Spring naar bijdragen

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Wederom tactisch juist ronduit slecht. Veltman kan niet op dit niveau, De Roon faalt hopeloos in waar hij juist voor op het veld staat (verdedigen, restdefensie), geen antwoord op het opkomen van Spinazzola en je bent compleet vleugellam (Aké linksback, Wijnaldum rechtsvoor en Promes boven Bergwijn..?), terwijl juist op de vleugels dit Italië kwetsbaar is. Ontzettend dom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei D.J.:

Ik kan me geen minder getalenteerde middenvelder dan de Roon herinneren die zo veel caps heeft voor het Nederlands elftal.

Strootman.

De Roon kan in sommige wedstrijden wel van waarde zijn, maar in deze verliest hij veel duels en is hij in defensief opzicht nutteloos. Voetballend is het nooit veel geweest.

Als Veltman nu ook al ballen in begint te leveren heeft hij al helemaal geen toegevoegde waarde meer. Onbegrijpelijk. 

En nu De Jong, dus. Ja, daar los je de problemen mee op tegenover Chiellini en Bonucci. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Zeus:

Strootman.

Strootman vind ik nu wel minder, maar ik denk dat hij een hogere piek had dan de Roon.

Hij had vroeger wel fysiek veel power en loopvermogen, vond ik. In balbezit ook sterker, denk ik. 

Het staat me allemaal niet heel vers meer voor de geest, dus ja, op zich wel goeie opmerking, ik was hem vergeten.

46 caps, wel heel veel.

2 minuten geleden zei Zeus:

En nu De Jong, dus. Ja, daar los je de problemen mee op tegenover Chiellini en Bonucci. 

Ik heb er ook weinig vertrouwen in. 

Snoeks noemt Federico Chiesa beter dan z'n vader (want meer caps). Ik vond zijn vader stukken beter persoonlijk, wat een goals scoorde die.

bewerkt door D.J.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Titan:

Kan er wel van genieten hoe doodeenvoudig Italië de tactiek van Nederland aanpakt. 'Wijnaldum op rechts? Die trekt wel naar binnen. Linksback er vol overheen en niemand in het oranje snapt er nog iets van.' 

goh dat laatste ja, die gozer bleef maar gaan. Speelde een fantastische pot, net zoals Immobile. Terechte nederlaag. Laatste 10 minuten waren nog best goed maar echt wat een wonder dat het 0-1 is geworden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Vitesse88:

goh dat laatste ja, die gozer bleef maar gaan. Speelde een fantastische pot, net zoals Immobile. Terechte nederlaag. Laatste 10 minuten waren nog best goed maar echt wat een wonder dat het 0-1 is geworden. 

Laatste 10 minuten was het inderdaad wel redelijk. Rest was echt om te janken. Rare keuzes ook. Hoezo ineens met wijnaldum op rechtsbuiten? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Thierryvane:

Onbegrijpelijk dat Ihattaren niet inviel.

Misschien dit:

Mohamed Ihattaren is met een kleine achterstand begonnen aan het nieuwe seizoen bij PSV. De middenvelder heeft aangegeven dat hij iets te zwaar aan de voorbereiding is begonnen op het nieuwe seizoen in de Eredivisie

"Ik sprak hem bij de eerste training, toen vroeg ik: hoe ben je erdoor gekomen? Nou, ik ben wel een beetje te zwaar", geeft Milan van Dongen aan bij Voetbalpraat van FOX Sports. "Je ziet ook dat hij niet altijd speelt, soms speelt hij een helft. Soms speelt hij niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites