Nom de Guerre Geplaatst 11 augustus Share Geplaatst 11 augustus Halilovic. Luie kut Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 11 augustus Share Geplaatst 11 augustus Hahaha Nijhuisje wil zijn fout niet toegeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 11 augustus Share Geplaatst 11 augustus 1 uur geleden zei PJHoutman: Hahaha Nijhuisje wil zijn fout niet toegeven. Water is nat. De zon is heet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 11 augustus Share Geplaatst 11 augustus Nijhuis moet er nog even inkomen. Tweede keer dat hij een tackle op de bal verkeerd beoordeelt op een (voor Heerenveen) gevaarlijke plek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 16 augustus Share Geplaatst 16 augustus Affluiten. De competitie dan he. Het is goed geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 augustus Share Geplaatst 17 augustus (bewerkt) VANPERSIEBALL Edit: afgekeurd die 2e. 17 augustus bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 17 augustus Share Geplaatst 17 augustus Ik kan wel janken, ze blijven maar opbouwen terwijl ze dat niet kunnen. Ik heb 0-4 in de toto ingevuld, maar het is te weinig ben ik bang Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 17 augustus Share Geplaatst 17 augustus Attractief en naïef rijmen op elkaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 17 augustus Share Geplaatst 17 augustus 7 minuten geleden zei Kelvin: Attractief en naïef rijmen op elkaar Was het maar attractief. Dit is gewoon niet om aan te zien en dat doe ik dus ook niet. Heb er buikpijn van Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 17 augustus Share Geplaatst 17 augustus 42 minuten geleden zei Satyr: Was het maar attractief. Dit is gewoon niet om aan te zien en dat doe ik dus ook niet. Heb er buikpijn van Haha kijk nu sinds de tweede helft en Heerenveen begint wel vrij aardig. Wel echt een totaal ander spelbeeld dan de eerste helft als ik jouw reacties zo lees? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 17 augustus Share Geplaatst 17 augustus 7 minuten geleden zei bas huijsmans: Haha kijk nu sinds de tweede helft en Heerenveen begint wel vrij aardig. Wel echt een totaal ander spelbeeld dan de eerste helft als ik jouw reacties zo lees? Ik kijk niet meer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 17 augustus Share Geplaatst 17 augustus Zojuist zei Satyr: Ik kijk niet meer Dan lag het denk ik gewoon aan jou joh. Naief en attractief is het nu wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 augustus Share Geplaatst 17 augustus Vaessen toch wel een heerlijke versterking hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 17 augustus Share Geplaatst 17 augustus En de FC voor de Eredivisie. Zoveel leuker dan Ajax kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 augustus Share Geplaatst 17 augustus 7 minuten geleden zei Chiemel: En de FC voor de Eredivisie. Zoveel leuker dan Ajax kijken Kom je daar nu pas achter? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 17 augustus Share Geplaatst 17 augustus 7 minuten geleden zei Djurovski: Kom je daar nu pas achter? Nee zeker niet, vorig seizoen riep ik dat ook al. Probeer meer mensen mee te krijgen dan jij en ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 17 augustus Share Geplaatst 17 augustus Misschien moet er ook maar eens meer gekeken worden naar onbesuisd inkomen bij luchtduels. Ik zie nu ook weer in de samenvatting iemand van AZ een luchtduel invliegen terwijl ie gewoon te laat is. Beide spelers hoofdblessure en gewisseld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus Begint leuk vandaag, al zal het wel 1-3 worden uiteraard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus Die Oppegard komt echt kwaliteit tekort voor dit PSV. Als hij zijn tegenstander daar gewoon afhoudt is er niks aan de hand maar hij besluit dom in te komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 18 augustus Share Geplaatst 18 augustus 1 uur geleden zei La Pulga: Begint leuk vandaag, al zal het wel 1-3 worden uiteraard. Ik ben te vroeg gestopt met Toto. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 19 augustus Share Geplaatst 19 augustus Op 17-8-2024 om 22:22 zei Djurovski: Vaessen toch wel een heerlijke versterking hoor Waar is zijn hoofddeksel nu dan? Is die angst nu ineens weg bij een andere club? Goede keeper maar een rare kwast sowieso, ook met z’n actie op het einde. Tegen nota bene z’n oude club Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 19 augustus Share Geplaatst 19 augustus 10 minuten geleden zei Vitesse88: Waar is zijn hoofddeksel nu dan? Is die angst nu ineens weg bij een andere club? Goede keeper maar een rare kwast sowieso, ook met z’n actie op het einde. Tegen nota bene z’n oude club Het is een goede keeper, maar hij heeft ook wel echt het IQ van een bifi worst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 19 augustus Share Geplaatst 19 augustus 22 minuten geleden zei Vitesse88: Waar is zijn hoofddeksel nu dan? Is die angst nu ineens weg bij een andere club? Goede keeper maar een rare kwast sowieso, ook met z’n actie op het einde. Tegen nota bene z’n oude club In interview gaf ie aan dat hij de helm aan het afbouwen was. Ja was een vreemde actie maar zolang het niet tegen je gebeurd kan ik er net wat beter tegen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 19 augustus Share Geplaatst 19 augustus 53 minuten geleden zei Djurovski: In interview gaf ie aan dat hij de helm aan het afbouwen was. Ja was een vreemde actie maar zolang het niet tegen je gebeurd kan ik er net wat beter tegen Hoe werkt het afbouwen van een helm precies? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 19 augustus Share Geplaatst 19 augustus 1 uur geleden zei Aaron21: Hoe werkt het afbouwen van een helm precies? Vraag het Etienne? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten