bas huijsmans Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari 13 minuten geleden zei Rogier.: Echt een probleem die de KNVB niet op lijkt te willen oplossen. Dat idee heb ik inderdaad ook. Terwijl ze maar blijven communiceren dat ze het mogelijk willen maken etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari Hoe zou dat gaan op de redactie van ESPN? "Die Brobbey scoort wel een hoop he?" - "Ja, en niet alleen thuis." "Hoeveel uitgoals zou hij al gemaakt hebben in de competitie?" - *googlet* 19! "Hij is ook nog niet zo oud hé? - *googlet* 21! "Zou hij dan de meest scorende zijn voor zijn 22e verjaardag? Kunnen we bij de volgende goal mooi in beeld brengen." - *googlet* Bergkamp maakte er 22! "Ah, zetten we er gewoon bij 'sinds Bergkamp', heb je niet voor niets gezocht." - Productieve vergadering weer mannen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari Sowieso erg slechte tv. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari Laat ik zeggen een onterechte prijs, hem erg goed gedaan heeft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari Dacht even een wedstrijdje mee te pakken, is het alweer gestaakt. Wanneer wordt er hier wat aan gedaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari Aletha mag weer een kwartiertje aan elkaar lullen. Pak de popcorn er bij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari Ah Ruperti is gisteren gelukkig al in actie gekomen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari Hahaha dit is toch wel even genieten hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari Kan gebeuren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari Altijd een matige keeper geweest al. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari Op een gegeven ben ik er van overtuigd dat je de trainer moet ontslaan als die keer op keer zo'n vreselijke slechte keeper maar blijft opstelling, terwijl het al voor zijn club 10 keer puntenverlies heeft opgelopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari Ik denk dat hij hem al wel had vervangen als het niet zo was dat hij Mickey van der Hart dan moest opstellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari 15 minuten geleden zei PJHoutman: Ik denk dat hij hem al wel had vervangen als het niet zo was dat hij Mickey van der Hart dan moest opstellen. Geen disrespect naar Mickey, kerel heeft gewoon een keer ovenwant gesigneerd voor mijn pa tot hilariteit van Rick Dekker, ofnie @Christian. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari 1 minuut geleden zei Kelvin: Geen disrespect naar Mickey, kerel heeft gewoon een keer ovenwant gesigneerd voor mijn pa tot hilariteit van Rick Dekker, ofnie @Christian. Was zeker de beste dag uit je leven ooit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari Haha, Vlap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari Vlapdrol Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari Hoe dom ben je dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari Scheidsrechters trekken wel mooi hun vorm door Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari Die Rots kan je ook easy vijf keer 1-op-1 zetten. Die gaat niet scoren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari 5 minuten geleden zei Kelvin: Scheidsrechters trekken wel mooi hun vorm door Pingel bij Eagles En dan weer zo’n piele die meteen geel geeft als spelers emoties tonen, zo klein. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari 49 minuten geleden zei Vitesse88: Pingel bij Eagles En dan weer zo’n piele die meteen geel geeft als spelers emoties tonen, zo klein. De strafschop die je wist dat zou komen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari 1 uur geleden zei PJHoutman: Ik denk dat hij hem al wel had vervangen als het niet zo was dat hij Mickey van der Hart dan moest opstellen. Denk dat Vd Hart beter is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari Wat een bizarre strafschop ook weer bij GAE - NEC. Schandalige beslissing. Lekker weekendje zo voor de scheidsrechters. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 29 januari Share Geplaatst 29 januari 20 uur geleden zei Kelvin: Geen disrespect naar Mickey, kerel heeft gewoon een keer ovenwant gesigneerd voor mijn pa tot hilariteit van Rick Dekker, ofnie @Christian. "Ik teken alles" aldus Mickey. Wereldgozer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 januari Share Geplaatst 29 januari 23 uur geleden zei Thierryvane: Wat een bizarre strafschop ook weer bij GAE - NEC. Schandalige beslissing. Lekker weekendje zo voor de scheidsrechters. Die van Sparta-RKC met Nijhuis als VAR, was al helemaal belachelijk. Echt geen penalty nee, snap dat Vaessen heel boos is/was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten