Elsjorro1990 Geplaatst 12 september 2021 Share Geplaatst 12 september 2021 Zojuist zei Richarð.: Inhoud verbergen Zie foto in spoiler. Ik heb het over de pitexit, he. De witte lijnen van de pitexit (achter de graphic van snelste lap) eindigen linksbovenin al en Verstappen zit er hier, in F1 termen, niet naast. Daar heeft Hamilton dus alle recht om naar links te sturen, want racelijn ligt daar. Ik heb het niet over de pit exit hè. Bij het ingaan van de bocht waarin ze op elkaar klappen zie je duidelijk Hamilton insturen op Verstappen, terwijl die er naast zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 12 september 2021 Auteur Share Geplaatst 12 september 2021 Zojuist zei Elsjorro1990: Ik heb het niet over de pit exit hè. Bij het ingaan van de bocht waarin ze op elkaar klappen zie je duidelijk Hamilton insturen op Verstappen, terwijl die er naast zit. Ja, maar ik had het alléén over de pitexit. Waarom quote je mij dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 12 september 2021 Share Geplaatst 12 september 2021 De uitleg van Doornbos is nu heel helder, maar we moeten wachten wat het oordeel wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 12 september 2021 Share Geplaatst 12 september 2021 1 minuut geleden zei delichris: De uitleg van Doornbos is nu heel helder, maar we moeten wachten wat het oordeel wordt. Wat was zijn uitleg? Heb geen Ziggo en keek op het Duitse kanaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 12 september 2021 Share Geplaatst 12 september 2021 Zojuist zei Rossi: Wat was zijn uitleg? Heb geen Ziggo en keek op het Duitse kanaal. Dat Hamilton bij Norris wel ruimte liet en bij Max niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 12 september 2021 Share Geplaatst 12 september 2021 (bewerkt) 21 minuten geleden zei Richarð.: Inhoud verbergen Zie foto in spoiler. Ik heb het over de pitexit, he. De witte lijnen van de pitexit (achter de graphic van snelste lap) eindigen linksbovenin al en Verstappen zit er hier, in F1 termen, niet naast. Daar heeft Hamilton dus alle recht om naar links te sturen, want racelijn ligt daar. Hamilton krijgt een blauwe vlag hè. Omdat Norris en Max zoveel meer snelheid hebben op het rechte stuk. Vraag me dan af of Hamilton daar wel zo naar buiten mag sturen om de boel te blokkeren. Spoiler 13 minuten geleden zei delichris: Dat Hamilton bij Norris wel ruimte liet en bij Max niet. Zoals in Silverstone. Daar gaf hij Leclerc de ruimte wel en Max niet. 12 september 2021 bewerkt door The Saint Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 12 september 2021 Auteur Share Geplaatst 12 september 2021 1 minuut geleden zei The Saint: Hamilton krijgt een blauwe vlag hè. Omdat Norris en Max zoveel meer snelheid hebben op het rechte stuk. Vraag me dan af of Hamilton daar wel zo naar buiten mag sturen om de boel te blokkeren. In het officiële F1 reglement staat; At any time, a stationary light blue flag may be shown to a driver at the pit lane exit to warn him that cars are approaching on the track. Hieruit interpreteer ik dat je niet verplicht bent om ze voor te laten of dat het niet toegestaan is om je auto er voor te gooien. Want ze benoemen alleen dat het een waarschuwing is dat er snelle(re) auto's aankomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 12 september 2021 Share Geplaatst 12 september 2021 2 minuten geleden zei Richarð.: In het officiële F1 reglement staat; At any time, a stationary light blue flag may be shown to a driver at the pit lane exit to warn him that cars are approaching on the track. Hieruit interpreteer ik dat je niet verplicht bent om ze voor te laten of dat het niet toegestaan is om je auto er voor te gooien. Want ze benoemen alleen dat het een waarschuwing is dat er snelle(re) auto's aankomen. Klopt wat je zegt. Van Gameren benoemt het zelfde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 12 september 2021 Share Geplaatst 12 september 2021 Die Wolff ook. Echt, wat een misselijke gast ook. Lekker de schuld bij max neer leggen. Stakkers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 12 september 2021 Share Geplaatst 12 september 2021 27 minuten geleden zei delichris: Dat Hamilton bij Norris wel ruimte liet en bij Max niet. Thanks. Vond Hamilton overigens ook erg agressief de pits uit komen op koude banden en zijn auto er achteloos voor gooien, terwijl er met hoge snelheid anderen aankwamen. Mijn inziens is Hamilton hier het meest schuldig, al zou beide geen straf ook prima zijn. Maar ze zullen wel weer achter Mercedes en Hamilton staan, net zoals ze jaren geleden constant achter Ferrari en Schumacher stonden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 12 september 2021 Share Geplaatst 12 september 2021 14 minuten geleden zei Richarð.: In het officiële F1 reglement staat; At any time, a stationary light blue flag may be shown to a driver at the pit lane exit to warn him that cars are approaching on the track. Hieruit interpreteer ik dat je niet verplicht bent om ze voor te laten of dat het niet toegestaan is om je auto er voor te gooien. Want ze benoemen alleen dat het een waarschuwing is dat er snelle(re) auto's aankomen. Hmm inderdaad. Dan nog vraag ik me af of Hamilton daar wel zo naar buiten mag sturen. De afstand tussen einde van die lijn en bocht is niet lang. Dus kan goed “moving under braking zijn”. We zien het allemaal wel. Alle data zal nog wel nagekeken gaan worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 12 september 2021 Share Geplaatst 12 september 2021 Hopelijk weten wij de uitkomst over 1 minuut. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 12 september 2021 Share Geplaatst 12 september 2021 Is het eigenlijk een soort ongeschreven regel dat alles altijd de schuld is van Hamilton en de heilige zoon uit Holland altijd vrijuit gaat, of is dat enkel zo bij de Nederlandse media en de wanstaltige Oranjefans? Vraag ik als een leek, erken ik! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 12 september 2021 Share Geplaatst 12 september 2021 Dat doen vooral wij Ollanders zelf volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 12 september 2021 Share Geplaatst 12 september 2021 Max is niet heilig he jongens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 12 september 2021 Share Geplaatst 12 september 2021 (bewerkt) 1 minuut geleden zei timpy00: Max is niet heilig he jongens. Je mag een situatie niet gewoon beoordelen? Hoor niemand roepen dat dat enge jongetje heilig is. Wat wel de laatste jaren te zien is, is dat de FIA schappelijker met Mercedes/Hamilton omgaat dan met andere teams/coureurs. Iets wat met Ferrari/Schumi ook zo was. 12 september 2021 bewerkt door Rossi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 12 september 2021 Share Geplaatst 12 september 2021 (bewerkt) Had zelf juist de indruk dat Max hier nog het meest te verwijten viel. Hij komt langs de buitenkant en remt te laat om de curbe te vermijden. 12 september 2021 bewerkt door Grote Ree Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 12 september 2021 Share Geplaatst 12 september 2021 19 minuten geleden zei Socrates: Is het eigenlijk een soort ongeschreven regel dat alles altijd de schuld is van Hamilton en de heilige zoon uit Holland altijd vrijuit gaat, of is dat enkel zo bij de Nederlandse media en de wanstaltige Oranjefans? Vraag ik als een leek, erken ik! Als leek vraag ik me af: ben jij expres altijd tegen de stroom in, of lijkt dat maar zo? Afijn. Ik zou het gewoon nog even terug kijken. Hamilton stuurt in en kegelt max er af. Niks meer niks minder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 12 september 2021 Share Geplaatst 12 september 2021 Hahahhahaha wat lachwekkend dit. Bilmaatje Wolff weer tevreden. Stelletje eikels zeg. Oh wat zal die titel zoet smaken wetende dat die achterlijk FIA er alles aan gedaan heeft om je tegen te werken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 12 september 2021 Share Geplaatst 12 september 2021 5 minuten geleden zei Elsjorro1990: Hahahhahaha wat lachwekkend dit. Bilmaatje Wolff weer tevreden. Stelletje eikels zeg. Oh wat zal die titel zoet smaken wetende dat die achterlijk FIA er alles aan gedaan heeft om je tegen te werken. Dit klinkt wel redelijk emotioneel en complottheorie achtig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 12 september 2021 Auteur Share Geplaatst 12 september 2021 (bewerkt) "...de wedstrijdleiding acht Verstappen 'overwegend schuldig'. Het betekent dat beide coureurs een deel van de schuld dragen, maar dat het voorval Verstappen zwaarder wordt aangerekend..." Prima uitkomst redenering wat mij betreft. 12 september 2021 bewerkt door Richarð. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 12 september 2021 Share Geplaatst 12 september 2021 2 minuten geleden zei timpy00: Dit klinkt wel redelijk emotioneel en complottheorie achtig. Hou op hoor, Silverstone vergeten? En die situatie was eigenlijk nog veel schrijnender als dit. Daar had er 1 duidelijk voordeel t.o.v. degene die er uit geknald werd. Hier zijn ze er allebei uitgevlogen en krijgt Max een straf op basis van "Overwegend schuldig zijn". Iedereen die dit aan Max toe durft te schrijven moet even lekker die analsye van Doornbos gaan zitten kijken. Duidelijker kun je het niet krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 12 september 2021 Share Geplaatst 12 september 2021 Een drie plaatsen terug straf voor de grid van Rusland. Ach maakt niet uit. Ze gingen toch al de motorwissel doen in Rusland. En voor als mensen er mee komen van hoe weet je dit. Dit gaat al rond op de paddock. Beter in Rusland doen, want bij mij weten is het geen redbull circuit en met wat geluk doet Lewis het ook qua motorwissel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 12 september 2021 Share Geplaatst 12 september 2021 3 minuten geleden zei Richarð.: "...de wedstrijdleiding acht Verstappen 'overwegend schuldig'. Het betekent dat beide coureurs een deel van de schuld dragen, maar dat het voorval Verstappen zwaarder wordt aangerekend..." Prima uitkomst redenering wat mij betreft. Dit had Lewis ook gekregen als die uitgevallen was in Engeland. Oh nee, toch niet.. Vind het onzinnig dit. Als beide schuld hebben, wat is de straf voor Lewis dan? Die komt er weer mee weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 12 september 2021 Share Geplaatst 12 september 2021 42 minuten geleden zei Elsjorro1990: Als leek vraag ik me af: ben jij expres altijd tegen de stroom in, of lijkt dat maar zo? Ligt eraan. Op dit forum wel. Als het gaat om in oranje shirtjes en met enorme optochten het massaal moeten aanbidden van een weinig inspirerend ventje uit het zuiden van het land in een te grote auto schijnbaar ook. In beide gevallen zie ik dat met alle respect dan als een goed teken. Maar het was gewoon iets wat ik mij afvroeg, hè. Ook al omdat journalistiek Nederland massaal digitaal loopt te masturberen op alles wat dat ventje doet. Nu is er sowieso niets zo slecht en chauvinistisch als de sportjournalistiek, maar de laatste weken is het wel erg schaamteloos. Verder boeit het mij niet zo wie er wanneer de fout in ging, hoor. Dat weet jij vast beter dan ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten