Satyr Geplaatst 24 april 2022 Share Geplaatst 24 april 2022 Ik snap er niks van, heb op dag één na echt nog nooit last gehad van slecht beeld, of haperingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 24 april 2022 Share Geplaatst 24 april 2022 Aan de kwaliteit van het beeld of haperingen ligt het ook niet hoor, daar heb ik echt 0,0 last van. Het commentaar daarentegen kan me gewoonweg niet bekoren en zeker met de bijdrages van Kalff krijg ik gewoon spontaan jeuk op plekken waar je geen jeuk wil hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 24 april 2022 Share Geplaatst 24 april 2022 Ja, Kalff is een vervelende betweter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 24 april 2022 Share Geplaatst 24 april 2022 (bewerkt) Kan leuk worden straks. Stralend weer bij de F3 (baan wel nat) en F2. Nu is het zeiknat bij de Porsche Supercup Viaplay kan ik inmiddels mee leven. Net wel weer iets raars. Stream van de Porsche Supercup zei; ‘Bedankt voor het kijken!’. Gelukkig zendt Discovery+ ‘m ook uit. 24 april 2022 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 24 april 2022 Share Geplaatst 24 april 2022 (bewerkt) Is nu toch echt hard aan het regenen bij de Porsche Cup 24 april 2022 bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 24 april 2022 Share Geplaatst 24 april 2022 16 minuten geleden zei Michaelinho*: Kan leuk worden straks. Stralend weer bij de F3 (baan wel nat) en F2. Nu is het zeiknat bij de Porsche Supercup Viaplay kan ik inmiddels mee leven. Net wel weer iets raars. Stream van de Porsche Supercup zei; ‘Bedankt voor het kijken!’. Gelukkig zendt Discovery+ ‘m ook uit. Ja dat had ik ook inderdaad. Even uit- en aanzetten en toen deed 'ie het plots weer wel. edit; de weersvoorspelling is 60+% kans op regen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 24 april 2022 Share Geplaatst 24 april 2022 Dat kan voor Max goed zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 24 april 2022 Share Geplaatst 24 april 2022 Gewoon via IP TV naar F1 TV of ViaPlay kijken, ga die rakkers van NENT m'n geld echt niet gunnen als ze z'n troep afleveren ("Het ligt aan het internet van de gebruikers en niet aan ons" ) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 24 april 2022 Share Geplaatst 24 april 2022 En de geluksvogel award gaat naar Carlos Sainz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 24 april 2022 Share Geplaatst 24 april 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 24 april 2022 Share Geplaatst 24 april 2022 Leclerc ! Ik zag de onboard en het aansnijden van de chicane en toen dacht ik al wat een gekke lijn. En toen ging ‘ie er meteen af. Wel precies wat Max nodig heeft voor het WK. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 24 april 2022 Share Geplaatst 24 april 2022 Duur foutje van Charles. Aston Martin met een goed weekend. Vettel heel steady vandaag. En Red Bull eens een goed weekend, leuk voor het kampioenschap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 april 2022 Share Geplaatst 24 april 2022 Dramatisch weekend voor Ferrari en optimaal geprofiteerd door RB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 24 april 2022 Share Geplaatst 24 april 2022 Niks gemist dus vandaag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 25 april 2022 Share Geplaatst 25 april 2022 11 uur geleden zei La Pulga: Niks gemist dus vandaag Behalve de slechte programmering vanuit Viaplay niet nee Helemaal voorin saaie race met uitzondering van inhaalactie Perez op Leclerc na de pitstops. Dat was echt cojones tonen. Lager op het veld wel een mooi treintje dat telkens binnen 2 a 3 seconden van elkaar zat. Goed weekend voor Red Bull. Zo goed als het complete drama weekend in Bahrein weggewerkt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 april 2022 Share Geplaatst 27 april 2022 Lewis gespot op één van de vele vrijmarkten en hij is klaar met zijn F1 wagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 29 april 2022 Share Geplaatst 29 april 2022 Ik heb het idee dat Ricciardo niet heel lang blijft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 29 april 2022 Share Geplaatst 29 april 2022 Mwah, van wat ik meekrijg is hij altijd heel erg kort en zakelijk over de radio. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 5 mei 2022 Share Geplaatst 5 mei 2022 Wat een show allemaal wel daar in Miami zeg, ongekend https://twitter.com/f1miami Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 mei 2022 Share Geplaatst 6 mei 2022 Amerika en dingen ophypen Ik hoop dat ik dit weekend mag kijken, heb wel weer zin in een race. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 6 mei 2022 Share Geplaatst 6 mei 2022 Hamilton wil weer een statement maken richting de FIA door de persco bij te wonen met 3 horlogos, 3 kettingen en om elke vinger een ring om. Laat’ie zich druk maken om die bagger auto van ‘m, misselijk jankertje.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 6 mei 2022 Share Geplaatst 6 mei 2022 Meer mensen waarbij Viaplay niet werkt? Krijg geen enkele stream aan de praat. En ja de rest werkt wel gewoon Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 6 mei 2022 Share Geplaatst 6 mei 2022 23 minuten geleden zei Michaelinho*: Meer mensen waarbij Viaplay niet werkt? Krijg geen enkele stream aan de praat. En ja de rest werkt wel gewoon Kwam er wel met moeite in, maar uiteindelijk nu al 20 minuten probleemloos aan het kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 6 mei 2022 Share Geplaatst 6 mei 2022 2 uur geleden zei Jotew: Hamilton wil weer een statement maken richting de FIA door de persco bij te wonen met 3 horlogos, 3 kettingen en om elke vinger een ring om. Laat’ie zich druk maken om die bagger auto van ‘m, misselijk jankertje.. Waar maak jij je druk om? Laat hem lekker zijn gekke kleertjes dragen. Dat mensen zich daar zo druk om kunnen maken zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 mei 2022 Share Geplaatst 6 mei 2022 Ik denk dat ik mijn stand even moet gaan aanpassen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten