Jeroen. Geplaatst 29 juli 2019 Share Geplaatst 29 juli 2019 6 minuten geleden zei delichris: Hamilton was twee keer under investigation, maar ik heb maar één straf gezien. Heb ik nou die tweede gemist of was er geen tweede straf? Tweede was die te langzaam rijden tijdens safety car maar bleek een fout in het systeem te zijn kwa delta tijden waarbij iedereen in ronde 3 zat maar Hamilton nog in 2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 juli 2019 Share Geplaatst 29 juli 2019 3 minuten geleden zei Jeroen.: Tweede was die te langzaam rijden tijdens safety car maar bleek een fout in het systeem te zijn kwa delta tijden waarbij iedereen in ronde 3 zat maar Hamilton nog in 2. Dankje. Ik had het niet meegekregen dat die was opgeheven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 29 juli 2019 Share Geplaatst 29 juli 2019 Elke race maar regen, vind ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 1 augustus 2019 Share Geplaatst 1 augustus 2019 Dit weekend live aanwezig op het circuit, zin aan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 augustus 2019 Share Geplaatst 2 augustus 2019 Mooi man. Ben zelf eigenlijk vlakbij dit weekend (Balaton), maar kwamen pas paar weken geleden achter dat GP van Hongarije dan precies is haha Veel plezier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 3 augustus 2019 Share Geplaatst 3 augustus 2019 Wat een mooie kwalificatie, zo spannend! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 4 augustus 2019 Share Geplaatst 4 augustus 2019 Belooft hopelijk veel goeds voor de race! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 12 augustus 2019 Share Geplaatst 12 augustus 2019 Gasly vervangen voor Albon, enge beslissing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 12 augustus 2019 Share Geplaatst 12 augustus 2019 Wauw. Dat Gasly eruit gaat snap ik ergensnog, maar nu gooi je weer een rookie in het diepe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 12 augustus 2019 Share Geplaatst 12 augustus 2019 Had wel verwacht dat ze Gasly in elk geval het seizoen zouden af laten maken. Maar al met al terecht beslissing. Gasly kan duidelijk de druk niet aan en hij is te vroeg gebracht. Hopen dat Albon het wel aankan, anders slaan ze een flink modderfiguur bij Red Bull. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 12 augustus 2019 Share Geplaatst 12 augustus 2019 Wat had RB anders moeten doen? Weer Kvyat terughalen? Ik had nog liever Norris dan Albon gezien, maar dat zal contracttechnisch wel lastig zijn, Norris zit bij Mercedes geloof ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 12 augustus 2019 Share Geplaatst 12 augustus 2019 Snap deze keuze wel. Nu geef je Albon de kans om het te laten zien in dezelfde auto. Kun je op basis daarvan een keuze maken wie je erin wilt hebben in 2020. Lijkt erop gefocust dat RB in 2020 dus echt wil knallen met deze auto, en dit jaar meer als een verbeterjaar zien. Dan heeft een shortterm-oplossing als Kvyat toch niet veel zin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 augustus 2019 Share Geplaatst 12 augustus 2019 Had zelf verwacht dat het Kvyat zou worden inderdaad. Albon lijkt mij er ook nog niet klaar voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 12 augustus 2019 Share Geplaatst 12 augustus 2019 Denk ook niet dat Albon er klaar voor is, maar minder goed dan Gasly in deze auto kan je het niet doen, toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 13 augustus 2019 Share Geplaatst 13 augustus 2019 Carlos Sainz was nu de beste optie geweest. Maarja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 17 augustus 2019 Share Geplaatst 17 augustus 2019 Naja Kvyat en Gasly hebben wel bewezen redelijk labiel te zijn bij momenten, zowel bij RB als TR. Van wat ik her en der gelezen te hebben (en zo komt hij ook over) is Albon juist een hele kalme, rustige jongen die zelden raar uit de hoek komt. Plus hij weet wat het is om écht te knokken voor je carriere. Zowel bij Red Bull (moeder in de gevangenis > slechte PR) als Lotus (werd Renault en die gooiden het hele talenten team op de schop) uit het Young Driver Programma gekegeld, maar hij kwam altijd sterker terug. Misschien geen echt top talent, maar hij is uiteindelijk altijd boven komen drijven. En misschien dat Helmut Marko juist naar zoiets op zoek is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 augustus 2019 Share Geplaatst 20 augustus 2019 Schijnt bijna rond te zijn dat Fernando Alonso komende editie van Dakar aan de start verschijnt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 augustus 2019 Share Geplaatst 29 augustus 2019 Valterri Bottas ook komend seizoen bij Mercedes, terwijl Esteban Ocon het stoeltje gaat innemen van Nico Hulkenberg bij Renault. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 29 augustus 2019 Share Geplaatst 29 augustus 2019 Kalender voor 2020. Nederland dus de eerste race in Europa. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 29 augustus 2019 Share Geplaatst 29 augustus 2019 1 uur geleden zei 007mark: Valterri Bottas ook komend seizoen bij Mercedes, terwijl Esteban Ocon het stoeltje gaat innemen van Nico Hulkenberg bij Renault. Hulk op weg naar Haas dan lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 augustus 2019 Share Geplaatst 29 augustus 2019 29 minuten geleden zei Lazy: Hulk op weg naar Haas dan lijkt me. Goede kans inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 30 augustus 2019 Share Geplaatst 30 augustus 2019 (bewerkt) Mensen die meedoen met Scorito? Twijfel heel erg over het team. Heb nu: A: Verstappen B: Bottas C: Sainz, Norris, Hulkenberg D: Kvyat, Grosjean E: Kubica Twijfel bijvoorbeeld erg tussen Magnussen en Hulkenberg. Grosjean wil ik sowieso op gokken en als ik daarnaast Renault kies spreid ik een beetje de risico's. En heb liever Hamilton dan Verstappen, dat kan ik doen door Bottas op te offeren voor één van Ferrari en Kvyat voor Perez (oa). Ben niet DE kenner, maar sta er nu wel goed voor en wil geen domme keuzes maken 30 augustus 2019 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 31 augustus 2019 Share Geplaatst 31 augustus 2019 https://www.nu.nl/formule-1/5986047/formule-2-coureur-hubert-22-overleden-bij-zware-crash-in-belgie.html pffff wat verschrikkelijk zeg. Zag de beelden, wat een klap zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 31 augustus 2019 Share Geplaatst 31 augustus 2019 Wat een klap.. Die ander knalt vol in zijn toch al zwaar beschadige wagen. Wat een rot nieuws. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 31 augustus 2019 Share Geplaatst 31 augustus 2019 Heftig joh. Snap nog niet echt waarom die tweede auto daar keihard rechtdoor gaat, of was die ook al aan het slippen? Niet dat het schuldbewust was ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten