Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Formule 1 / Indycar etc.

Richarð.

Aanbevolen berichten

13 minuten geleden zei Vitesse88:

Daar valt nog in te halen op het lange stuk richting de 1e bocht. 

Zandvoort is gewoon een verschrikking van een circuit. Nog veel minder recht om op de kalender te staan dan Monaco.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

57 minuten geleden zei delichris:

Race zou om 18:45 beginnen, maar wordt nu vermoedelijk 22:00 volgens Rick Winkelman.

Ga je kijken? Dan zet je denk ik een recordtijd racen kijken op een dag neer. Hoe laat zat je klaar vanmorgen in vol Redbull ornaat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Beppu:

Ga je kijken? Dan zet je denk ik een recordtijd racen kijken op een dag neer. Hoe laat zat je klaar vanmorgen in vol Redbull ornaat?

Uiteraard ga ik kijken. Vanmorgen 8:00 de F3 als eerste race gezien, maar geen redbulll shirt aan.

Btw de omroeper op het circuit is zo gek als een deur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

Formule 1-coureur Esteban Ocon moet vertrekken bij Alpine. De Fransman maakt dit jaar nog af en tot eind 2024 in dienst zijn van het team.

Ocon reed sinds 2020 voor het team (toen heette het nog Renault). In 2021 won hij de Grand Prix van Hongarije in een zeer chaotische race, het is zijn enige grandprix-zege. 

Ruim een week geleden crashte Ocon in Monaco met zijn teamgenoot Pierre Gasly. Zijn teambaas Bruno Famin zei toen op de Franse televisie dat er snel maatregelen zouden volgen.

Ben benieuwd wie dat gat gaat invullen. Sowieso weer een heerlijke Silly Season wat eraan zit te komen :< 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei 007mark:

Perez blijft ook in 2025 en 2026 bij Red Bull. Best verrassend als je het mij vraagt.

Hij brengt financieel gewoon ontzettend veel mee. 

Of RB weet meer en Max gaat vertrekken en ze willen niet meteen twee coureurs kwijt :LO:

Link naar opmerking
Deel via andere websites