Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Babel en Strootman mag je van mij wel afscheid van gaan nemen hoor. Is Propper niet fit ofzo? 

Citaat

Perr Schuurs, Mohamed Ihattaren en Owen Wijndal maken deel uit van de selectie van Oranje voor de Nations League-wedstrijden tegen Polen en Italië. Voor de spelers is dat de eerste keer. Ook Leroy Fer en Tim Krul behoren tot de selectie van interim-bondscoach Dwight Lodeweges.

Daley Blind (Ajax), Myron Boadu, Teun Koopmeiners, Calvin Stengs (allen AZ), Davy Prӧpper (Brighton & Hove Albion), Tonny Vilhena (Krasnodar), Kenny Tete (Olympique Lyon), Jeroen Zoet (PSV) en Wout Weghorst (VfL Wolfsburg) zijn ten opzichte van de voorselectie afgevallen. Wel is er plek voor onder anderen Ryan Babel, Hans Hateboer en Kevin Strootman.

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan heb je voorin alleen Babel, Bergwijn, Promes, Mephis en De Jong. Als je dan al uitgaat van De Jong als pinchhitter, hoeven ze nog maar met zijn vieren uit te vechten wie de 3 plekken voorin gaan bemannen en gezien zijn vorm in het laatste jaar is dat niet Babel dus staat het al zo goed als vast. Niet best voor de concurrentie lijkt me.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zijn nu meerdere teams die hun spelers niet willen afstaan voor Jong Oranje ivm quarantaineregels. Verbaas me weer dat daar totaal niet over nagedacht is al weken geleden ipv op het moment dat spelers opgeroepen worden. 

Van Gaal staat open voor NL. Nou, doen zou ik zeggen. Enige kandidaat die ik goed vind eigenlijk. 

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei Chiemel:

Zijn nu meerdere teams die hun spelers niet willen afstaan voor Jong Oranje ivm quarantaineregels. Verbaas me weer dat daar totaal niet over nagedacht is al weken geleden ipv op het moment dat spelers opgeroepen worden. 

Van Gaal staat open voor NL. Nou, doen zou ik zeggen. Enige kandidaat die ik goed vind eigenlijk. 

In Wit-Rusland zou je helemaal niet moeten willen spelen nu, lijkt me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die jongen is sowieso ook veel te veel bezig geweest met zijn transfer naar United, zou een rare keuze zijn om hem er ineens neer te zetten, wetende dat dit middenveld werkte in de wedstrijden tegen de betere teams. Zal vast invallen voor Wijnaldum in minuut 70 ofzo.

Overigens eens dat ik ook liever Wijndal op linksback gezien had, maar het zou me niet verbazen als dit ook komt met het oog op defensieve zekerheid. Aké kan prima linksback spelen, en mocht je achter komen, kun je altijd nog Veltman eruit halen voor Wijndal linksback (die normaal gesproken natuurlijk altijd moet spelen met de linksbacks in de huidige selectie).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mja, maar als je vooral voor defensieve zekerheid wil gaan, zou ik beginnen met Veltman uit het centrum van de defensie te halen. Daarnaast speel je tegen Polen. Zonder Lewandowski ook nog eens.

3 uur geleden zei Erwin.:

Op welke plek zou je hem willen zien dan?

Normaliter op tien in een 5-3-2/3-5-2. In een 4-3-3 is dat afhankelijk van de tegenstander. Maar ik vind wel dat je tegen iets mindere ploegen (reken ik Polen ook toe) best Wijnaldum naast De Jong kan zetten. Die speelt bij Liverpool zeer vaak als een wat meer defensieve middenvelder, kan dat prima. Van de Beek vind ik op tien ook gewoon beter tov Wijnaldum, trouwens. Maar goed, daar kan je dan nog over verschillen van mening.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spelersraad wil Henk ten Cate als bondscoach.  Hoe komen ze daar dan weer bij? :-D Kan mij niet voorstellen dat iemand ooit met de beste man gewerkt heeft (van de spelers), + man is al jaren niet meer actief op serieus niveau.   Lijkt mij nou niet per se de juiste man.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites