Thierryvane Geplaatst 19 april 2023 Share Geplaatst 19 april 2023 Blijf het een geniaal duo vinden die Kramer en Seuntjens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 april 2023 Share Geplaatst 19 april 2023 Op 18-4-2023 om 16:19 zei ElMarcos: Statistieken liegen niet Karel, gevoel wel Kijk je naar de statistieken van dit seizoen, dan tonen die aan dat hij bezig is aan een zeer sterk seizoen. Op alle vlakken. Met nog een paar belangrijke duels te gaan zou ik niet verbaasd zijn als er nog wat goals en assists gaan bijkomen. In een minder draaiend Ajax, waardoor het soms anders voelt. Echter, uit geen cijfers blijkt dat niet en dat in een seizoen waarin hij opereerde als links- en rechtsbuiten, als tien en als spits. Eens oneens zijn vriend. Ik vind het niet bijzonder als er 3-4 seizoenen enigzins tot ruimschoots beter zijn En statistieken zijn overrated en zijn er om doorbroken te worden. Wat ironisch Tadisch ook kan doen als nog, dan nog zijn er iig 2-3 verruit betere seizoenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 19 april 2023 Share Geplaatst 19 april 2023 1 uur geleden zei Kyrill: Eens oneens zijn vriend. Ik vind het niet bijzonder als er 3-4 seizoenen enigzins tot ruimschoots beter zijn En statistieken zijn overrated en zijn er om doorbroken te worden. Wat ironisch Tadisch ook kan doen als nog, dan nog zijn er iig 2-3 verruit betere seizoenen. Als je niet gelooft in de statistieken, dan gaan we er inderdaad niet uitkomen. Dat geeft natuurlijk niet, we kunnen het oneens zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 april 2023 Share Geplaatst 19 april 2023 31 minuten geleden zei ElMarcos: Als je niet gelooft in de statistieken, dan gaan we er inderdaad niet uitkomen. Dat geeft natuurlijk niet, we kunnen het oneens zijn. Voor de 3e keer zo niet 4e keer. Er zijn minstens 3 seizoenen beter qua "statistieken" dan zijn huidge. En er zijn nog "maar" 5 duels te spelen. Enige wat ik zeg is ik een van beste seizoenen ooit click bait vind maar dat lijk je maar neit te willen accepteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 19 april 2023 Share Geplaatst 19 april 2023 2 minuten geleden zei Kyrill: Voor de 3e keer zo niet 4e keer. Er zijn minstens 3 seizoenen beter qua "statistieken" dan zijn huidge. En er zijn nog "maar" 5 duels te spelen. Enige wat ik zeg is ik een van beste seizoenen ooit click bait vind maar dat lijk je maar neit te willen accepteren. Lieve Karel, heb je wel hele artikel gelezen en alle andere stats t.o.v. andere landen en andere seizoenen bekeken. Of heb je alleen naar de goals en assists gekeken? En heb je daarin dan ook meegewogen dat hij op dit moment in het meest armoedige Ajax speelt sinds zijn komst. Dan mag je prima een andere mening hebben, maar zijn statistieken zijn niet in drie van de vijf seizoenen beter. Maar zoals ik al zei, we kunnen het oneens zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 april 2023 Share Geplaatst 19 april 2023 5 minuten geleden zei ElMarcos: Lieve Karel, heb je wel hele artikel gelezen en alle andere stats t.o.v. andere landen en andere seizoenen bekeken. Of heb je alleen naar de goals en assists gekeken? En heb je daarin dan ook meegewogen dat hij op dit moment in het meest armoedige Ajax speelt sinds zijn komst. Dan mag je prima een andere mening hebben, maar zijn statistieken zijn niet in drie van de vijf seizoenen beter. Maar zoals ik al zei, we kunnen het oneens zijn. Stel hii verbreekt Narsingh record van 21 assists en pakt er daar 22. Is g+a 8+22=30 op dat gebied zijn er minstens 3 seizoenen beter nog dan deze. Dan is er gecreëerde kansen en neem aan ga andere tabel daar is dat hoeveel daarvan goal werden. Dat staat tot dusver op 28. Daar is seizoen 32 erna pas 26, dus dan is plek 2 met 28 best hoog. Balverlies percentage gemiddelde met 22,2% voor Tadic is zijn hoogste in jaren. Gecreëerdd kansen ED met 129 staat Tadic individueel wel ruim 1e cst is erg goed. Voorzetten 2e plek van Europa. Laten zeggen ben ik gul g+a Is plek 3,5 Kansen gecreëerd als team is 2e Individueel is 1 Balverlies is 5e Voorzetten is 2e Kom je op 15,5/5=3,1 Betekent op elk gebied overal minstens nog twee seizoenen van Tadic en Ajax beter zijn, en dan moet dus bv assists record nog verbroken worden überhaupt. Sorry not sorry zelfs na nu alles gelezen te hebben en berekend vind ik het nog steeds click bait titel. Met side note Tadic wel goed seizoen heeft, niet een van beste ooit dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 19 april 2023 Share Geplaatst 19 april 2023 Eens zijn om het oneens zijn, maar wel lekker doorgaan met de discussie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 19 april 2023 Share Geplaatst 19 april 2023 En dat terwijl er vandaag een heerlijke wedstrijd is gespeeld. Beter vermaak dan de CL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 20 april 2023 Share Geplaatst 20 april 2023 Aad de Mos has left the chat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 20 april 2023 Share Geplaatst 20 april 2023 3 minuten geleden zei Kelvin: Aad de Mos has left the chat Ja zelfs die snapt dit niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 22 april 2023 Share Geplaatst 22 april 2023 Heerlijk, jongen die bier gooit en afgevoerd wordt bij Groningen vol in beeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 22 april 2023 Share Geplaatst 22 april 2023 (bewerkt) We hebben niemand afgevoerd zien worden toch? Enkel wat beveiligers die met iemand aan het babbelen waren. Had daar nou niet het idee dat het de gooier was in ieder geval of ik moet wat gemist hebben. Edit: ah het was even ervoor. Die Wouter is wel een verrijking voor ESPN trouwens. Leuke gozer wel. 22 april 2023 bewerkt door Beppu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 22 april 2023 Share Geplaatst 22 april 2023 Mooizo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 22 april 2023 Share Geplaatst 22 april 2023 Poging tot zware mishandeling. Benieuwd of die aangifte gaat doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 22 april 2023 Share Geplaatst 22 april 2023 Niet meer als normaal dat ie even rammel krijgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 22 april 2023 Share Geplaatst 22 april 2023 Kan wel iets rustiger voor een biertje lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 22 april 2023 Share Geplaatst 22 april 2023 Zo, dat is een beste pets. Beetje onhandig dat die beveiliger het recht in eigen hand neemt, maar snap de frustratie wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 22 april 2023 Share Geplaatst 22 april 2023 Oh absoluut iig wel hoe ik er in sta @Bogatyrmaar in deze tijd zal het mij niets verbazen dat deze dwaas aangifte doet. En met deze beelden heeft ie denk ik een prima zaak. Want dit is geen zacht tikje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 22 april 2023 Share Geplaatst 22 april 2023 2 minuten geleden zei Aaron21: Kan wel iets rustiger voor een biertje lijkt me. Goh ja, die club en supporters staan al onder serieuze spanning. Dat ze gaan degraderen staat vast, maar als er dan zo'n dwaas nog een schepje bovenop komt doen en de club nog extra punten of geld gaat kosten, dan kan ik begrijpen dat er even frustratie bij komt kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 22 april 2023 Share Geplaatst 22 april 2023 Het is niet erg handig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 22 april 2023 Share Geplaatst 22 april 2023 Zojuist zei Aaron21: Het is niet erg handig. Jij bent meer voor een zachtere aanpak? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 22 april 2023 Share Geplaatst 22 april 2023 Totaal ongeschikt als steward. Als je je emoties niet onder controle hebt, hoor je zo'n functie niet uit te voeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 22 april 2023 Share Geplaatst 22 april 2023 27 minuten geleden zei Bogatyr: Jij bent meer voor een zachtere aanpak? Ja. Leid die jongen op een normale manier naar buiten, noteer zijn gegevens en geef hem een jaar stadionverbod of zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 22 april 2023 Share Geplaatst 22 april 2023 (bewerkt) Blijkbaar was het een supporter en geen steward. Dus goed gecorrigeerd van die supporter. Of misschien was het zijn vader wel, who knows? Hij zal in het vervolg wel twee keer nadenken. 22 april 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 22 april 2023 Share Geplaatst 22 april 2023 Ik zie het nu inderdaad, met zo'n sjaal om. Dan nog is slaan geen normale reactie, dus de club mag die man alsnog aanpakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten