Spring naar bijdragen

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Lens is er toch gewoon bij? Dan zijn Robben en Lens de opties op rechtsbuiten, Babel en Depay op linksbuiten, Locadia, Dost en Janssen in de spits. Zou niet echt weten wie je moet laten vallen voor Berghuis dan, buitenspelers zijn allemaal beter/gelijkwaardig of kunnen op meer posities uit de voeten, want Berghuis kan eigenlijk alleen op rechtsbuiten renderen. Heeft een paar wedstrijden op links gestaan bij Feyenoord, dat zal niet snel meer gebeuren denk ik.

Lens gemist idd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit bedoel ik dus, weer gaat het om Feyenoord spelers en weer zo'n reactie als mensen het er niet mee eens zijn.

Wtf? Weet jij überhaupt wel hoe ik altijd al over oranje heb gedacht? Nee? Dat blijkt in ieder geval. Ik zou wel wat 2006 quotes e.d. voor je zoeken, als je tenminste eens met normale punten aan zou komen. Dat ik dat zeg heeft geen fuck met mijn mening te maken, sneu hoor. Je zoekt me nu weer. Ik begin me af te vragen met welk doel jij op dit forum zit...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

MrMHB is wel lachen zeg. Als hij bondscoach zou zijn, zouden alleen spelers met een Feyenoord achtergrond geselecteerd mogen worden. De rest is te slecht. Is niet de eerste keer dat ik hem op dit forum zo over zie komen. Geen idee of hij dat ook daadwerkelijk wil, maar zo komt hij wel over op mij. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, jullie hebben echt een raar en verkeerd beeld. Maar ik wil wel een elftal geven wat ik normaliter op zou stellen... Dan zie je dat het wel meevalt, ach laat ook maar.

bewerkt door MrMHB
Onvriendelijke en overdreven zin weggehaald
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, jullie hebben echt een raar en verkeerd beeld. Maar ik wil wel een elftal geven wat ik normaliter op zou stellen... Dan zie je dat het wel meevalt, ach laat ook maar.

Misschien een heel raar idee, maar mss moet je eens zorgen dat je dan anders over komt als ons beeld van jou totaal niet blijkt te kloppen. Als je overkomt zoals je wilt  overkomen, lijkt me dat een stuk  u beter voor discussies.  Dan weet iedereen meteen wat je bedoeld. Scheelt een hoop o nodige discussies, denk ik zomaar. Zomaar een tip hoor, kijk maar wat je ermee wilt doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat buitenspelers betreft verschilt het elkaar allemaal niet zoveel. Babel is op dit moment in vorm dus zit hij er nu bij. Locadia kan ook als spits (al geldt dat ook wel voor Lens en Babel).

Berghuis is dan ook wel in vorm maar ik vind het ook niet gek dat hij niet boven Robben en Lens verkozen wordt. De enige buitenspeler waar je wmb nog echt vraagtekens bij kan zetten is Depay. Die jongen kan heel goed voetballen maar is ook bij Lyon weer niet zeker van een basisplek(en laatst zelfs op de tribune).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien een heel raar idee, maar mss moet je eens zorgen dat je dan anders over komt als ons beeld van jou totaal niet blijkt te kloppen. Als je overkomt zoals je wiltÂ* overkomen, lijkt me dat een stukÂ* u beter voor discussies.Â* Dan weet iedereen meteen wat je bedoeld. Scheelt een hoop o nodige discussies, denk ik zomaar.Â*ZomaarÂ*een tip hoor, kijk maar wat je ermee wilt doen.

Weet je, ik ben en blijf Feyenoorder, en praat idd liever over Feyenoorders. Daardoor zal het komen dat dit beeld bestaat, Ik hoef het niet zonodig te veranderen. Als mensen het over een niet Feyenoord-gerelateerde speler willen hebben is dat ook prima. Buiten dat zeg ik niet dat Boëtius en Berghuis er in moeten, slechts dat ze geselecteerd hadden mogen worden. Dat ik het dan wat overenthousiast breng, tja... Daar mogen de mensen hier zelf doorheen prikken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De meeste mensen lijken alleen naar de naam van de speler en de competitie waarin hij speelt te kijken wanneer het over kwaliteit gaat. Lijkt me verstandiger om te kijken welk type speler je nodig hebt om in de kleine ruimtes doelpunten te maken. Dan snap ik echt niet dat mensen spelers zoals Lens boven een Berghuis verkiezen. We gaan echt de verkeerde kant op met het Nederlands voetbal wanneer we liever fysieke lopers hebben dan technische jongens met inzicht. Maar vooral blijven denken dat het alleen aan de kwaliteit van de spelers ligt en niet de visie in Nederland. @Pino; Berghuis is topscorer van Feyenoord. Juist wel een scorende buitenspeler die ook nog fungeert als spelmaker en in de kleine ruimte nog wat kan. Ben benieuwd wat Lens in godsnaam wil doen tegen een compacte defensie. Ik voorspel veel ballen die over de achterlijn gerend worden. bewerkt door Marc.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aan Lens heb je meer dan Berghuis tegen zulke teams. Die kan er nog wel voorbij komen met zijn kracht en snelheid. Berghuis is een prima dribbelaar maar gaat zich toch stuk lopen omdat hij 3 of 4 verdedigers tegen komt voordat hij de bal wil afgeven.

Controle over de bal lijkt me in de kleine ruimte wel handiger om iemand uit te spelen. Hoe gaat Lens zijn snelheid gebruiken wanneer er geen ruimte achter de verdediging ligt? Bovendien kan Berghuis ook nog aardig schieten en een steekpass geven. Ik zie meer redenen om hem te gebruiken dan een speler zoals Lens.

Ik wil verder niet zeggen dat Berghuis wereldtop is. Maar het lijkt me handiger om te kijken welke kwaliteiten je nodig hebt per wedstrijd. Zeker omdat er op het moment te weinig verschil zit in de status van de spelers.

bewerkt door Marc.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kans dat Nederland het WK haalt:

Nederland wint van Wit-Rusland met evenveel of 1 doelpunt meer verschil als Zweden van Luxemburg(40%), daarna wint Nederland met 3-0 van Zweden(10%): 4%

Nederland wint met minder doelpunten verschil(40%) en wint daarna met 4-0 of 5-0 van Zweden(2%): 1%

Nederland wint van Zweden en Wit-Rusland(70%), Zweden wint niet van Luxemburg(10%): 7% (Ik houd er hier rekening mee dat als Zweden niet wint van Luxemburg dat ze dat heel anders naar de Arena komen als dat ze hem 'gewoon' hebben gewonnen.)

Nederland wint met twee doelpunten of meer verschil van Wit-Rusland als Zweden van Luxemburg(2%), Nederland wint met 2-0 van Zweden(20%) 0,4%

Frankrijk schiet volledig in de stress en pakt 1 punt van Wit-Rusland en Bulgarije(1%). Nederland haalt Zweden in op één van de bovenstaande wijzen(10%): 0,1%(Verwaarloosbaar.)

Kans dat Nederland zonder overwinning op Wit-Rusland naar Playoff's gaat(Verwaarloosbaar, dan moet Zweden het nog slechter gaan doen tegen Luxemburg, moet Nederland winnen van Zweden en wordt de slechtste nummer 2 kans wel heel erg groot.)

Kans dat Nederland tweede in de poule wordt met 19 punten: 12%(ongeveer)

Kans dat NL in de play off's komt :11%(kan nog slechtste nummer 2 worden, die kans is 10% ongeveer zie hieronder)

Kans dat NL Play off's wint als ze de play off's halen: 50%

Kans dat NL de Play off's wint: 5-6%

Kans dat NL naar het WK gaat 5-6%

Stel Nederland wint twee keer dan komen ze op 19 punten.(-6 voor overwinningen tegen de nummer 6) En op dit moment een doelsaldo van +2(Mits Wit-Rusland nr 6 wordt, bij Luxemburg is het -2)

[spoiler=kans op laatste nummer 2]

Als minstens één van deze dingen gebeurt gaat Nederland naar de play off's als Nederland 2e wordt.

Groep B: Kansloos, nummer 2 Portugal heeft er al 15

Groep C: De nummer 2 is Noord-Ierland, ze moeten uit in Noorwegen en hebben nu 13 punten en een doelsaldo van +7, mogelijk dus, moet er heel dik gewonnen worden van Zweden... Of Noord-Ierland hard naar de klote

Groep D: Nummer 2 Wales heeft nu 14 punten wat 8 betekent zonder de twee wedstrijden tegen Moldavië. Ze moeten dus nog ergens verliezen of gelijkspelen. Dit kan tegen Ierland, Nummer drie, die ook nog een kans hebben en op 13 punten kan komen. Ook dat doelsaldo is niet echt goed. Bij een gelijkspel in die laatste wedstrijd mag oranje play off's spelen. In het geval dat Ierland wint is de kans groot dat dat gebeurt.

Groep E: Denemarken moet verliezen van Roemenië en Nederland redelijk dik winnen van Zweden mocht dit gebeuren. Lastig ook niet volledig onmogelijk.

Groep F: Als Slovenië thuis punten pakt tegen Schotland hoort Nederland bij de beste 8 nummers 2, deze kans is vrij groot.

Groep G: Italië moet twee keer verliezen van Albanië en Macedonië, kansloos dus voor oranje.

Groep H: Bosnië wint niet van België en Griekenland wint niet te dik van Cyprus. wel een redelijke kans dus, mits Cyprus de Grieken niet met 10-0 laat winnen.

Groep I: Nog te lastig om uit te leggen, gaat zeer waarschijnlijk niet gebeuren, maar het kan wel mits veel raar gaat.

Conclusie:

Ja dit kan fout gaan, maar alle situaties die hierboven staan omschreven moeten fout gaan. Dat zijn er wel heel erg veel en sommige hebben een kans van 70% of zo dat het goed gaat(Groep F) en ongeveer 40%(Groep H, Groep D) en ook nog wat in de 0-20% (Groep I, Groep C, Groep E).

Kans is mijn inziens ongeveer 0,3*0,6*0,6 dat dit fout gaat. Ongeveer 10% dus. Oranje moet zich dus vooral gaan focussen op die wedstrijden tegen Wit-Rusland en Zweden, dan is de kans vrij groot dat ze zich gaan plaatsen voor de play off's als ze tweede worden. De kans dat ze tweede worden is helaas niet zo groot.

Maar nu ga ik wat wedstrijden laten zien die in deze 6% categorie vielen qua uitslag positief voor Nederland:

dqNE7zoKjgM

GmncZ9jzZIw

En anders maar deze uitslag:

Gqr4ZyD_Dlw (alleen met Robben in het huidige elftal denk ik)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tof!

Al lijkt me de conclusie dat de kans dat NL het WK haalt ongeveer even groot is als dat in 2004 met 6-0 van Schotland gewonnen werd wat vreemd.

Mja, je moet aan zo'n wedstrijd denken tegen Zweden...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=kans op laatste nummer 2]

Als minstens één van deze dingen gebeurt gaat Nederland naar de play off's als Nederland 2e wordt.

Groep B: Kansloos, nummer 2 Portugal heeft er al 15

Groep C: De nummer 2 is Noord-Ierland, ze moeten uit in Noorwegen en hebben nu 13 punten en een doelsaldo van +7, mogelijk dus, moet er heel dik gewonnen worden van Zweden... Of Noord-Ierland hard naar de klote

Groep D: Nummer 2 Wales heeft nu 14 punten wat 8 betekent zonder de twee wedstrijden tegen Moldavië. Ze moeten dus nog ergens verliezen of gelijkspelen. Dit kan tegen Ierland, Nummer drie, die ook nog een kans hebben en op 13 punten kan komen. Ook dat doelsaldo is niet echt goed. Bij een gelijkspel in die laatste wedstrijd mag oranje play off's spelen. In het geval dat Ierland wint is de kans groot dat dat gebeurt.

Het verhaal van Ierland en Wales blijft. Alleen kan Servië thuis tegen Georgië nog verliezen, dus kans is ongeveer gelijk gebleven.

Groep E: Denemarken moet verliezen van Roemenië en Nederland redelijk dik winnen van Zweden mocht dit gebeuren. Lastig ook niet volledig onmogelijk.

Groep F: Als Slovenië thuis punten pakt tegen Schotland hoort Nederland bij de beste 8 nummers 2, deze kans is vrij groot.

Groep G: Italië moet twee keer verliezen van Albanië en Macedonië, kansloos dus voor oranje.

Italië heeft een punt gepakt, deze mogelijkheid is, zoals verwacht, over.

Groep H: Bosnië wint niet van België en Griekenland wint niet te dik van Cyprus. wel een redelijke kans dus, mits Cyprus de Grieken niet met 10-0 laat winnen.

Groep I: Nog te lastig om uit te leggen, gaat zeer waarschijnlijk niet gebeuren, maar het kan wel mits veel raar gaat.

Kroatië wint niet van Finland. Nu wordt Oekraïne-Kroatië heel belangrijk, bij een gelijkspel komt Nederland bij twee overwinningen bij de beste acht. Kans is een stuk groter geworden.

Conclusie:

Ja dit kan fout gaan, maar alle situaties die hierboven staan omschreven moeten fout gaan. Dat zijn er wel heel erg veel en sommige hebben een kans van 70% of zo dat het goed gaat(Groep F) en ongeveer 40%(Groep H, Groep D) en ook nog wat in de 0-20% (Groep I, Groep C, Groep E).

Kans is mijn inziens ongeveer 0,3*0,6*0,6 dat dit fout gaat. Ongeveer 10% dus. Oranje moet zich dus vooral gaan focussen op die wedstrijden tegen Wit-Rusland en Zweden, dan is de kans vrij groot dat ze zich gaan plaatsen voor de play off's als ze tweede worden. De kans dat ze tweede worden is helaas niet zo groot.

Nog niets beslissends gebeurt helaas, kans is iets vergroot, maar dat boeit niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als we er even vanuit gaan dat Nederland met ruimere cijfers van Wit-Rusland moet winnen dan Zweden van Luxemburg (40%) en vervolgens nog steeds ruim van Zweden moet winnen (25%), komen met bovenstaande berekening er op uit dat Nederland nog 0.40*0.25*0.90 = 9% kans heeft naar de play-offs te gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites