Rogier. Geplaatst 15 maart 2021 Share Geplaatst 15 maart 2021 Feyenoord Vitesse AZ Emmen - thuis Willem II - thuis PSV - thuis Fortuna - thuis Twente - uit Willem II - uit Utrecht - uit ADO - thuis Sparta - thuis Vitesse - thuis Feyenoord - uit Ajax - uit ADO - uit PEC Zwolle - thuis RKC - uit Ajax - thuis Sparta - uit Fortuna - thuis Heracles - uit Fortuna - uit Groningen - uit RKC - thuis Ajax - thuis Heracles - thuis Zeg het maar jongens, wie gaan plek 3 / 4 pakken? Kijkende naar de tegenstanders, gaat in ieder geval AZ op plek 3 of 4 eindigen in mijn ogen. Feyenoord - Vitesse is nog wat anders. Denk dat Vitesse die 4e plek gaat halen, tenzij Feyenoord hun onderlinge wedstrijd weet te winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 15 maart 2021 Share Geplaatst 15 maart 2021 AZ staat er maar 3 achter PSV, dus de strijd om plek 2 kan je ook meenemen hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 15 maart 2021 Share Geplaatst 15 maart 2021 AZ het makkelijkste programma van de drie, dus die worden wel 3e. Feyenoord zou 18 punten moeten kunnen pakken, maar tegen ploegen als Fortuna of RKC wil het nog wel eens moeizaam zijn. Onderlinge wedstrijd zou het verschil zeker kunnen maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 15 maart 2021 Share Geplaatst 15 maart 2021 (bewerkt) 11 minuten geleden zei Erwin.: AZ staat er maar 3 achter PSV, dus de strijd om plek 2 kan je ook meenemen hoor Klopt, maar de stap van PSV naar plek 4 is wel groot Daarnaast gaat Feyenoord natuurlijk niet meer plek 2 halen. Na volgende week, als AZ - PSV is geweest, kunnen we nog wel iets meer conclusies trekken. 15 maart 2021 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 15 maart 2021 Share Geplaatst 15 maart 2021 1 uur geleden zei Rogier.: Feyenoord Vitesse AZ Emmen - thuis Willem II - thuis PSV - thuis Fortuna - thuis Twente - uit Willem II - uit Utrecht - uit ADO - thuis Sparta - thuis Vitesse - thuis Feyenoord - uit Ajax - uit ADO - uit PEC Zwolle - thuis RKC - uit Ajax - thuis Sparta - uit Fortuna - thuis Heracles - uit Fortuna - uit Groningen - uit RKC - thuis Ajax - thuis Heracles - thuis Zeg het maar jongens, wie gaan plek 3 / 4 pakken? Kijkende naar de tegenstanders, gaat in ieder geval AZ op plek 3 of 4 eindigen in mijn ogen. Feyenoord - Vitesse is nog wat anders. Denk dat Vitesse die 4e plek gaat halen, tenzij Feyenoord hun onderlinge wedstrijd weet te winnen. 2. AZ 3. PSV 4. Vitesse 5. Feyenoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 maart 2021 Share Geplaatst 15 maart 2021 39 minuten geleden zei Regis: 2. AZ 3. PSV 4. Vitesse 5. Feyenoord. Hier sluit ik me bij aan, en kan ik me volledig in vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 15 maart 2021 Share Geplaatst 15 maart 2021 Ik denk dat we Feyenoord onderschatten. Als het dadelijk om de knikkers gaat, gaan ze ons verrassen. Hoop ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 15 maart 2021 Share Geplaatst 15 maart 2021 Ik zie alleen niet in waarmee ze zouden moeten verrassen dan. Ik vind het een vrij voorspelbaar team namelijk waar alleen een Berghuis en in mindere mate Sinisterra en Kokcu iets onverwachts kunnen doen (maar dat vaak genoeg niet doen). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 15 maart 2021 Share Geplaatst 15 maart 2021 Zojuist zei Erwin.: Ik zie alleen niet in waarmee ze zouden moeten verrassen dan. Ik vind het een vrij voorspelbaar team namelijk waar alleen een Berghuis en in mindere mate Sinisterra en Kokcu iets onverwachts kunnen doen (maar dat vaak genoeg niet doen). Zoals het willekeurig uitdelen van elleboogstoten bedoel je? Daar pak je alleen geen punten mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 15 maart 2021 Share Geplaatst 15 maart 2021 Ja die was wel vrij bizar he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 15 maart 2021 Share Geplaatst 15 maart 2021 48 minuten geleden zei Rogier.: Zoals het willekeurig uitdelen van elleboogstoten bedoel je? Daar pak je alleen geen punten mee Erg apart moment ja. Zeer apart dat de VAR dat liet gaan, had rood kunnen zijn imo. Malacia had twee seconden daarvoor ook zijn tweede gele kunnen krijgen trouwens, scheids hadden we niet tegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 15 maart 2021 Share Geplaatst 15 maart 2021 https://www.voetbalprimeur.nl/videos/971374/verbaasde-seuntjens-hoort-van-espn-dat-hij-geel-gekregen-heeft-heb-ik-geel.html?fbclid=IwAR3QHOcZxhWOUz-PKfwV-Mizf-adammPvW0yQG2QTqHCuNhYXhKbQQ5Q0DA Die kop, geweldig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 15 maart 2021 Share Geplaatst 15 maart 2021 Jordy Clasie blijkt de AZ-gokker te zijn. Die had ik even niet zien aankomen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 15 maart 2021 Share Geplaatst 15 maart 2021 waarom is dat programma van AZ gemakkelijker dan de andere programma's? in mijn ogen ziet het er moeilijker uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 16 maart 2021 Share Geplaatst 16 maart 2021 VVV trainer eruit gestuurd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 16 maart 2021 Share Geplaatst 16 maart 2021 als je de topscorer hebt in de Eredivisie en je team staat bijna helemaal onderaan is er ofwel te weinig kwaliteit of doe de trainer er te weinig mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 maart 2021 Share Geplaatst 16 maart 2021 55 minuten geleden zei Aaron21: als je de topscorer hebt in de Eredivisie en je team staat bijna helemaal onderaan is er ofwel te weinig kwaliteit of doe de trainer er te weinig mee. All of the above Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 17 maart 2021 Share Geplaatst 17 maart 2021 Het is berekend, de eindstand wordt 1. Ajax 2. PSV 3. AZ 4. Vitesse 5. Feyenoord Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 maart 2021 Share Geplaatst 21 maart 2021 Kan iemand uitleggen waarom goal in 1e helft van PSV, werd afgekeurd? Voor zover weet gaat om actief deelnemen aan 't spel, bal ook raken (Dumfries) wat ie niet deed, maar hij had "invloed op spel" sinds wanneer is dat regel om vlaggen voor buiten spel? En waarom ik dacht Midtsjo die achter zijn eigen keeper, in t doelstaat, waarom telt dat niet mee voor opheffen buitenspel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 21 maart 2021 Share Geplaatst 21 maart 2021 Door de poging tot koppen neemt Dumfries actief mee aan het spel. Bizot staat verder naar voren. Daarmee neemt de achterste veldspeler (Midstjo) de 'rol' van keeper over. Dus terecht afgekeurd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 maart 2021 Share Geplaatst 21 maart 2021 28 minuten geleden zei Regis: Door de poging tot koppen neemt Dumfries actief mee aan het spel. Bizot staat verder naar voren. Daarmee neemt de achterste veldspeler (Midstjo) de 'rol' van keeper over. Dus terecht afgekeurd. Bedankt, duidelijk. Weer wat geleerd, thnx. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 22 maart 2021 Share Geplaatst 22 maart 2021 Update, na de winst van AZ op PSV. Zeg het maar. Citaat PSV (55 p.) AZ (55 p.) Vitesse (52 p.) Feyenoord (48 p.) Heracles thuis Willem II uit Twente uit Fortuna thuis VVV uit Sparta thuis ADO thuis Utrecht uit Groningen thuis Ajax uit Feyenoord uit Vitesse thuis Heerenveen thuis RKC uit PEC Zwolle thuis ADO uit Willem II uit Fortuna thuis Sparta uit Ajax thuis PEC Zwolle thuis Groningen uit Fortuna uit Heracles uit Utrecht uit Heracles thuis Ajax thuis RKC thuis Inmiddels denk ik: 2. AZ 3. PSV 4. Vitesse 5. Feyenoord Hierbij meenemende dat AZ niet van Ajax zou winnen. Als ze dat wel doen, is het al helemaal duidelijk. Feyenoord daarentegen moet ook winnen van Vitesse, anders gaan ze de play-offs in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 23 maart 2021 Share Geplaatst 23 maart 2021 Op 21-3-2021 om 16:50 zei Kyrill: Bedankt, duidelijk. Weer wat geleerd, thnx. ik vroeg me dat ook af. bedankt voor de uitleg, maar ik vind het een vage regel wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 25 maart 2021 Share Geplaatst 25 maart 2021 Als FC Emmen dit nog gaat redden moet het wel de grootste ontsnapping ooit zijn zeg. En ergens moeten ze zich ook schamen dat ze de 1e seizoenshelft zo vaak een waardeloze pot op de mat hebben gelegd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 25 maart 2021 Share Geplaatst 25 maart 2021 ja, wat 1 wedstrijd winnen niet met een elftal doet. het heeft natuurlijk veel te lang geduurd. was dat 10 speeldagen eerder, dan had Emmen zonder problemen zich gered wellicht. zie naar Fortuna, dat is het perfecte voorbeeld. 1 goede prestatie en ze waren vertrokken en nooit meer in de problemen gekomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten