Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei Djurovski:

Dat is niet wat er gesteld word. Wellenreuther schijnt slechter te zijn dan die koekebakker in dat dorp. Dus als je die haalt ga je er op vooruit. Blijkbaar is Bijlow nog slechter dan die twee volgens de trainer die nu bij Feyenoord zit. En dat moet dan onze keeper in het nationale team zijn volgens Feyenoorders.

Goed om even serieus te zijn. Ja Bijlow moet keepen boven Wellenreuther. Hoewel die het vorig seizoen wel beter deed dan dit seizoen geloof ik. Maar Wellenreuther is wel beter dan van der Hart. Als Groningen nog weer eens keeper nodig heeft hoop ik dat ze voor Wellenreuther gaan dan die uit dat dorp

Al ben ik zeer tevreden met Vaessen

Met Bijlow opstellen gaan ze er nog verder op vooruit dus het is wel relevant ;)

Wellenreuther deed het vorig jaar gewoon goed. Misschien had het met druk te maken of misschien lag het eraan dat er geen andere optie beschikbaar was op die momenten, omdat Bijlow geblesseerd was, en dat een klein foutje toen door de vingers gezien werd. Maar tot nu toe pakt Wellenreuther echt nog geen punt voor je dus als ik jou was zou ik blij zijn met Vaessen inderdaad

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei bas huijsmans:

Met Bijlow opstellen gaan ze er nog verder op vooruit dus het is wel relevant

Wellenreuther deed het vorig jaar gewoon goed. Misschien had het met druk te maken of misschien lag het eraan dat er geen andere optie beschikbaar was op die momenten, omdat Bijlow geblesseerd was, en dat een klein foutje toen door de vingers gezien werd. Maar tot nu toe pakt Wellenreuther echt nog geen punt voor je dus als ik jou was zou ik blij zijn met Vaessen inderdaad

Ben ik ook wel. Stiekem al beetje fan aan het worden van Vaessen. Laatste keepers die dat deden bij de FC waren Luciano en Padt. Vaessen is echt zo'n speler waar je echt groen en geel aan ergert als je er tegen moet spelen maar o zo lekker als je ze in je team hebt. Lekker hypocriet maar dat is mij niet vreemd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Djurovski:

Maar net winnen van een promovendus die nog nooit gewonnen heeft in de Arena. Blij dat je een leuke dag hebt gehad

Tof doen in een topic als je een keer gelijk komt tegen Ajax en uiteindelijk gewoon verliest. Blij dat je een leuk moment hebt gehad!

bewerkt door bas huijsmans
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei MetalMichael:

Zag gisteren dat Jahanbaksh nog steeds geen club heeft (volgens transfermarkt). Benieuwd of NEC een poging gaat wagen. Voor de rest van de eredivisie is hij niet goed genoeg, of financieel niet haalbaar denk ik.

Twente heeft nog een buitenspeler nodig mede door de blessure van Taha. Zal wel niet betaalbaar zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites