cimbomcu Geplaatst 4 juni 2018 Share Geplaatst 4 juni 2018 (bewerkt) Zaakwaarnemer Santi Kolk :D Eerste ex voetballer die ik echt veel live heb zien spelen die opeens zaakwaarnemer is. Man ik word oud :( Punten voor ROEMM 4 juni 2018 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 4 juni 2018 Share Geplaatst 4 juni 2018 Dat Santi Kolk inmiddels zaakwaarnemer is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 4 juni 2018 Share Geplaatst 4 juni 2018 Zaakwaarnemer Santi Kolk :D Eerste ex voetballer die ik echt veel live heb zien spelen die opeens zaakwaarnemer is. Man ik word oud :( Punten voor ROEMM Dat wist je niet? Neem aan dat je bijvoorbeeld Puyol, Patrick van Diemen of Laros ook hebt zien spelen :p ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 4 juni 2018 Share Geplaatst 4 juni 2018 Nee daar waren geen beelden van op voetbalzone Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 juni 2018 Share Geplaatst 5 juni 2018 Dat wist je niet? Neem aan dat je bijvoorbeeld Puyol, Patrick van Diemen of Laros ook hebt zien spelen :p ? Alleen Puyol. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 5 juni 2018 Share Geplaatst 5 juni 2018 Dat Dumfries meer moet kosten dan international Brenet? Brenet had nog 2 jaar contract tegenover nog 4 jaar voor Dumfries. Al ben ik het zeker met je eens dat Heerenveen erg hoog inzet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 5 juni 2018 Share Geplaatst 5 juni 2018 Maar neem aan dat het salaris van Brenet minimaal het dubbele was dan dat van Dumfries, dus dat compenseert dan weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 5 juni 2018 Share Geplaatst 5 juni 2018 (bewerkt) Brenet bezit ook een veelvoud aan talent dan waar Dumfries over beschikt... ;e 5 juni 2018 bewerkt door MrMHB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 5 juni 2018 Share Geplaatst 5 juni 2018 Dat zou ik niet in kunnen schatten. Zie enkel samenvattingen van Dumfries, plus twee keer negentig minuten tegen PSV dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 6 juni 2018 Share Geplaatst 6 juni 2018 (bewerkt) Prachtig nieuws, diverse absurde veranderingen van de Eredivisie gaan niet door. Edit: lijk iets te vroeg gejuicht te hebben. Zaten trouwens ook wel een paar goede ideeen tussen, zoals het minder oneerlijk verdelen van het tv geld. 6 juni 2018 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 13 juni 2018 Share Geplaatst 13 juni 2018 Dat wist je niet? Neem aan dat je bijvoorbeeld Puyol, Patrick van Diemen of Laros ook hebt zien spelen :p ? Tom de Mul, tegenwoordig zaakwaarnemer van Mousa Dembélé, is momenteel in Italië om naar aanbiedingen van Internazionale, Juventus en Napoli te luisteren. Er zou tevens interesse vanuit de Chinese Super League zijn voor de middenvelder van Tottenham Hotspur. (Gianluca Di Marzio) :D:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 13 juni 2018 Share Geplaatst 13 juni 2018 Geen licentie meer nodig he @cimbomcu Dus stap is een stuk lager geworden om in te stappen. Oud-spelers zullen enige ervaring hebben met onderhandelingen en een netwerk in de voetbalwereld. Dit zou een verklaring kunnen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 13 juni 2018 Share Geplaatst 13 juni 2018 (bewerkt) Toch fantastisch als deze man je zaken behartigd: 13 juni 2018 bewerkt door Petterson Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 13 juni 2018 Share Geplaatst 13 juni 2018 Haha die bontkraag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 14 juni 2018 Share Geplaatst 14 juni 2018 Louche kop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 14 juni 2018 Share Geplaatst 14 juni 2018 Hij is pas drie maandjes 32 :o Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 juni 2018 Share Geplaatst 21 juni 2018 Berahino naar PSV of Feyenoord misschien wanneer De Jong en Jorgensen vertrekken. Lijkt mij wel een hele toffe transfer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 juni 2018 Share Geplaatst 21 juni 2018 Berahino naar PSV of Feyenoord misschien wanneer De Jong en Jorgensen vertrekken. Lijkt mij wel een hele toffe transfer. Las wel dat hij al 2 jaar niet gescoord heeft ofzo? Leek me eigenlijk wel een prima talent altijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 21 juni 2018 Share Geplaatst 21 juni 2018 Las wel dat hij al 2 jaar niet gescoord heeft ofzo? Leek me eigenlijk wel een prima talent altijd. Dat maakt natuurlijk niet uit. Dan scoort die er hier zo 20+ in een seizoen. wel een leuke voetballer eerder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 juni 2018 Share Geplaatst 21 juni 2018 Achja Vente maakt er ook 20 als hij hele seizoen speelt, dus weet niet zo goed waarom we Berahino moeten halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 21 juni 2018 Share Geplaatst 21 juni 2018 Jullie hebben bovendien de beste spits van de hele Eredivisie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 21 juni 2018 Share Geplaatst 21 juni 2018 (bewerkt) Sanogo zou het hier ook wel ff doen toch? Berahino is wel een leuke naam (vooral in FM), maar zijn stats van de laatste 3 seizoenen zijn wel echt dramatisch hoor. Vraag me af of je de kunde dan nog wel hebt. 21 juni 2018 bewerkt door vinnypassy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 21 juni 2018 Share Geplaatst 21 juni 2018 Pelle had ook niet zo'n goede stats. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 21 juni 2018 Share Geplaatst 21 juni 2018 Maar niet zó slecht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 21 juni 2018 Share Geplaatst 21 juni 2018 En het is ook niet dat hij niet gespeeld heeft.Nog nooit van die kerel gehoord.. jullie kennen hem van FM of ook van het voetbal in Engeland? Waarom zou het een toffe transfer zijn? Ik ben zelf meer voor LdJ + Romero langzaam brengen. En als Romero niks wordt volgend jaar Lammers. Juventus heeft Emre Can binnen. Past wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten