bas huijsmans Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september 3 minuten geleden zei Djurovski: Dat is niet wat er gesteld word. Wellenreuther schijnt slechter te zijn dan die koekebakker in dat dorp. Dus als je die haalt ga je er op vooruit. Blijkbaar is Bijlow nog slechter dan die twee volgens de trainer die nu bij Feyenoord zit. En dat moet dan onze keeper in het nationale team zijn volgens Feyenoorders. Goed om even serieus te zijn. Ja Bijlow moet keepen boven Wellenreuther. Hoewel die het vorig seizoen wel beter deed dan dit seizoen geloof ik. Maar Wellenreuther is wel beter dan van der Hart. Als Groningen nog weer eens keeper nodig heeft hoop ik dat ze voor Wellenreuther gaan dan die uit dat dorp Al ben ik zeer tevreden met Vaessen Met Bijlow opstellen gaan ze er nog verder op vooruit dus het is wel relevant Wellenreuther deed het vorig jaar gewoon goed. Misschien had het met druk te maken of misschien lag het eraan dat er geen andere optie beschikbaar was op die momenten, omdat Bijlow geblesseerd was, en dat een klein foutje toen door de vingers gezien werd. Maar tot nu toe pakt Wellenreuther echt nog geen punt voor je dus als ik jou was zou ik blij zijn met Vaessen inderdaad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september 14 minuten geleden zei bas huijsmans: Met Bijlow opstellen gaan ze er nog verder op vooruit dus het is wel relevant Wellenreuther deed het vorig jaar gewoon goed. Misschien had het met druk te maken of misschien lag het eraan dat er geen andere optie beschikbaar was op die momenten, omdat Bijlow geblesseerd was, en dat een klein foutje toen door de vingers gezien werd. Maar tot nu toe pakt Wellenreuther echt nog geen punt voor je dus als ik jou was zou ik blij zijn met Vaessen inderdaad Ben ik ook wel. Stiekem al beetje fan aan het worden van Vaessen. Laatste keepers die dat deden bij de FC waren Luciano en Padt. Vaessen is echt zo'n speler waar je echt groen en geel aan ergert als je er tegen moet spelen maar o zo lekker als je ze in je team hebt. Lekker hypocriet maar dat is mij niet vreemd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september Ken heel die Breum niet, maar door z'n kapsel en gedrag deze wedstrijd vind ik hem een enorme loser. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september Van der Hoorn moet die bal gewoon weg trappen daar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september AZ - Utrecht is een heerlijk potje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september Die corners van AZ wauw, en gewoon blijven doen hé. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september 4 minuten geleden zei joostmakaay: Die corners van AZ wauw, en gewoon blijven doen hé. Die laatste sloeg alles Met zo'n te kort derde balletje voordat de voorzet komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 oktober Share Geplaatst 1 oktober Zo Utrecht gaat een keer goed, voor de verandering... Als je 140 spelers koopt zullen er vast wèl 15 best goed kunnen voetballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 1 oktober Share Geplaatst 1 oktober Het doet wonderen om gewoon Ron Jans voor de groep te zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 1 oktober Share Geplaatst 1 oktober Schijnen nu inderdaad allemaal vloeiend Duits te kunnen spreken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober Op 28-9-2024 om 02:49 zei Kelvin: @Christian. heeft hem ooit een handtekening laten zetten op ovenwant als cadeau voor mijn vader (lang verhaal). Maar niet verwacht dat het zo goed van toepassing kan zijn. #hetebitterbal Heeft die er ook 30k op geschreven? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 4 oktober Share Geplaatst 4 oktober Prima debuut van Shona, mag zo Nihuis of Higler vervangen in de Eredivisie, al zal dat nog wel een jaar te vroeg zijn gok ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 5 oktober Share Geplaatst 5 oktober Pluspuntje voor Min door deze uithaal. Goeiemorgen zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober Bam! Knurft Beste keeper van de eredivisie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober Best knap dat je in drie berichten zo weinig zegt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober Ajax boven Feyenoord met duel minder Weghorst lekker bezig zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober 1 uur geleden zei Djurovski: Bam! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober Zojuist zei Rogier.: Maar net winnen van een promovendus die nog nooit gewonnen heeft in de Arena. Blij dat je een leuke dag hebt gehad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober 5 minuten geleden zei Djurovski: Maar net winnen van een promovendus die nog nooit gewonnen heeft in de Arena. Blij dat je een leuke dag hebt gehad Kon niet beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober 1 minuut geleden zei Rogier.: Kon niet beter. Fijn voor je Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober Zojuist zei Djurovski: Fijn voor je Dankjewel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober (bewerkt) 1 uur geleden zei Djurovski: Maar net winnen van een promovendus die nog nooit gewonnen heeft in de Arena. Blij dat je een leuke dag hebt gehad Tof doen in een topic als je een keer gelijk komt tegen Ajax en uiteindelijk gewoon verliest. Blij dat je een leuk moment hebt gehad! 6 oktober bewerkt door bas huijsmans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober Zag gisteren dat Jahanbaksh nog steeds geen club heeft (volgens transfermarkt). Benieuwd of NEC een poging gaat wagen. Voor de rest van de eredivisie is hij niet goed genoeg, of financieel niet haalbaar denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober 3 minuten geleden zei MetalMichael: Benieuwd of NEC een poging gaat wagen. Die hebben net Van Crooij gehaald dus denk niet dat ze ook nog ruimte hebben voor Jahanbaksh. Zowel qua salarisbudget als dat het nodig is qua selectie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober 7 minuten geleden zei MetalMichael: Zag gisteren dat Jahanbaksh nog steeds geen club heeft (volgens transfermarkt). Benieuwd of NEC een poging gaat wagen. Voor de rest van de eredivisie is hij niet goed genoeg, of financieel niet haalbaar denk ik. Twente heeft nog een buitenspeler nodig mede door de blessure van Taha. Zal wel niet betaalbaar zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten