delichris Geplaatst 26 mei Share Geplaatst 26 mei Race zou om 18:45 beginnen, maar wordt nu vermoedelijk 22:00 volgens Rick Winkelman. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 26 mei Share Geplaatst 26 mei Ga jij hem uitzitten? Ik heb geluk dat ik avonddienst heb morgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 26 mei Share Geplaatst 26 mei 29 minuten geleden zei rich ruzzian: Hoe kijk je dan tegen Zandvoort aan? Daar kun je elkaar niet inhalen met de huidige brede Auto's Daar valt nog in te halen op het lange stuk richting de 1e bocht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 26 mei Share Geplaatst 26 mei 13 minuten geleden zei Vitesse88: Daar valt nog in te halen op het lange stuk richting de 1e bocht. Zandvoort is gewoon een verschrikking van een circuit. Nog veel minder recht om op de kalender te staan dan Monaco. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 26 mei Share Geplaatst 26 mei 57 minuten geleden zei delichris: Race zou om 18:45 beginnen, maar wordt nu vermoedelijk 22:00 volgens Rick Winkelman. Ga je kijken? Dan zet je denk ik een recordtijd racen kijken op een dag neer. Hoe laat zat je klaar vanmorgen in vol Redbull ornaat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 26 mei Share Geplaatst 26 mei 2 uur geleden zei Beppu: Ga je kijken? Dan zet je denk ik een recordtijd racen kijken op een dag neer. Hoe laat zat je klaar vanmorgen in vol Redbull ornaat? Uiteraard ga ik kijken. Vanmorgen 8:00 de F3 als eerste race gezien, maar geen redbulll shirt aan. Btw de omroeper op het circuit is zo gek als een deur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 26 mei Share Geplaatst 26 mei Veekay lijkt de snelheid nog niet te hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 26 mei Share Geplaatst 26 mei Rinus verkloot het weer door zn pitstop curse. Je verwacht het niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 26 mei Share Geplaatst 26 mei Ene scherm Indy 500 en op de ander Nascat Coca Cola 600 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 mei Share Geplaatst 28 mei Gisteren maar de Indy500 afgekeken. Wat een heerlijke race weer gezien en Rinus toch knap 9e geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 2 juni Share Geplaatst 2 juni Collin Veijer P2 op Mugello. Volgende race is in Assen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 3 juni Share Geplaatst 3 juni Citaat Formule 1-coureur Esteban Ocon moet vertrekken bij Alpine. De Fransman maakt dit jaar nog af en tot eind 2024 in dienst zijn van het team. Ocon reed sinds 2020 voor het team (toen heette het nog Renault). In 2021 won hij de Grand Prix van Hongarije in een zeer chaotische race, het is zijn enige grandprix-zege. Ruim een week geleden crashte Ocon in Monaco met zijn teamgenoot Pierre Gasly. Zijn teambaas Bruno Famin zei toen op de Franse televisie dat er snel maatregelen zouden volgen. Ben benieuwd wie dat gat gaat invullen. Sowieso weer een heerlijke Silly Season wat eraan zit te komen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 3 juni Share Geplaatst 3 juni Zou me niet verbazen als Ocon bij Mercedes beland eerlijk gezegd. Met Hamilton daar weg en Antonelli die er niet direct klaar lijkt voor een F1-avontuur zie ik Toto dat wel doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 juni Share Geplaatst 4 juni Perez blijft ook in 2025 en 2026 bij Red Bull. Best verrassend als je het mij vraagt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 4 juni Share Geplaatst 4 juni 1 uur geleden zei 007mark: Perez blijft ook in 2025 en 2026 bij Red Bull. Best verrassend als je het mij vraagt. Hij brengt financieel gewoon ontzettend veel mee. Of RB weet meer en Max gaat vertrekken en ze willen niet meteen twee coureurs kwijt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 juni Share Geplaatst 4 juni Of ze vinden hem gewoon een ideale 2e rijder die nooit het gevecht aan gaat met Max. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 5 juni Share Geplaatst 5 juni Hij gaat nooit het gevecht aan. Ja, met zichzelf. Vind het wel jammer, met al die verschuivingen had ik een nieuwe man in die RB ook wel tof gevonden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 6 juni Share Geplaatst 6 juni Het kon wel eens een leuke race gaan worden. De voorspelling is regen, regen regen en nog eens regen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 6 juni Share Geplaatst 6 juni Even inzetten op Max in Wall of Champions Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 6 juni Share Geplaatst 6 juni 1 uur geleden zei The Saint: Even inzetten op Max in Wall of Champions Max is juist een goede regenrijder. Je kan beter Checo of Sargeant doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 juni Share Geplaatst 6 juni DRS weg vanaf 2026 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 6 juni Share Geplaatst 6 juni (bewerkt) 6 juni bewerkt door The Saint Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 8 juni Share Geplaatst 8 juni Perez Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 8 juni Share Geplaatst 8 juni Wat een perfecte tweede rijder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 8 juni Share Geplaatst 8 juni Wtf is dit dan hahaha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten