Regis Geplaatst 29 juni 2021 Share Geplaatst 29 juni 2021 (bewerkt) AZ en PSV. Ajax weer lekker alles laten dokken. Zelf beleid voeren ho maar. Zou als Ajax straks gewoon weigeren om weet gezamenlijk de rechten te gaan verkopen en gewoon lekker zelf gaan verkopen. Komen ze er achter hoe weinig die kut competitie waard is. 29 juni 2021 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 29 juni 2021 Share Geplaatst 29 juni 2021 9 minuten geleden zei Regis: AZ en PSV. Wat mis ik? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 29 juni 2021 Share Geplaatst 29 juni 2021 1 minuut geleden zei neva: Wat mis ik? VI pro over de ontploffing in Zeist met de NL League. hier het artikel alle clubs willen weer even bepalen dat Ajax meer MOET afstaan. Van der Sar heeft tijdens de meeting geen spreektijd gekregen. Ajax en Feyenoord als enige nog tegen het huidige plan. Plan komt dus ook voornamelijk vanuit AZ en PSV samen met die Jan de Jonge. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 29 juni 2021 Share Geplaatst 29 juni 2021 6 minuten geleden zei Regis: VI pro over de ontploffing in Zeist met de NL League. hier het artikel alle clubs willen weer even bepalen dat Ajax meer MOET afstaan. Van der Sar heeft tijdens de meeting geen spreektijd gekregen. Ajax en Feyenoord als enige nog tegen het huidige plan. Plan komt dus ook voornamelijk vanuit AZ en PSV samen met die Jan de Jonge. Ah top. Voor de mensen zonder Pro: https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=390417 Samenvatting gevonden, want heb ook geen VI Pro Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 29 juni 2021 Share Geplaatst 29 juni 2021 Als je denkt dat PSV en AZ dit doen om Ajax geld afhandig te maken heb je wel een treurig beeld hoor. Het zou me niet eens verbazen als PSV en AZ relatief meer kwijt zijn tov hun begroting dan Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 29 juni 2021 Share Geplaatst 29 juni 2021 De enige twee mooie voetbalclubs, waarvan één te groot voor de flutcompetitie die qua niveau slechter is dan ooit. Ga lekker naar de Bundesliga of join ze in België, daar kunnen de mindere ploegen nog wat beter verdedigen. Halen sowieso ook vaak meer Europese punten (buiten Ajax gerekend). Zijn niet zo naïef met het balletje breed (wat door moet gaan voor combinatievoetbal) als in die MacDonalds league in NL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 29 juni 2021 Share Geplaatst 29 juni 2021 Misschien ligt het aan mij maar ik heb geen flauw idee waar je het over hebt en wie je bedoelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 juni 2021 Share Geplaatst 30 juni 2021 19 uur geleden zei Erwin.: Misschien ligt het aan mij maar ik heb geen flauw idee waar je het over hebt en wie je bedoelt. Nee ligt niet aan jou. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 juni 2021 Share Geplaatst 30 juni 2021 Ik denk dat ie PSV en AZ bedoeld want daar ging het hierboven om. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 30 juni 2021 Share Geplaatst 30 juni 2021 Kom op hè jongens, zo moeilijk is het niet. Welke twee clubs worden genoemd als clubs die moeite zouden hebben ermee? En welke club is te groot (of vooral te goed) voor de flutcompetitie die de Eredivisie is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 30 juni 2021 Share Geplaatst 30 juni 2021 17 minuten geleden zei Socrates: Kom op hè jongens, zo moeilijk is het niet. Welke twee clubs worden genoemd als clubs die moeite zouden hebben ermee? Ajax en Feyenoord En welke club is te groot (of vooral te goed) voor de flutcompetitie die de Eredivisie is? Geen club is te groot of te goed Ik moet zeggen, heb een poging gewaagd, vond hem nog vrij pittig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 juni 2021 Share Geplaatst 30 juni 2021 26 minuten geleden zei La Pulga: Ik denk dat ie PSV en AZ bedoeld want daar ging het hierboven om. Niet. Meen je niet!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 juni 2021 Share Geplaatst 30 juni 2021 7 minuten geleden zei Kyrill: Niet. Meen je niet!! Ga eens af jij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 juni 2021 Share Geplaatst 30 juni 2021 13 minuten geleden zei La Pulga: Ga eens af jij. Doe eens lief jij. Keetje sarcasme kan toch wel? Gebruik ik zelden tot nooit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 30 juni 2021 Share Geplaatst 30 juni 2021 25 minuten geleden zei neva: Ik moet zeggen, heb een poging gewaagd, vond hem nog vrij pittig. Goedzo. En ja, de Eredivisie heeft buiten CL-plaatsing imo geen enkel nut (meer) voor Ajax. De competitie is qua weerstand lachwekkender dan ooit. Als er dan ook nog een regeling komt om de Europese gelden meer te gaan verdelen - die voor 90% door Ajax in het potje komen - dan kan je beter gauw je biezen pakken en ergens anders je heil zoeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 30 juni 2021 Share Geplaatst 30 juni 2021 De laatste 6 seizoenen (7 als je 19/20 meerekent) 2x kampioen, toch? Valt wel mee dus met hoe veel te 'groot' ze zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 30 juni 2021 Share Geplaatst 30 juni 2021 1 uur geleden zei Socrates: Goedzo. En ja, de Eredivisie heeft buiten CL-plaatsing imo geen enkel nut (meer) voor Ajax. De competitie is qua weerstand lachwekkender dan ooit. Als er dan ook nog een regeling komt om de Europese gelden meer te gaan verdelen - die voor 90% door Ajax in het potje komen - dan kan je beter gauw je biezen pakken en ergens anders je heil zoeken. door deze uitspraak hoop ik zo dat PSV volgend jaar kampioen speelt. wat is dat toch met je dagelijkse arrogante uitspattingen. moesten ze 20x op rij kampioen geworden zijn, ok, maar dat is heus niet het geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 30 juni 2021 Share Geplaatst 30 juni 2021 (bewerkt) Ja leuk, gaat om vooruitgang. Ajax heeft weinig meer aan de Eredivisie. Die stuwt Ajax niet vooruit. Sterker nog, het blijft Ajax klein houden. Slechte weerstand, weinig gelden, onaantrekkelijke competitie voor buitenlandse talenten.. Eredivisie heeft vooral veel aan Ajax door Europese punten en geld. Snap overigens niet wat er arrogant is aan deze constatering. 30 juni 2021 bewerkt door Socrates Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 30 juni 2021 Share Geplaatst 30 juni 2021 28 minuten geleden zei Socrates: Ja leuk, gaat om vooruitgang. Ajax heeft weinig meer aan de Eredivisie. Die stuwt Ajax niet vooruit. Sterker nog, het blijft Ajax klein houden. Slechte weerstand, weinig gelden, onaantrekkelijke competitie voor buitenlandse talenten.. Eredivisie heeft vooral veel aan Ajax door Europese punten en geld. Snap overigens niet wat er arrogant is aan deze constatering. ben je geen Ajax-fan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 1 juli 2021 Share Geplaatst 1 juli 2021 Nou ik mag hopen dat Robin Pröpper in speelronde 1 zijn beide kruisbanden afscheurt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 1 juli 2021 Share Geplaatst 1 juli 2021 Hmm zelf nooit een kruisband afgescheurd zeker? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 juli 2021 Share Geplaatst 1 juli 2021 (bewerkt) 3 uur geleden zei Arsène: Hmm zelf nooit een kruisband afgescheurd zeker? Ik denk dat hij gewoon een algemene reactie citeert van een Tukker. Wacht ik bedoelde iemand van Almelo, geen idee hoe die gasten zich noemen. 1 juli 2021 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 1 juli 2021 Share Geplaatst 1 juli 2021 Een algemene reactie die niet van al te veel intelligentie getuigt. Ook die supportersvereniging van Heracles, gatverdamme. Ik zou als clubleiding iedereen die achter zo'n bericht staat direct mijn stadion uit gooien voor de komende tien jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 1 juli 2021 Share Geplaatst 1 juli 2021 Mja rivaliserend sentiment. Propper een jongen die veel aan Heracles te danken heeft. Dat je dan naar de aartsrivaal gaat.. Mja vanuit supportersperspectief snap ik de reacties wel (kan ook op wel andere wijze), vanuit voetballerperspectief snap ik het ook wel. Waarschijnlijk weinig andere interesse, Twente toch de grotere club + centjes wat beter zal zijn. Het blijven passanten, Nederlandse speler of niet (zie Foor). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 1 juli 2021 Share Geplaatst 1 juli 2021 Van de ene club in de marge naar de andere club in de marge. Nou Nou. Poe Poe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten