Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Zaakwaarnemer Santi Kolk :D Eerste ex voetballer die ik echt veel live heb zien spelen die opeens zaakwaarnemer is. Man ik word oud :(

Punten voor ROEMM

Dat wist je niet?

Neem aan dat je bijvoorbeeld Puyol, Patrick van Diemen of Laros ook hebt zien spelen :p ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Prachtig nieuws, diverse absurde veranderingen van de Eredivisie gaan niet door.

Edit: lijk iets te vroeg gejuicht te hebben. Zaten trouwens ook wel een paar goede ideeen tussen, zoals het minder oneerlijk verdelen van het tv geld.

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat wist je niet?

Neem aan dat je bijvoorbeeld Puyol, Patrick van Diemen of Laros ook hebt zien spelen :p ?

Tom de Mul, tegenwoordig zaakwaarnemer van Mousa Dembélé, is momenteel in Italië om naar aanbiedingen van Internazionale, Juventus en Napoli te luisteren. Er zou tevens interesse vanuit de Chinese Super League zijn voor de middenvelder van Tottenham Hotspur. (Gianluca Di Marzio)

:D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Berahino naar PSV of Feyenoord misschien wanneer De Jong en Jorgensen vertrekken. Lijkt mij wel een hele toffe transfer.

Las wel dat hij al 2 jaar niet gescoord heeft ofzo? Leek me eigenlijk wel een prima talent altijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En het is ook niet dat hij niet gespeeld heeft.Nog nooit van die kerel gehoord.. jullie kennen hem van FM of ook van het voetbal in Engeland? Waarom zou het een toffe transfer zijn?

Ik ben zelf meer voor LdJ + Romero langzaam brengen. En als Romero niks wordt volgend jaar Lammers.

Juventus heeft Emre Can binnen. Past wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites