Titan Geplaatst 7 september 2020 Share Geplaatst 7 september 2020 Kan er wel van genieten hoe doodeenvoudig Italië de tactiek van Nederland aanpakt. 'Wijnaldum op rechts? Die trekt wel naar binnen. Linksback er vol overheen en niemand in het oranje snapt er nog iets van.' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 september 2020 Share Geplaatst 7 september 2020 Italië zet Nederland gewoon vast en dan komen de zwakte van spelers als Wijnaldum en Roon zo goed naar voren. Weten simpelweg met de tijdsdruk niet wat ze met de bal aan moeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 7 september 2020 Share Geplaatst 7 september 2020 Wederom tactisch juist ronduit slecht. Veltman kan niet op dit niveau, De Roon faalt hopeloos in waar hij juist voor op het veld staat (verdedigen, restdefensie), geen antwoord op het opkomen van Spinazzola en je bent compleet vleugellam (Aké linksback, Wijnaldum rechtsvoor en Promes boven Bergwijn..?), terwijl juist op de vleugels dit Italië kwetsbaar is. Ontzettend dom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 7 september 2020 Share Geplaatst 7 september 2020 6 minuten geleden zei D.J.: Mooie goal. Volkomen verdiend. Aké had er wel voor mogen komen trouwens. Virgil stond ook weer eens lekker te slapen. Zoals vaker bij ballen van de zijkant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 7 september 2020 Share Geplaatst 7 september 2020 Leroy Fer een uitgebreide warming up Dat is wel reden om Lodeweges nu nog te ontslaan. Ook geen recht meer op ontslag vergoeding. Eigen zou het selecteren van Fer dat al moeten zijn, maar goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 7 september 2020 Share Geplaatst 7 september 2020 Ik wist niet eens dat hij geselecteerd was... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 september 2020 Share Geplaatst 7 september 2020 Zijn die De Roon en Hateboer echt zo goed bij Atalanta? Pffffff, armoe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 7 september 2020 Share Geplaatst 7 september 2020 Niet wisselen.. Deze man maar snel naar Cambuur sturen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 7 september 2020 Share Geplaatst 7 september 2020 (bewerkt) Tsjongejonge Promes, gewoon in één keer uithalen man.. duurt weer te lang 7 september 2020 bewerkt door D.J. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 7 september 2020 Share Geplaatst 7 september 2020 7 minuten geleden zei Zeus: Niet wisselen.. Deze man maar snel naar Cambuur sturen. Niet zo hoog inzetten, man. Onderaan de ladder beginnen. FC Huizen 4 oid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 september 2020 Share Geplaatst 7 september 2020 Donny eruit is wel echt slecht he. Juist 1 van de weinige die voetballend mee kan met de Italianen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 7 september 2020 Share Geplaatst 7 september 2020 10 minuten geleden zei Thierryvane: Zijn die De Roon en Hateboer echt zo goed bij Atalanta? Pffffff, armoe. Ik kan me geen minder getalenteerde middenvelder dan de Roon herinneren die zo veel caps heeft voor het Nederlands elftal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 7 september 2020 Share Geplaatst 7 september 2020 2 minuten geleden zei D.J.: Ik kan me geen minder getalenteerde middenvelder dan de Roon herinneren die zo veel caps heeft voor het Nederlands elftal. Strootman. De Roon kan in sommige wedstrijden wel van waarde zijn, maar in deze verliest hij veel duels en is hij in defensief opzicht nutteloos. Voetballend is het nooit veel geweest. Als Veltman nu ook al ballen in begint te leveren heeft hij al helemaal geen toegevoegde waarde meer. Onbegrijpelijk. En nu De Jong, dus. Ja, daar los je de problemen mee op tegenover Chiellini en Bonucci. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 7 september 2020 Share Geplaatst 7 september 2020 (bewerkt) 2 minuten geleden zei Zeus: Strootman. Strootman vind ik nu wel minder, maar ik denk dat hij een hogere piek had dan de Roon. Hij had vroeger wel fysiek veel power en loopvermogen, vond ik. In balbezit ook sterker, denk ik. Het staat me allemaal niet heel vers meer voor de geest, dus ja, op zich wel goeie opmerking, ik was hem vergeten. 46 caps, wel heel veel. 2 minuten geleden zei Zeus: En nu De Jong, dus. Ja, daar los je de problemen mee op tegenover Chiellini en Bonucci. Ik heb er ook weinig vertrouwen in. Snoeks noemt Federico Chiesa beter dan z'n vader (want meer caps). Ik vond zijn vader stukken beter persoonlijk, wat een goals scoorde die. 7 september 2020 bewerkt door D.J. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 september 2020 Share Geplaatst 7 september 2020 Wat een treurig interview van de aanvoerder die niet verder komt dan pit en strijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 7 september 2020 Share Geplaatst 7 september 2020 Vergeet het veld en de scheids niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 september 2020 Share Geplaatst 7 september 2020 Volgende keer kan hij beter zeggen dat er een aantal Interland-onwaardige-spelers instaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 september 2020 Share Geplaatst 7 september 2020 1 minuut geleden zei 007mark: Volgende keer kan hij beter zeggen dat er een aantal Interland-onwaardige-spelers instaan? Iig proberen te vertellen waarom Spinazzola steeds vrij kwam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 7 september 2020 Share Geplaatst 7 september 2020 16 minuten geleden zei cimbomcu: Iig proberen te vertellen waarom Spinazzola steeds vrij kwam. Omdat Wijnaldum hem niet terug volgde en De Roon overal naast zat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 september 2020 Share Geplaatst 7 september 2020 Veel beter interview van De Roon bijvoorbeeld. Die zei ook dat het de bedoeling was dat Gini druk ging zetten op Chielini maar dat Italië er te makkelijk onderuit voetbalde en daarom Spinazzola vrij kwam in de volgende fase. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 7 september 2020 Share Geplaatst 7 september 2020 1 uur geleden zei Titan: Kan er wel van genieten hoe doodeenvoudig Italië de tactiek van Nederland aanpakt. 'Wijnaldum op rechts? Die trekt wel naar binnen. Linksback er vol overheen en niemand in het oranje snapt er nog iets van.' goh dat laatste ja, die gozer bleef maar gaan. Speelde een fantastische pot, net zoals Immobile. Terechte nederlaag. Laatste 10 minuten waren nog best goed maar echt wat een wonder dat het 0-1 is geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 8 september 2020 Share Geplaatst 8 september 2020 7 uur geleden zei Vitesse88: goh dat laatste ja, die gozer bleef maar gaan. Speelde een fantastische pot, net zoals Immobile. Terechte nederlaag. Laatste 10 minuten waren nog best goed maar echt wat een wonder dat het 0-1 is geworden. Laatste 10 minuten was het inderdaad wel redelijk. Rest was echt om te janken. Rare keuzes ook. Hoezo ineens met wijnaldum op rechtsbuiten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 september 2020 Share Geplaatst 8 september 2020 Onbegrijpelijk dat Ihattaren niet inviel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 8 september 2020 Share Geplaatst 8 september 2020 11 uur geleden zei Thierryvane: Onbegrijpelijk dat Ihattaren niet inviel. Misschien dit: Mohamed Ihattaren is met een kleine achterstand begonnen aan het nieuwe seizoen bij PSV. De middenvelder heeft aangegeven dat hij iets te zwaar aan de voorbereiding is begonnen op het nieuwe seizoen in de Eredivisie. "Ik sprak hem bij de eerste training, toen vroeg ik: hoe ben je erdoor gekomen? Nou, ik ben wel een beetje te zwaar", geeft Milan van Dongen aan bij Voetbalpraat van FOX Sports. "Je ziet ook dat hij niet altijd speelt, soms speelt hij een helft. Soms speelt hij niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 16 september 2020 Share Geplaatst 16 september 2020 Blijkbaar hebben ze haast met Frank de Boer, alsjeblieft niet zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten