Hwb Geplaatst 26 oktober 2018 Share Geplaatst 26 oktober 2018 Ja maar de scheidsrechters zijn nu al koppig, moet je nagaan als de VAR eindverantwoordelijk is. Nijhuis heeft bijvoorbeeld al gezegd dat dat nooit gaat werken (wat ik ook nog snap). Ik snap dat niet. En ik vind Nijhuis niet de maat der dingen. Waarom zou het niet werken? Enig argument? Dan worden de scheidsrechters koppiger? En dan? Wat dan? Dan luisteren ze niet meer naar de VAR? Oh wacht, dat moeten ze dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 oktober 2018 Share Geplaatst 27 oktober 2018 Dan zeggen ze, ik stop ermee? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 oktober 2018 Share Geplaatst 27 oktober 2018 Dan zeggen ze, ik stop ermee? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 27 oktober 2018 Share Geplaatst 27 oktober 2018 Prima. Good riddance. Overigens lijkt de kans daarop me minimaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 3 november 2018 Share Geplaatst 3 november 2018 Vitesse de betere en ja hoor met 10 man verder tegen PSV :cab: Die Darfalou is wel echt een goede spits hoor, snel ook jezus :r. Sowieso fijn ploegje wel Vitesse met Odegaard en Serero. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 3 november 2018 Share Geplaatst 3 november 2018 Heb/had hoge verwachtingen van Vitesse dit seizoen, kwaliteit is er zeker aanwezig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 4 november 2018 Share Geplaatst 4 november 2018 Wat vinden jullie van de rode kaart voor Doekhi? Ik vond hem redelijk makkelijk. Zou het niet meteen een duidelijke scoringskans noemen namelijk. Lozano tikt de bal vrij ver vooruit en doet dat niet in de richting van de goal, maar van de achterlijn (zelfs nog iets naar buiten). Het is niet zo dat hij meteen goed voor de goal uitkomt, hij moet nog onder een toch wat lastige hoek naar de goal toe imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 4 november 2018 Share Geplaatst 4 november 2018 (bewerkt) Wat vinden jullie van de rode kaart voor Doekhi? Ik vond hem redelijk makkelijk. Zou het niet meteen een duidelijke scoringskans noemen namelijk. Lozano tikt de bal vrij ver vooruit en doet dat niet in de richting van de goal, maar van de achterlijn (zelfs nog iets naar buiten). Het is niet zo dat hij meteen goed voor de goal uitkomt, hij moet nog onder een toch wat lastige hoek naar de goal toe imo. Valt wel mee toch? Pas na de tackle van Doekhi springt de bal ver weg. Positie Clarke-Salter is het enige waar je misschien nog vraagtekens bij kunt zetten, maar eigenlijk pas echt als hij een meter of vier dichter bij zijn eigen goal stond. Edit: Muah vier meter verder terug zou nog te weinig zijn, laten we anderhalve 'maai-baan' zeggen. 4 november 2018 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 4 november 2018 Share Geplaatst 4 november 2018 Wat vinden jullie van die keeper van Emmen? :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 4 november 2018 Share Geplaatst 4 november 2018 Net ff het doelpunt terug bekeken, wat heeft hij voor een bizarre startpositie zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 4 november 2018 Share Geplaatst 4 november 2018 Valt wel mee toch? Pas na de tackle van Doekhi springt de bal ver weg. Positie Clarke-Salter is het enige waar je misschien nog vraagtekens bij kunt zetten, maar eigenlijk pas echt als hij een meter of vier dichter bij zijn eigen goal stond. Edit: Muah vier meter verder terug zou nog te weinig zijn, laten we anderhalve 'maai-baan' zeggen. Aangezien Doekhi de bal niet raakte, komt dat vrij ver wegspringen door de tik die Lozano er tegen gaf. Was echt een behoorlijk stuk vooruit. Op de tv-beelden die ik zag leek het trouwens een paar meter verder naar de zijkant dan nu op deze still. Vind het kijkend naar die still wel erg verdedigbaar. Andere verdedigers zijn inderdaad geklopt, daar moet je niet naar kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 4 november 2018 Share Geplaatst 4 november 2018 De keeper van Den Haag, van Den Haag, van Den Haag..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 4 november 2018 Share Geplaatst 4 november 2018 Aangezien Doekhi de bal niet raakte, raakte hij Lozano en zou je kunnen zeggen dat dat ver wegspringen komt door te tik die Doekhi tegen Lozano gaf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 4 november 2018 Share Geplaatst 4 november 2018 Aangezien Doekhi de bal niet raakte, komt dat vrij ver wegspringen door de tik die Lozano er tegen gaf. Was echt een behoorlijk stuk vooruit. Ah je hebt gelijk, in de zin dat Lozano de bal vooruit tikt net voordat Doekhi hem ten val brengt. Echter was de bal nog binnen zijn bereik naar mijn inschatting, iets wat inderdaad een criterium is dat de scheids moet meenemen. Je dient er natuurlijk wel rekening mee te houden of de bal binnen bereik was indien Lozano niet was neergehaald he. Dus het vallen en weer opstaan dien je niet mee te 'rekenen'/wegen ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 4 november 2018 Share Geplaatst 4 november 2018 Ah je hebt gelijk, in de zin dat Lozano de bal vooruit tikt net voordat Doekhi hem ten val brengt. Echter was de bal nog binnen zijn bereik naar mijn inschatting, iets wat inderdaad een criterium is dat de scheids moet meenemen. Je dient er natuurlijk wel rekening mee te houden of de bal binnen bereik was indien Lozano niet was neergehaald he. Dus het vallen en weer opstaan dien je niet mee te 'rekenen'/wegen ;c Uiteraard. De bal was wel binnen zijn bereik (in de zin van dat hij verreweg als eerste bij de bal was geweest), maar niet dat hij nou meteen een goede kans had. Daarvoor moest hij imo toch nog wel naar binnen snijden en dan nog zat hij met een hoek. Als dit in het midden van het veld gebeurt, is het overduidelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 5 november 2018 Share Geplaatst 5 november 2018 Vitesse de betere en ja hoor met 10 man verder tegen PSV :cab: Die Darfalou is wel echt een goede spits hoor, snel ook jezus :r. Sowieso fijn ploegje wel Vitesse met Odegaard en Serero. Voor zover je het over een eerste 10 minuten kan zeggen vond ik Vitesse anders niet per se de betere. Ze counterde er paar keer goed uit met die spits ja maar dat was het ook wel. Ik vond dat ze PSV zelfs erg veel lieten komen, alleen deden die daar ook nog niet veel mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 5 november 2018 Share Geplaatst 5 november 2018 Snap nog steeds niet waarom die fout van Groothuizen een doelpunt opleverde. Oké hij maakt een gruwelijke fout, maar kan dit nog vrij gemakkelijk herstellen. In plaats daarvan kijkt hij hoe de bal tegen de paal beland? [....]niet dat hij nou meteen een goede kans had. Daarvoor moest hij imo toch nog wel naar binnen snijden en dan nog zat hij met een hoek. Als dit in het midden van het veld gebeurt, is het overduidelijk. Dan verschillen wij daarover van mening. Overigens zie je spelers vaak met opzet het doel schuin benaderen bij een één op één situatie. Weet niet waarom ze dit doen, lijkt mij juist alleen maar lastiger. Zoals Lozano laatst (was het thuis tegen Spurs?), maakt bijna een hoek van negentig graden om compleet scheef voor Lloris uit te komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 10 november 2018 Share Geplaatst 10 november 2018 Voor het eerst een wedstrijd die gestaakt wordt meegemaakt en dan is het nog zo'n laffe staking van drie minuten. ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 16 november 2018 Share Geplaatst 16 november 2018 (bewerkt) Waarom hebben clubs als Emmen en De Graafschap evenveel recht in het meebeslissen in de competitie-indeling in de toekomst als de topclubs? Hele rare gang van zaken. Lekker degraderen maar wel ons met alle nadelen op gaan zadelen. Arrogante houding van die kleine clubjes is ook stuitend. Enige optie nu is om als clubs alle kunstgras teams te gaan boycotten. Eens zien hoelang de KNVB het dan volhoudt, ondanks de tegenstrijdige belangen van de heren Hoogma en Smit. 16 november 2018 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 november 2018 Share Geplaatst 16 november 2018 Misschien omdat de kleine clubs ook een bepaald belang hebben in de nationale competitie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 16 november 2018 Share Geplaatst 16 november 2018 29 minuten geleden zei Regis: Waarom hebben clubs als Emmen en De Graafschap evenveel recht in het meebeslissen in de competitie-indeling in de toekomst als de topclubs? Hele rare gang van zaken. Lekker degraderen maar wel ons met alle nadelen op gaan zadelen. Arrogante houding van die kleine clubjes is ook stuitend. Enige optie nu is om als clubs alle kunstgras teams te gaan boycotten. Eens zien hoelang de KNVB het dan volhoudt, ondanks de tegenstrijdige belangen van de heren Hoogma en Smit. Omdat er altijd clubs als Emmen en De Graafschap zijn en je zonder degraderende clubs geen competitie hebt. Klinkt een beetje als de ouderenpartij in Nijmegen die ooit voorstelde om studenten (10% vd bevolking) niet te laten stemmen in gemeenteraadsverkiezingen, want 'die wonen hier maar een paar jaar'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 16 november 2018 Share Geplaatst 16 november 2018 Uhuhu, die eerste opmerking was niet heel serieus.(al zou het niet heel gek zijn als Ajax, PSV Feyenoord iets meer in de melk te brokkelen hadden) Blijf nog wel die extreem arrogante houding van ze over. Topclubs zoeken naar een goede oplossing in het belang van het totale voetbal, maar hun zijn alleen maar bezig met die van zichzelf. Misschien dat ze eerst eens fatsoenlijk beleid kunnen gaan voeren daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 16 november 2018 Share Geplaatst 16 november 2018 *Zij zijn :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 16 november 2018 Share Geplaatst 16 november 2018 Topclubs bepleiten ook geen ontwikkelingen die tegen hun belang ingaan hoor. Ik denk vooral dat je alle profclubs moet betrekken bij de toekomst van het profvoetbal in Nederland, waaronder de Eredivisie. Nu is het gek dat pak 'm beet Twente en Roda (en NEC en Sparta in mindere mate) hier geen inbreng hebben en Fortuna en Emmen (en in mindere mate De Graafschap) wel. Puur omdat ze toevallig dit jaar wel of niet in de Eredivisie spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 18 november 2018 Share Geplaatst 18 november 2018 Daarvoor moet je de ECV aanpassen, weet iet hoe dat geregeld moet worden. Trouwens over kunstgras he. Als voetballers allemaal zeggen dat het vreselijk is en zo anders is dan natuurgras, waarom staat de FIFA/UEFA het dan toe op alle niveau's? Bij de CL moet zelfs het logo van de televisies bij PSV afgeplakt worden en zijn er nog 3.000 pagina's aan andere regeltjes waar je veld aan dient te voldoen, maar kunstgras mag gewoon. Ook uit onderzoeken blijkt dat er geen meer blessures voorkomen op natuurgras (er zijn ook een paar te vinden die het tegenovergestelde beweren). Maar mijn vraag blijft; als zo'n veld totaal anders zou zijn, waarom vinden de FIFA/UEFA en KNVB dit geen probleem? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten