Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

AZ en PSV. ;c;c Ajax weer lekker alles laten dokken. Zelf beleid voeren ho maar. Zou als Ajax straks gewoon weigeren om weet gezamenlijk de rechten te gaan verkopen en gewoon lekker zelf gaan verkopen. Komen ze er achter hoe weinig die kut competitie waard is. 

bewerkt door Regis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei neva:

Wat mis ik?

VI pro over de ontploffing in Zeist met de NL League. hier het artikel  alle clubs willen weer even bepalen dat Ajax meer MOET afstaan. Van der Sar heeft tijdens de meeting geen spreektijd gekregen. Ajax en Feyenoord als enige nog tegen het huidige plan. Plan komt dus ook voornamelijk vanuit AZ en PSV samen met die Jan de Jonge.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Regis:

VI pro over de ontploffing in Zeist met de NL League. hier het artikel  alle clubs willen weer even bepalen dat Ajax meer MOET afstaan. Van der Sar heeft tijdens de meeting geen spreektijd gekregen. Ajax en Feyenoord als enige nog tegen het huidige plan. Plan komt dus ook voornamelijk vanuit AZ en PSV samen met die Jan de Jonge.

Ah top. Voor de mensen zonder Pro: https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=390417

Samenvatting gevonden, want heb ook geen VI Pro ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De enige twee mooie voetbalclubs, waarvan één te groot voor de flutcompetitie die qua niveau slechter is dan ooit. Ga lekker naar de Bundesliga of join ze in België, daar kunnen de mindere ploegen nog wat beter verdedigen. Halen sowieso ook vaak meer Europese punten (buiten Ajax gerekend). Zijn niet zo naïef met het balletje breed (wat door moet gaan voor combinatievoetbal) als in die MacDonalds league in NL.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Socrates:

Kom op hè jongens, zo moeilijk is het niet.

Welke twee clubs worden genoemd als clubs die moeite zouden hebben ermee?

Ajax en Feyenoord

En welke club is te groot (of vooral te goed) voor de flutcompetitie die de Eredivisie is?

Geen club is te groot of te goed

Ik moet zeggen, heb een poging gewaagd, vond hem nog vrij pittig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei neva:

Ik moet zeggen, heb een poging gewaagd, vond hem nog vrij pittig.

Goedzo.

En ja, de Eredivisie heeft buiten CL-plaatsing imo geen enkel nut (meer) voor Ajax. De competitie is qua weerstand lachwekkender dan ooit. Als er dan ook nog een regeling komt om de Europese gelden meer te gaan verdelen - die voor 90% door Ajax in het potje komen - dan kan je beter gauw je biezen pakken en ergens anders je heil zoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Socrates:

Goedzo.

En ja, de Eredivisie heeft buiten CL-plaatsing imo geen enkel nut (meer) voor Ajax. De competitie is qua weerstand lachwekkender dan ooit. Als er dan ook nog een regeling komt om de Europese gelden meer te gaan verdelen - die voor 90% door Ajax in het potje komen - dan kan je beter gauw je biezen pakken en ergens anders je heil zoeken.

door deze uitspraak hoop ik zo dat PSV volgend jaar kampioen speelt. wat is dat toch met je dagelijkse arrogante uitspattingen. moesten ze 20x op rij kampioen geworden zijn, ok, maar dat is heus niet het geval.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja leuk, gaat om vooruitgang. Ajax heeft weinig meer aan de Eredivisie. Die stuwt Ajax niet vooruit. Sterker nog, het blijft Ajax klein houden. Slechte weerstand, weinig gelden, onaantrekkelijke competitie voor buitenlandse talenten.. Eredivisie heeft vooral veel aan Ajax door Europese punten en geld.

Snap overigens niet wat er arrogant is aan deze constatering.

bewerkt door Socrates
Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei Socrates:

Ja leuk, gaat om vooruitgang. Ajax heeft weinig meer aan de Eredivisie. Die stuwt Ajax niet vooruit. Sterker nog, het blijft Ajax klein houden. Slechte weerstand, weinig gelden, onaantrekkelijke competitie voor buitenlandse talenten.. Eredivisie heeft vooral veel aan Ajax door Europese punten en geld.

Snap overigens niet wat er arrogant is aan deze constatering.

ben je geen Ajax-fan? :classic_huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Arsène:

Hmm zelf nooit een kruisband afgescheurd zeker?

Ik denk dat hij gewoon een algemene reactie citeert van een Tukker.

Wacht ik bedoelde iemand van Almelo, geen idee hoe die gasten zich noemen.

bewerkt door La Pulga
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een algemene reactie die niet van al te veel intelligentie getuigt. Ook die supportersvereniging van Heracles, gatverdamme. Ik zou als clubleiding iedereen die achter zo'n bericht staat direct mijn stadion uit gooien voor de komende tien jaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mja rivaliserend sentiment. Propper een jongen die veel aan Heracles te danken heeft. Dat je dan naar de aartsrivaal gaat.. Mja vanuit supportersperspectief snap ik de reacties wel (kan ook op wel andere wijze), vanuit voetballerperspectief snap ik het ook wel. Waarschijnlijk weinig andere interesse, Twente toch de grotere club + centjes wat beter zal zijn. Het blijven passanten, Nederlandse speler of niet (zie Foor).

Link naar opmerking
Deel via andere websites