Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Magikarp:

Geprint zodat ik deze terug kan halen. In het stapeltje 'oelewappers'.

Oh daar mag je me echt op pakken, maar ik denk dat dat nog minstens 25 jaar gaat duren. En daarna gaan we allemaal eraan, omdat er niemand wat doet tegen de klimaatverandering.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Kavinos:

Ik denk niet dat het aan Fräser ligt @Pino , maar puur aan de kwaliteit van de spelers. Fräser is slechts een marionet van het bestuur die op de bank zit als figurant. Het oog wil ook wat. 

Spelers als Smeets, Auassar en Veldwijk zijn inderdaad ook absolute topspelers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Pino:

Spelers als Smeets, Auassar en Veldwijk zijn inderdaad ook absolute topspelers

Heb van insiders ook begrepen dat Fräser op doordeweekse dagen gewoon kantine-werkzaamheden doet bij de jeugd tijdens trainingen en zich verder niet bemoeit met de A-selectie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Kavinos:

Heb van insiders ook begrepen dat Fräser op doordeweekse dagen gewoon kantine-werkzaamheden doet bij de jeugd tijdens trainingen en zich verder niet bemoeit met de A-selectie. 

Ik twijfel over oprechtzaamheid van je bronnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei E2E:

Haha ken je hem?

Niet echt, zie hem alleen af en toe bij Jong Sparta als een gek tekeer gaan langs de lijn :D Roept soms dingen die van een uitvak van Feyenoord konden komen. "JULLIE LIJKEN WEL EEN AMATEURPLOEG" om dan verder geen coaching te geven. Spelers raken er alleen maar 'gestrest' van tijdens zo'n pot. Weinig inhoudelijks en ook de genomen beslissingen kosten meer punten dan het oplevert.

Wel vermakelijk.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fred Grim wil zich niet gaan ingraven tegen Ajax. Komt een quote aan: 'We hebben laten zien dat we goed voetbal kunnen spelen in De Eredivisie, alleen met het scoren van doelpunten en het voorkomen van kansen moet het beter'.

Ja Fred. Die 2 dingen zijn redelijk essentieel in het spelletje he :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites