Kyrill Geplaatst 14 september 2021 Share Geplaatst 14 september 2021 2 uur geleden zei Vitesse88: Dat mocht West Ham willen. Verhaal van Vitesse is ook iig beter. Uiteraard snap ik maat, ik zie shirt als dit voor eerst ooit bij Vitesse. En al jaren bij Westham... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 14 september 2021 Share Geplaatst 14 september 2021 Op 13-9-2021 om 12:52 zei cimbomcu: Heren ik heb een vraag. Ik heb dus Ziggo thuis en ook ESPN, ik betaal voor internet en tv 55 euro, en dan met een beetje ESPN erbij 18 euro extra. Gewoon 70 euro, en 18 euro per maand om voetbal te kunnen kijken. Hoe kan ik dat goedkoper krijgen? Ik dacht als ik mijn mobiele abonnement ook Vodafone zou doen, ik dan ESPN eventueel gratis kon krijgen als actiekorting. Maar nee hoor, ik kan kiezen uit Kinderfilms, series en Ziggosport. Hoe doen jullie dat, het is toch bizar dat je voor een standaardpakket met Eredivisie 70 euro betaald? Ik heb dan ook gewoon best traag internet enzo. Bizar hè. Vorig jaar had ik nog even alleen het eredivisie-pakket, was toen een tientje geloof ik. Is er uit, dus je betaalt nu ook voor NFL, NHL, schaken, kontwippen en weet ik veel wat voor rare competities en sporten. Daarvóór had je volgens mij zo'n Fox Sports GO abonnement, kon je alleen via de (web)app kijken. Was ook een pak goedkoper. Is er nu ook niet meer geloof ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 14 september 2021 Share Geplaatst 14 september 2021 11 minuten geleden zei Kyrill: Uiteraard snap ik maat, ik zie shirt als dit voor eerst ooit bij Vitesse. En al jaren bij Westham... Dit is al ruim 10 a 15 jaar gaande bij Vitesse. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 september 2021 Share Geplaatst 14 september 2021 22 minuten geleden zei Vitesse88: Dit is al ruim 10 a 15 jaar gaande bij Vitesse. Woops sorry hahahahaah Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 18 september 2021 Share Geplaatst 18 september 2021 Gaat echt maar heel weinig goed bij Groningen tot nu toe. Passing van het niveau reserve 6e klasse. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 18 september 2021 Share Geplaatst 18 september 2021 Tom Boere masterclass zometeen, ik zit er klaar voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 18 september 2021 Share Geplaatst 18 september 2021 Lekker sfeertje in de Galgenwaard Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 september 2021 Share Geplaatst 19 september 2021 Dieptepunt in mijn leven dit, ik kijk gewoon naar Go Ahead tegen Zwolle omdat er niets anders is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 19 september 2021 Share Geplaatst 19 september 2021 Die PEC supporters Lekker stoeltjes het veld op mieteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 september 2021 Share Geplaatst 19 september 2021 Dit is inderdaad wel heel triest. Lijkt mij dat ze volgende keer geen uitsupporters meer mee mogen nemen zoals bij Ajax - Feyenoord ook het geval is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 19 september 2021 Share Geplaatst 19 september 2021 Heb het idee dat dit soort taferelen (wereldwijd) erg veel voorkomen de laatste weken. Mensen hebben zich natuurlijk twee jaar in moeten houden, en nu ze weer mogen zijn die oerinstincten niet meer te bedwingen bij dat stelletje hersenlozen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 september 2021 Share Geplaatst 19 september 2021 Ik denk dat de eerste trainerswissel wel een feit zal zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 september 2021 Share Geplaatst 19 september 2021 48 minuten geleden zei Beppu: Heb het idee dat dit soort taferelen (wereldwijd) erg veel voorkomen de laatste weken. Mensen hebben zich natuurlijk twee jaar in moeten houden, en nu ze weer mogen zijn die oerinstincten niet meer te bedwingen bij dat stelletje hersenlozen. Klopt idd. Mensen kijken zelfs boos naar mij wanneer ik hun voor laat gaan.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 19 september 2021 Share Geplaatst 19 september 2021 Pröper wordt nog topscorer zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 19 september 2021 Share Geplaatst 19 september 2021 7 uur geleden zei Fantasy: Die PEC supporters Lekker stoeltjes het veld op mieteren. Laten we het er maar op houden dat de aanleiding ook niet de schoonheidsprijs verdient. En man wat ben ik hier ziek van. Nog niet eens van het verliezen van de derby op zichzelf, maar de manier waarop. Na vijf wedstrijden lijkt iedereen (inclusief de trainer en de aanvoerder) de hoop al te hebben opgegeven. En het ergste is dat het vooralsnog ook meer dan terecht is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 19 september 2021 Share Geplaatst 19 september 2021 7 uur geleden zei Beppu: Heb het idee dat dit soort taferelen (wereldwijd) erg veel voorkomen de laatste weken. Mensen hebben zich natuurlijk twee jaar in moeten houden, en nu ze weer mogen zijn die oerinstincten niet meer te bedwingen bij dat stelletje hersenlozen. Wereldwijd zeker niet, in West-Europa gebeurt het idd de laatste weken vaker dan de afgelopen jaren. (In het stadion dan) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 19 september 2021 Share Geplaatst 19 september 2021 56 minuten geleden zei Christian.: Laten we het er maar op houden dat de aanleiding ook niet de schoonheidsprijs verdient. En man wat ben ik hier ziek van. Nog niet eens van het verliezen van de derby op zichzelf, maar de manier waarop. Na vijf wedstrijden lijkt iedereen (inclusief de trainer en de aanvoerder) de hoop al te hebben opgegeven. En het ergste is dat het vooralsnog ook meer dan terecht is. Ja echt kansloos dit. Moet zeggen mijn laatste keer GAE werd er ook veel over en weer gegooid alleen was het een sneeuwballengevecht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kowet Geplaatst 20 september 2021 Share Geplaatst 20 september 2021 16 uur geleden zei Christian.: Laten we het er maar op houden dat de aanleiding ook niet de schoonheidsprijs verdient. En man wat ben ik hier ziek van. Nog niet eens van het verliezen van de derby op zichzelf, maar de manier waarop. Na vijf wedstrijden lijkt iedereen (inclusief de trainer en de aanvoerder) de hoop al te hebben opgegeven. En het ergste is dat het vooralsnog ook meer dan terecht is. De aanleiding? Een stadion slopen is gewoon niet oké. Neem aan dat je niet aanwezig was in het uitvak? Het vuurwerk werd toch echt eerst gegooid door PEC-supporters richting de IJsseltribune. Neemt niet weg dat dit gedrag schandalig is en niet goedgekeurd mag worden, dit gedrag hoort absoluut niet thuis in een stadion. Zal ook absoluut niet hier bij blijven. Dan over de wedstrijd: GAE had de wedstrijd in de eerste helft al in het slot moeten gooien. Het eerste kwartier na rust was PEC iets bovenliggend, mede door die nummer 8 (Huiberts ofzo?). GAE erg slordig in de tweede helft, maar uiteindelijk de meer dan terechte winnaar van deze wedstrijd. De interviews van Bram van P. en Art Langeler waren tekenend voor de situatie waarin PEC zit. Zoals jij ook beschrijft lijkt de hoop al opgegeven, en dat na 5 wedstrijden. Kun je niet maken tegenover je achterban. Als Eagle ben ik echt wel trots op hoe we erop staan, wedstrijden tegen concurrenten (Sparta, Cambuur en PEC) zijn we bij vlagen echt de betere ploeg geweest. Ja, ook tegen Cambuur. Dara hebben we de wedstrijd in de 10 minuten na rust weggegeven, maar voor de rest de betere ploeg. Komende 2 wedstrijden zullen zwaar worden (PSV-thuis en AZ-uit) , maar ook daar liggen natuurlijk kansen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 20 september 2021 Share Geplaatst 20 september 2021 14 minuten geleden zei Kowet: De aanleiding? Een stadion slopen is gewoon niet oké. Neem aan dat je niet aanwezig was in het uitvak? Het vuurwerk werd toch echt eerst gegooid door PEC-supporters richting de IJsseltribune. Neemt niet weg dat dit gedrag schandalig is en niet goedgekeurd mag worden, dit gedrag hoort absoluut niet thuis in een stadion. Zal ook absoluut niet hier bij blijven. Dan over de wedstrijd: GAE had de wedstrijd in de eerste helft al in het slot moeten gooien. Het eerste kwartier na rust was PEC iets bovenliggend, mede door die nummer 8 (Huiberts ofzo?). GAE erg slordig in de tweede helft, maar uiteindelijk de meer dan terechte winnaar van deze wedstrijd. De interviews van Bram van P. en Art Langeler waren tekenend voor de situatie waarin PEC zit. Zoals jij ook beschrijft lijkt de hoop al opgegeven, en dat na 5 wedstrijden. Kun je niet maken tegenover je achterban. Als Eagle ben ik echt wel trots op hoe we erop staan, wedstrijden tegen concurrenten (Sparta, Cambuur en PEC) zijn we bij vlagen echt de betere ploeg geweest. Ja, ook tegen Cambuur. Dara hebben we de wedstrijd in de 10 minuten na rust weggegeven, maar voor de rest de betere ploeg. Komende 2 wedstrijden zullen zwaar worden (PSV-thuis en AZ-uit) , maar ook daar liggen natuurlijk kansen. Ik begreep later ook pas dat een deel van het vuurwerk eerst uit het uitvak kwam. Maar wie begon is toch totaal niet relevant? Je bent een gigantische idioot als je vuurwerk op een groep supporters gaat gooien, dit geldt zowel voor PEC als voor GAE. Lees overal dat het teruggooien van het vuurwerk nu als een heldendaad wordt gezien. Nou sorry, dan ben je dus echt niet goed in je dakpan. En laten we nu niet doen alsof de Adelaarshorst vol heilige boontjes zit. Ook op de thuisvakken achter het doel werd er vuurwerk afgestoken. Zelf ben ik dit jaar niet geweest, maar ik ken de meeste uitsupporters wel redelijk. Zaten veel gasten in het uitvak die normaal nooit meegaan en enkel voor de sensatie aanwezig waren. Was in ieder geval geen weerspiegeling van de gemiddelde PEC supporter, maar dat terzijde. Wat het voetballende gedeelte betreft kan ik vrij kort zijn. Ook GAE heeft een hele beperkte selectie, op wat leuke aanvallertjes na. De rest is grotendeels van KKD niveau. Daarom is het juist extra pijnlijk dat PEC geen enkele uitgespeelde kans weet te creëren. En het is niet zo dat we een extreem zwaar programma hebben gehad, verre van zelfs. Dat we niet zouden winnen in Deventer hadden de meeste PEC supporters wel zien aankomen, maar de manier waarop zorgt er wel voor dat vrijwel niemand nog vertrouwen heeft in handhaving. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 20 september 2021 Share Geplaatst 20 september 2021 Geen enkel uitvak is een weerspiegeling van de gemiddelde supporter. Uitfans zijn vaak wat lager op de IQ schaal ingedeeld en moeten dat ook altijd laten weten aan iedereen. Blote buik, jonger dan 40 jaar, je kent ze wel. Zelfs bij Heerenveen lopen ze rond, wat een achterlijk volk is dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kowet Geplaatst 20 september 2021 Share Geplaatst 20 september 2021 9 minuten geleden zei Christian.: Ik begreep later ook pas dat een deel van het vuurwerk eerst uit het uitvak kwam. Maar wie begon is toch totaal niet relevant? Je bent een gigantische idioot als je vuurwerk op een groep supporters gaat gooien, dit geldt zowel voor PEC als voor GAE. Lees overal dat het teruggooien van het vuurwerk nu als een heldendaad wordt gezien. Nou sorry, dan ben je dus echt niet goed in je dakpan. En laten we nu niet doen alsof de Adelaarshorst vol heilige boontjes zit. Ook op de thuisvakken achter het doel werd er vuurwerk afgestoken. Zelf ben ik dit jaar niet geweest, maar ik ken de meeste uitsupporters wel redelijk. Zaten veel gasten in het uitvak die normaal nooit meegaan en enkel voor de sensatie aanwezig waren. Was in ieder geval geen weerspiegeling van de gemiddelde PEC supporter, maar dat terzijde. Wat het voetballende gedeelte betreft kan ik vrij kort zijn. Ook GAE heeft een hele beperkte selectie, op wat leuke aanvallertjes na. De rest is grotendeels van KKD niveau. Daarom is het juist extra pijnlijk dat PEC geen enkele uitgespeelde kans weet te creëren. En het is niet zo dat we een extreem zwaar programma hebben gehad, verre van zelfs. Dat we niet zouden winnen in Deventer hadden de meeste PEC supporters wel zien aankomen, maar de manier waarop zorgt er wel voor dat vrijwel niemand nog vertrouwen heeft in handhaving. Eens. Denk dat GAE een meer Eredivisiewaardige selectie heeft, dan PEC. Telde er gisteren bij PEC misschien 2 of 3 die bij GAE ook niet hadden misstaan. Die spits, Huiberts en Lamprou, al vind ik Hahn wel een betere keeper. Maar misschien heb ik ook wel een iets te rood-gele-bril Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 20 september 2021 Share Geplaatst 20 september 2021 26 minuten geleden zei Kowet: Eens. Denk dat GAE een meer Eredivisiewaardige selectie heeft, dan PEC. Telde er gisteren bij PEC misschien 2 of 3 die bij GAE ook niet hadden misstaan. Die spits, Huiberts en Lamprou, al vind ik Hahn wel een betere keeper. Maar misschien heb ik ook wel een iets te rood-gele-bril Eerlijk gezegd was het een prima pot voor in de KKD gisteren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 20 september 2021 Share Geplaatst 20 september 2021 24 minuten geleden zei Kowet: Eens. Denk dat GAE een meer Eredivisiewaardige selectie heeft, dan PEC. Telde er gisteren bij PEC misschien 2 of 3 die bij GAE ook niet hadden misstaan. Die spits, Huiberts en Lamprou, al vind ik Hahn wel een betere keeper. Maar misschien heb ik ook wel een iets te rood-gele-bril Vandaar dat ik zeg 'ook' Al helpt het bij ons ook niet mee dat gasten als van Wermeskerken, Saymak, Clement en De Wit niet meededen. Maar dan nog hebben we een te jeugdige selectie. Zitten echt wel talentvolle jongens bij (waaronder idd Huiberts en Tedic), maar dat zijn geen jongens die het elftal kunnen dragen. Het is echter een gevolg van het beleid van de afgelopen jaren. En daarin vind ik dat je de TD en trainer ook niet zoveel kunt verwijten. Met een lege kas kun je als TD geen Eredivisiewaardig elftal neerzetten en Langeler is net als elke trainer ook gewoon afhankelijk van zijn materiaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kowet Geplaatst 20 september 2021 Share Geplaatst 20 september 2021 Op 19-9-2021 om 20:02 zei Christian.: Laten we het er maar op houden dat de aanleiding ook niet de schoonheidsprijs verdient. En man wat ben ik hier ziek van. Nog niet eens van het verliezen van de derby op zichzelf, maar de manier waarop. Na vijf wedstrijden lijkt iedereen (inclusief de trainer en de aanvoerder) de hoop al te hebben opgegeven. En het ergste is dat het vooralsnog ook meer dan terecht is. Hier het hele filmpje. Nogmaals: Keur het niet goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 20 september 2021 Share Geplaatst 20 september 2021 31 minuten geleden zei Kowet: Hier het hele filmpje. Nogmaals: Keur het niet goed. Allemaal kneuzen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten