Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Formule 1 / Indycar etc.

Richarð.

Aanbevolen berichten

6 minuten geleden zei delichris:

Hamilton was twee keer under investigation, maar ik heb maar één straf gezien. Heb ik nou die tweede gemist of was er geen tweede straf? 

Tweede was die te langzaam rijden tijdens safety car maar bleek een fout in het systeem te zijn kwa delta tijden waarbij iedereen in ronde 3 zat maar Hamilton nog in 2.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Jeroen.:

Tweede was die te langzaam rijden tijdens safety car maar bleek een fout in het systeem te zijn kwa delta tijden waarbij iedereen in ronde 3 zat maar Hamilton nog in 2.

Dankje. Ik had het niet meegekregen dat die was opgeheven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had wel verwacht dat ze Gasly in elk geval het seizoen zouden af laten maken. Maar al met al terecht beslissing. Gasly kan duidelijk de druk niet aan en hij is te vroeg gebracht. 

Hopen dat Albon het wel aankan, anders slaan ze een flink modderfiguur bij Red Bull. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snap deze keuze wel. Nu geef je Albon de kans om het te laten zien in dezelfde auto. Kun je op basis daarvan een keuze maken wie je erin wilt hebben in 2020. Lijkt erop gefocust dat RB in 2020 dus echt wil knallen met deze auto, en dit jaar meer als een verbeterjaar zien. Dan heeft een shortterm-oplossing als Kvyat toch niet veel zin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naja Kvyat en Gasly hebben wel bewezen redelijk labiel te zijn bij momenten, zowel bij RB als TR. Van wat ik her en der gelezen te hebben (en zo komt hij ook over) is Albon juist een hele kalme, rustige jongen die zelden raar uit de hoek komt. Plus hij weet wat het is om écht te knokken voor je carriere. Zowel bij Red Bull (moeder in de gevangenis > slechte PR) als Lotus (werd Renault en die gooiden het hele talenten team op de schop) uit het Young Driver Programma gekegeld, maar hij kwam altijd sterker terug. Misschien geen echt top talent, maar hij is uiteindelijk altijd boven komen drijven. En misschien dat Helmut Marko juist naar zoiets op zoek is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensen die meedoen met Scorito? Twijfel heel erg over het team. Heb nu:

A: Verstappen

B: Bottas

C: Sainz, Norris, Hulkenberg

D: Kvyat, Grosjean

E: Kubica

Twijfel bijvoorbeeld erg tussen Magnussen en Hulkenberg. Grosjean wil ik sowieso op gokken en als ik daarnaast Renault kies spreid ik een beetje de risico's. 

En heb liever Hamilton dan Verstappen, dat kan ik doen door Bottas op te offeren voor één van Ferrari en Kvyat voor Perez (oa). Ben niet DE kenner, maar sta er nu wel goed voor en wil geen domme keuzes maken ;)

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites