Pino Geplaatst 6 oktober 2019 Share Geplaatst 6 oktober 2019 1 uur geleden zei Regis: ADO. Wat een grafpubliek daar ook op de tribune. Hoop dat ze degraderen en nooit meer terugkeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 6 oktober 2019 Share Geplaatst 6 oktober 2019 ADO. Wat een grafpubliek daar ook op de tribune. Hoop dat ze degraderen en nooit meer terugkeren. Stoere jongen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 6 oktober 2019 Share Geplaatst 6 oktober 2019 Doe ff een normale avatar @Rossi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 6 oktober 2019 Share Geplaatst 6 oktober 2019 Doe ff een normale avatar @RossiDan ook graag normaal taalgebruik over o.a. mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 6 oktober 2019 Share Geplaatst 6 oktober 2019 3 minuten geleden zei Rossi: 3 uur geleden zei Regis: ADO. Wat een grafpubliek daar ook op de tribune. Hoop dat ze degraderen en nooit meer terugkeren. Stoere jongen https://gph.is/st/mqwzxxM Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 6 oktober 2019 Share Geplaatst 6 oktober 2019 https://gph.is/st/mqwzxxMOke provinciaaltje die een club support wegens succes. Al komen we in de 4e klasse amateurs we zullen altijd blijven gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 6 oktober 2019 Share Geplaatst 6 oktober 2019 5 uur geleden zei Rossi: 5 uur geleden zei Regis: https://gph.is/st/mqwzxxM Oke provinciaaltje die een club support wegens succes. Al komen we in de 4e klasse amateurs we zullen altijd blijven gaan. Hap toch niet op die idioot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 7 oktober 2019 Share Geplaatst 7 oktober 2019 Sparta draait goed mee boven in. Zou leuk zijn als ze dit seizoen meteen Europees voetbal halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 7 oktober 2019 Share Geplaatst 7 oktober 2019 1 uur geleden zei MisterX: Sparta draait goed mee boven in. Zou leuk zijn als ze dit seizoen meteen Europees voetbal halen. Haha dat gaat natuurlijk nooit gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 7 oktober 2019 Share Geplaatst 7 oktober 2019 3 uur geleden zei Pino: Haha dat gaat natuurlijk nooit gebeuren. Ik mag blijven dromen toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 7 oktober 2019 Share Geplaatst 7 oktober 2019 12 minuten geleden zei MisterX: Ik mag blijven dromen toch? Nee jij niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 7 oktober 2019 Share Geplaatst 7 oktober 2019 3 uur geleden zei Pino: Haha dat gaat natuurlijk nooit gebeuren. Geprint zodat ik deze terug kan halen. In het stapeltje 'oelewappers'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 7 oktober 2019 Share Geplaatst 7 oktober 2019 1 minuut geleden zei Magikarp: Geprint zodat ik deze terug kan halen. In het stapeltje 'oelewappers'. Oh daar mag je me echt op pakken, maar ik denk dat dat nog minstens 25 jaar gaat duren. En daarna gaan we allemaal eraan, omdat er niemand wat doet tegen de klimaatverandering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 8 oktober 2019 Share Geplaatst 8 oktober 2019 Maar even over Sparta, die doen het inderdaad netjes. Kan ook niet anders dan met een toptrainer als Fräser of niet @Kavinos? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 8 oktober 2019 Share Geplaatst 8 oktober 2019 Ik denk niet dat het aan Fräser ligt @Pino , maar puur aan de kwaliteit van de spelers. Fräser is slechts een marionet van het bestuur die op de bank zit als figurant. Het oog wil ook wat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 8 oktober 2019 Share Geplaatst 8 oktober 2019 3 minuten geleden zei Kavinos: Ik denk niet dat het aan Fräser ligt @Pino , maar puur aan de kwaliteit van de spelers. Fräser is slechts een marionet van het bestuur die op de bank zit als figurant. Het oog wil ook wat. Spelers als Smeets, Auassar en Veldwijk zijn inderdaad ook absolute topspelers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 8 oktober 2019 Share Geplaatst 8 oktober 2019 Zojuist zei Pino: Spelers als Smeets, Auassar en Veldwijk zijn inderdaad ook absolute topspelers Heb van insiders ook begrepen dat Fräser op doordeweekse dagen gewoon kantine-werkzaamheden doet bij de jeugd tijdens trainingen en zich verder niet bemoeit met de A-selectie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 8 oktober 2019 Share Geplaatst 8 oktober 2019 Zojuist zei Kavinos: Heb van insiders ook begrepen dat Fräser op doordeweekse dagen gewoon kantine-werkzaamheden doet bij de jeugd tijdens trainingen en zich verder niet bemoeit met de A-selectie. Ik twijfel over oprechtzaamheid van je bronnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 8 oktober 2019 Share Geplaatst 8 oktober 2019 Zojuist zei Pino: Ik twijfel over oprechtzaamheid van je bronnen. Ik kan mijn bronnen helaas niet prijs geven, aangezien deze visionair zich graag op de achtergrond houdt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 8 oktober 2019 Share Geplaatst 8 oktober 2019 Eén ding weet ik wel zeker en dat is dat niet Jeroen Rijsdijk verantwoordelijk is voor de goede vorm. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 oktober 2019 Share Geplaatst 8 oktober 2019 Sparta eindigt gewoon ergens tussen plek 12 en 15. Europees voetbal is veel te hoog gegrepen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 8 oktober 2019 Share Geplaatst 8 oktober 2019 (bewerkt) 38 minuten geleden zei E2E: Haha ken je hem? Niet echt, zie hem alleen af en toe bij Jong Sparta als een gek tekeer gaan langs de lijn Roept soms dingen die van een uitvak van Feyenoord konden komen. "JULLIE LIJKEN WEL EEN AMATEURPLOEG" om dan verder geen coaching te geven. Spelers raken er alleen maar 'gestrest' van tijdens zo'n pot. Weinig inhoudelijks en ook de genomen beslissingen kosten meer punten dan het oplevert. Wel vermakelijk. 8 oktober 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 oktober 2019 Share Geplaatst 13 oktober 2019 Op 8-10-2019 om 14:45 zei Pino: Spelers als Smeets, Auassar en Veldwijk zijn inderdaad ook absolute topspelers Heb liever Veldwijk dan wat we nu voorin hebben lopen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 oktober 2019 Share Geplaatst 17 oktober 2019 Fred Grim wil zich niet gaan ingraven tegen Ajax. Komt een quote aan: 'We hebben laten zien dat we goed voetbal kunnen spelen in De Eredivisie, alleen met het scoren van doelpunten en het voorkomen van kansen moet het beter'. Ja Fred. Die 2 dingen zijn redelijk essentieel in het spelletje he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 19 oktober 2019 Share Geplaatst 19 oktober 2019 Snap niet dat Aitor geen penal kreeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten