Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Formule 1 / Indycar etc.

Richarð.

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Chiemel:

Geen goede auto, geen goede strategie en geen goede pitstop bij RB. Zoals het nu lijkt. 

En geen goede teamgenoot om nog wat te kunnen forceren, mag toch hopen dat Red Bull eindelijk eens stappen gaat ondernemen, naast het WCC komt ook het WDC enorm in gevaar nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben toch ook wel benieuwd wat er bij RB fout gaat dat er al jaren geen goede teamgenoot is. Alle coureurs naast Verstappen rijden nog steeds in de F1 en zijn toch echt geen koekenbakkers, begin me dan toch wel steeds meer af te vragen in hoeverre het aan Perez (en alle anderen) ligt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben normaal de eerste om Hamilton te bashen, maar dit sloeg echt nergens op van Max. Zieke dive bomb, verremd zich en Hamilton stuurt logischerwijs in.

Max zit weer volledig opgefokt in die auto. Max 2021 is terug hoor.. 

McLaren maakt er ook echt een zooitje van trouwens :cab:

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoop oprecht dat Max geen wereldkampioen gaat worden. Gejank steeds, kom op. 

Ook die inhaalactie weer, gewoon zijn fout. Je bent veel sneller, even een ronde wachten. Zit er niet zo lekker in, ook wel logisch met de heerschappij van McLaren maar soit. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei ElPrincipito:

Ook die inhaalactie weer, gewoon zijn fout. Je bent veel sneller, even een ronde wachten. Zit er niet zo lekker in, ook wel logisch met de heerschappij van McLaren maar soit. 

Had hij het nog niet gehaald hoor. Grootste fout in mijn ogen dat de strategie bij RB zat op een kortere laatste stint, maar wel achter verkeer op dit circuit.

En ja. Ik vond het ook een kleuter vandaag. Maar dat gedrag zien wij natuurlijk vaker. Hoort bij het totale pakket Verstappen, hate it or love it. Verander het gedrag maar eens binnen een bepaalde tijd waar je als dominante coureur heel je team uit elkaar zien vallen en aan de andere kant zie je een team dat ineens dominant is, nog steeds subtop gedrag aanmoedigen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei Dansmeister:

Had hij het nog niet gehaald hoor. Grootste fout in mijn ogen dat de strategie bij RB zat op een kortere laatste stint, maar wel achter verkeer op dit circuit.

Misschien niet gehaald maar wel meer in de buurt gezeten toch? Je haalt samen een achterblijver in, net voor de volgende bocht, je wordt al naar binnen gedreven, dat lijkt mij (met mijn beperkte race-inzicht) juist geen manier om in te halen. Hij won die ronde meen ik al 4 tiende, je had nog wel 1 ronde er op kunnen blijven en bij DRS punt 1 je kans kunnen pakken zoals ook bij LeClerc. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei ElPrincipito:

Je zegt wel gejank van Max, maar Lewis jankt ook elke race 

Link naar opmerking
Deel via andere websites