Chiemel Geplaatst 28 augustus 2020 Share Geplaatst 28 augustus 2020 (bewerkt) Babel en Strootman mag je van mij wel afscheid van gaan nemen hoor. Is Propper niet fit ofzo? Citaat Perr Schuurs, Mohamed Ihattaren en Owen Wijndal maken deel uit van de selectie van Oranje voor de Nations League-wedstrijden tegen Polen en Italië. Voor de spelers is dat de eerste keer. Ook Leroy Fer en Tim Krul behoren tot de selectie van interim-bondscoach Dwight Lodeweges. Daley Blind (Ajax), Myron Boadu, Teun Koopmeiners, Calvin Stengs (allen AZ), Davy Prӧpper (Brighton & Hove Albion), Tonny Vilhena (Krasnodar), Kenny Tete (Olympique Lyon), Jeroen Zoet (PSV) en Wout Weghorst (VfL Wolfsburg) zijn ten opzichte van de voorselectie afgevallen. Wel is er plek voor onder anderen Ryan Babel, Hans Hateboer en Kevin Strootman. 28 augustus 2020 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 28 augustus 2020 Share Geplaatst 28 augustus 2020 Beetje weinig aanvallers naar mijn idee. Waarom geen Weghorst? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 28 augustus 2020 Share Geplaatst 28 augustus 2020 4 minuten geleden zei Dr. Bibber: Beetje weinig aanvallers naar mijn idee. Waarom geen Weghorst? Luuk de Jong denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 28 augustus 2020 Share Geplaatst 28 augustus 2020 Dan heb je voorin alleen Babel, Bergwijn, Promes, Mephis en De Jong. Als je dan al uitgaat van De Jong als pinchhitter, hoeven ze nog maar met zijn vieren uit te vechten wie de 3 plekken voorin gaan bemannen en gezien zijn vorm in het laatste jaar is dat niet Babel dus staat het al zo goed als vast. Niet best voor de concurrentie lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 28 augustus 2020 Share Geplaatst 28 augustus 2020 Met deze verzameling namen zou ik sowieso altijd 3-5-2 / 5-3-2 spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 28 augustus 2020 Share Geplaatst 28 augustus 2020 Eens en dat staat los van deze exacte selectie. Zeven middenvelders voor drie posities vind ik wat veel van het goede, maar er waren tijden dat er negen à tien werden opgeroepen dus we gaan al de goede kant op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 28 augustus 2020 Share Geplaatst 28 augustus 2020 Denk dat Stengs en Berghuis ook wel een goede kans maakten, alleen die komen beide net terug van een blessure, zal dat het zijn? Boadu had zeker nog gekund. Linssen zou ik ook nog wel eens een keer willen zien, maar dat gaat vast niet gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 30 augustus 2020 Share Geplaatst 30 augustus 2020 (bewerkt) Zijn nu meerdere teams die hun spelers niet willen afstaan voor Jong Oranje ivm quarantaineregels. Verbaas me weer dat daar totaal niet over nagedacht is al weken geleden ipv op het moment dat spelers opgeroepen worden. Van Gaal staat open voor NL. Nou, doen zou ik zeggen. Enige kandidaat die ik goed vind eigenlijk. 30 augustus 2020 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 31 augustus 2020 Share Geplaatst 31 augustus 2020 Van Gaal tot (en met) het EK en daarna iemand voor langere tijd aanstellen. Lijkt me inderdaad ook de beste optie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 31 augustus 2020 Share Geplaatst 31 augustus 2020 20 uur geleden zei Chiemel: Zijn nu meerdere teams die hun spelers niet willen afstaan voor Jong Oranje ivm quarantaineregels. Verbaas me weer dat daar totaal niet over nagedacht is al weken geleden ipv op het moment dat spelers opgeroepen worden. Van Gaal staat open voor NL. Nou, doen zou ik zeggen. Enige kandidaat die ik goed vind eigenlijk. In Wit-Rusland zou je helemaal niet moeten willen spelen nu, lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 september 2020 Share Geplaatst 1 september 2020 Veel vuur Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 1 september 2020 Share Geplaatst 1 september 2020 Oranje broekje maakt het niet mooier eerlijk gezegd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 september 2020 Share Geplaatst 3 september 2020 De Vrij heeft het trainingskamp verlaten. Weinig verdedigers over zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 september 2020 Share Geplaatst 3 september 2020 Timing hoor De Vrij... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 3 september 2020 Share Geplaatst 3 september 2020 Schuursie in Oranje, oh oh oh ooohh. Ongekend wel. Kan die weer een interland spelen, krijg je dit. Zal nu wel Aké - Van Dijk worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 september 2020 Share Geplaatst 4 september 2020 Opstelling volgens AD: Citaat Promes - Memphis - Bergwijn De Roon - Wijnaldum - F. De Jong Aké - Van Dijk - Veltman - Hateboer Cillessen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 4 september 2020 Share Geplaatst 4 september 2020 Zet dan gewoon Wijndal op linksback en Aké met Van Dijk in het centrum. Van de Beek mag ook weleens wat meer speeltijd krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 4 september 2020 Share Geplaatst 4 september 2020 Op welke plek zou je hem willen zien dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 4 september 2020 Share Geplaatst 4 september 2020 Die jongen is sowieso ook veel te veel bezig geweest met zijn transfer naar United, zou een rare keuze zijn om hem er ineens neer te zetten, wetende dat dit middenveld werkte in de wedstrijden tegen de betere teams. Zal vast invallen voor Wijnaldum in minuut 70 ofzo. Overigens eens dat ik ook liever Wijndal op linksback gezien had, maar het zou me niet verbazen als dit ook komt met het oog op defensieve zekerheid. Aké kan prima linksback spelen, en mocht je achter komen, kun je altijd nog Veltman eruit halen voor Wijndal linksback (die normaal gesproken natuurlijk altijd moet spelen met de linksbacks in de huidige selectie). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 4 september 2020 Share Geplaatst 4 september 2020 Mja, maar als je vooral voor defensieve zekerheid wil gaan, zou ik beginnen met Veltman uit het centrum van de defensie te halen. Daarnaast speel je tegen Polen. Zonder Lewandowski ook nog eens. 3 uur geleden zei Erwin.: Op welke plek zou je hem willen zien dan? Normaliter op tien in een 5-3-2/3-5-2. In een 4-3-3 is dat afhankelijk van de tegenstander. Maar ik vind wel dat je tegen iets mindere ploegen (reken ik Polen ook toe) best Wijnaldum naast De Jong kan zetten. Die speelt bij Liverpool zeer vaak als een wat meer defensieve middenvelder, kan dat prima. Van de Beek vind ik op tien ook gewoon beter tov Wijnaldum, trouwens. Maar goed, daar kan je dan nog over verschillen van mening. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 4 september 2020 Share Geplaatst 4 september 2020 Ik ben teleurgesteld dat Ihattaren niet wat minuutjes heeft gekregen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 september 2020 Share Geplaatst 5 september 2020 Hoe deed Veltman het? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 5 september 2020 Share Geplaatst 5 september 2020 Niet bijzonder en imo de minst zekere van de vier achterop. Had je makkelijk eruit kunnen laten voor Wijndal zodat je wat meer impulsen naar voren had gehad. Onnodig om jezelf het voetballen zo moeilijk te maken tegen een matig en defensief Polen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 5 september 2020 Share Geplaatst 5 september 2020 Vond hem vooral in het begin onzeker. Naarmate het duel vorderde, kwam Veltman er wel beter in. Tweede helft allesbehalve slecht eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 6 september 2020 Share Geplaatst 6 september 2020 Spelersraad wil Henk ten Cate als bondscoach. Hoe komen ze daar dan weer bij? Kan mij niet voorstellen dat iemand ooit met de beste man gewerkt heeft (van de spelers), + man is al jaren niet meer actief op serieus niveau. Lijkt mij nou niet per se de juiste man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten