Urbeto Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari (bewerkt) 4 minuten geleden zei bas huijsmans: Van Nederland kan ik weg laten denk ik ja. Zonde van de inkt eigenlijk wel Hoho, we hebben onze vrienden Turpin en Jovanovic ook nog. 21 januari bewerkt door Urbeto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari 34 minuten geleden zei bas huijsmans: Kooij is denk ik echt de slechtste scheidsrechter van Nederland Wat was 'ie weer goed hè. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari Dat veld van Vitesse Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari Die Vitesse-verdediger die de bal met zijn linker weg wil schieten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari 4 minuten geleden zei Bolderbast: Die Vitesse-verdediger die de bal met zijn linker weg wil schieten Is toevallig gehuurd van Feyenoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari Ook al die capuchonnetjes die hun vriendjes omhoog trokken terug het vak in een levenslang stadionverbod aub. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari 5 minuten geleden zei Thierryvane: Is toevallig gehuurd van Feyenoord. Een Micky van der Hartje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari Tijdrekken in de blessuretijd loont altijd... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari 8 uur geleden zei Urbeto: Hoho, we hebben onze vrienden Turpin en Jovanovic ook nog. Zullen we daar de scheidsrechter van Real - Almeria ook even bijzetten, Francisco Jose Hernandez? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari 22 uur geleden zei Urbeto: Zonde, hier had meer ingezeten voor Utrecht. Maar toch mooi dat die 34 driepunters waar ik sommige PSV supporters al over hoorde geen werkelijkheid wordt. Binnenkort moet PSV tegen Henderson dan was het sowieso wel gestopt natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari Kan ook alleen maar in deze Mickey Mouse competitie dat Ajax nog CL haalt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari Gelukkig rolde de bal niet bij de vrije trap zo vlak voor de 1-2. De willekeur is weer ver te zoeken. Mierenneuken omdat de bal 5 meter van de oorspronkelijke plek wordt genomen maar dit toestaan. Het is altijd feest als Guzu fluit. Het is jammer dat Hendriks gisteren z’n verkeerde shirt aan had, anders pak je een puntje. Al zag dat er niet naar uit na de 1e helft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari 52 minuten geleden zei Aaron21: Kan ook alleen maar in deze Mickey Mouse competitie dat Ajax nog CL haalt. Faal AZ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari 1 uur geleden zei Vitesse88: Gelukkig rolde de bal niet bij de vrije trap zo vlak voor de 1-2. Je hebt inderdaad gelijk dat de bal niet rolt. Ivanusec legt namelijk keurig de bal stil met zijn hand voordat die de vrije trap neemt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari 22 minuten geleden zei bas huijsmans: Je hebt inderdaad gelijk dat de bal niet rolt. Ivanusec legt namelijk keurig de bal stil met zijn hand voordat die de vrije trap neemt Om toch even te mierenneuken; als je het bewegende beeld ziet, legt hij hem niet goed stil en rolt de bal nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari 6 minuten geleden zei Rogier.: Om toch even te mierenneuken; als je het bewegende beeld ziet, legt hij hem niet goed stil en rolt de bal nog. Ik heb het even opgezocht in de samenvatting en hij beweegt inderdaad nog, laten we het geen rollen noemen. Maar ja hij ligt inderdaad niet helemaal stil. Maar als je hem stil legt en je haalt je hand er af snel af om hem te nemen dan zal de bal denk ik altijd zo minimaal bewegen als die nu doet. Ik dacht trouwens ook de eerste keer dat ik hem terug keek dat die de bal nam met zijn hand er nog op, maar zag het later pas dat die hem er af trekt om rechterop te staan. Maar om nou om deze situatie te gaan zeuren dat de goal afgekeurd had moeten worden vind ik wel een beetje ver gezocht hoor. VAR keek er denk ik ook na in de wedstrijd trouwens, want duurde wel eventjes voordat het spel weer hervat werd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari 1 uur geleden zei bas huijsmans: Ik heb het even opgezocht in de samenvatting en hij beweegt inderdaad nog, laten we het geen rollen noemen. Maar ja hij ligt inderdaad niet helemaal stil. Maar als je hem stil legt en je haalt je hand er af snel af om hem te nemen dan zal de bal denk ik altijd zo minimaal bewegen als die nu doet. Ik dacht trouwens ook de eerste keer dat ik hem terug keek dat die de bal nam met zijn hand er nog op, maar zag het later pas dat die hem er af trekt om rechterop te staan. Maar om nou om deze situatie te gaan zeuren dat de goal afgekeurd had moeten worden vind ik wel een beetje ver gezocht hoor. VAR keek er denk ik ook na in de wedstrijd trouwens, want duurde wel eventjes voordat het spel weer hervat werd Goal van Vitesse uit bij Excelsior werd door de VAR gewoon geannuleerd, zou niet weten waarom dan deze niet. Het was minimaal, eens hoor en de vraag is waar je dan ook de grens trekt. Maar ja, de willekeur is bij de NL sowieso groot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari 10 minuten geleden zei Vitesse88: Goal van Vitesse uit bij Excelsior werd door de VAR gewoon geannuleerd, zou niet weten waarom dan deze niet. Het was minimaal, eens hoor en de vraag is waar je dan ook de grens trekt. Maar ja, de willekeur is bij de NL sowieso groot. Deze bedoel je dan denk ik? https://www.espn.nl/voetbal/artikel/_/id/8163287/higler-over-afgekeurde-goal-vitesse-ik-twijfelde-en-heb-zelf-om-een-review-gevraagd Weet niet of de regel veranderd is, maar blijkbaar mag de VAR dus ook niet eens ingrijpen en hier constateerde Higler het zelf dus. Wel apart dat hij dan vervolgens wel zelf een review kan aanvragen om te kijken. Als je zo'n situatie als scheids ziet is het gewoon het beste om direct terug te fluiten om het jezelf niet zo moeilijk te maken. Want nadat ik de bewegende beelden heb gezien en je fluit het als scheids terug dan kan je er ook niet veel van zeggen en is er weinig aan de hand. Vooral omdat je dan het moment met het doelpunt nog niet heb gehad natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari Kan aan mij liggen maar hier is VAR toch helemaal niet voor bedoeld, of wel?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari 1 uur geleden zei Kyrill: Kan aan mij liggen maar hier is VAR toch helemaal niet voor bedoeld, of wel?! Een overtreding van de regels in aanloop naar een doelpunt, dus dit is een van de vier dingen waar de VAR juist voor bedoeld is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari 1 minuut geleden zei Tim': Een overtreding van de regels in aanloop naar een doelpunt, dus dit is een van de vier dingen waar de VAR juist voor bedoeld is. Dankjewel toppper! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari 34 minuten geleden zei Tim': Een overtreding van de regels in aanloop naar een doelpunt, dus dit is een van de vier dingen waar de VAR juist voor bedoeld is. Maar blijkbaar zou een VAR dus niet in mogen grijpen staat in dat artikel van van ESPN. Dat is wel van 3 jaar geleden dus misschien is dat inmiddels wel veranderd hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari 11 minuten geleden zei bas huijsmans: Maar blijkbaar zou een VAR dus niet in mogen grijpen staat in dat artikel van van ESPN. Dat is wel van 3 jaar geleden dus misschien is dat inmiddels wel veranderd hoor Oké, dat wist ik niet. Thanks voor de aanvulling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari (bewerkt) Weet niet zo goed waar ik het moet plaatsen, maar dit stukje over de promotie/degradatieregeling in de piramide op Nu.nl kwam ik tegen. Als je de bezwaren van de Katwijk voorzitter op de eisen van de KNVB leest (Te veel mensen fulltime in dienst, de speeldagkwestie, de eisen aan het lege sportcomplex en de tribunes) dan lijkt mij dat daar toch wel een regeling in getroffen moet kunnen worden zodat het wel aantrekkelijk wordt voor de clubs om te promoveren? Qua derby's etc is het dan wel een minder interessant seizoen, maar als de Tweede Divisie clubs echt van het niveau linkerrijtje KKD/Rechterrijtje Eredivisie zijn (wat ze zelf aangeven in het artikel) dan krijg je die derby's ook gewoon in de KKD lijkt me. Ik vind het bezwaar over een Telstar bijv. en dat zij de televisiegelden nodig hebben veel minder sterk. Als de criteria aan het spelen in de KKD versoepeld worden, dan zouden zij ook geld kunnen besparen waardoor ze minder afhankelijk zullen zijn van de televisiegelden. Daarnaast pusht het ze ook om zelf een beter beleid te gaan voeren omdat er meer druk op staat. Ik vind het qua sportbeleving namelijk best wel zonde dat het aantrekkelijker is om te spelen voor club in de Tweede Divisie dan in de KKD. Het liefste zou ik namelijk gewoon de spelers zien voetballen op het niveau waar ze thuis horen, zodat ook de KKD eigenlijk interessanter wordt om te kijken. Ben benieuwd hoe jullie er over denken https://www.nu.nl/nu-voetbal/6298871/ook-na-bekerstunts-is-promotie-van-amateurclubs-naar-profs-een-utopie.html 25 januari bewerkt door bas huijsmans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari 11 minuten geleden zei bas huijsmans: Ik vind het bezwaar over een Telstar bijv. en dat zij de televisiegelden nodig hebben veel minder sterk. Als de criteria aan het spelen in de KKD versoepeld worden, dan zouden zij ook geld kunnen besparen waardoor ze minder afhankelijk zullen zijn van de televisiegelden. Daarnaast pusht het ze ook om zelf een beter beleid te gaan voeren omdat er meer druk op staat. Je benoemt het grote probleem zelf al; de eisen van de KNVB voor clubs in de KKD zijn te hoog. Enerzijds zijn het logische eisen om het betaalde voetbalniveau professioneel en veilig te houden, anderzijds zorgt dit wel voor de obstructie. - KKD-clubs zijn genoodzaakt beleid te voeren waarmee ze bij degradatie gelijk in de problemen komen - 2e divisie clubs hebben onvoldoende middelen om aan de benodigde eisen voor de KKD te voldoen, zonder zelf in de problemen te komen als zij weer terug degraderen Echt een probleem die de KNVB niet op lijkt te willen oplossen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten