sennid Geplaatst 20 maart 2023 Share Geplaatst 20 maart 2023 (bewerkt) Dit gaat een 2de Rosberg - Hamilton worden als het door blijft sudderen. Die zijn niet meer vriendelijk tegen elkaar 20 maart 2023 bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 20 maart 2023 Share Geplaatst 20 maart 2023 Max is toch zoveel beter dan Checo. En Max had deze race ook gewonnen als hij geen problemen had in de kwalificatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 20 maart 2023 Share Geplaatst 20 maart 2023 1 uur geleden zei sennid: Dit gaat een 2de Rosberg - Hamilton worden als het door blijft sudderen. Die zijn niet meer vriendelijk tegen elkaar Welnee, zover laat Red Bull het nooit komen. Checo kan zich nooit mengen in de titelstrijd met Max tenzij er non-stop allerlei dingen mis gaan bij Max. Checo weet ook dondersgoed waarom hij dat stoeltje heeft en dat is niet om wereldkampioen te worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 25 maart 2023 Share Geplaatst 25 maart 2023 Heerlijk het MotoGP seizoen is ook weer begonnen met Colin Veijer in de Moto3, Bo Bendsneijder en Zonta van de Goorbergh in de Moto2. Helaas geen Nederlanders in de MotoGP. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 29 maart 2023 Share Geplaatst 29 maart 2023 Met die zomertijd wordt het zondag voor het gevoel ineens wel een enorm vroegertje zeg! Mag hopen dat Max Checo zondag helemaal weg rijdt en hem op 40 seconden zet in de race. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 maart 2023 Share Geplaatst 29 maart 2023 Australië is toch geen stratencircuit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 29 maart 2023 Auteur Share Geplaatst 29 maart 2023 3 uur geleden zei delichris: Australië is toch geen stratencircuit? Jawel. Wordt gereden in Albert Park, waar je op normale dagen gewoon met de auto doorheen kan rijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 maart 2023 Share Geplaatst 29 maart 2023 Dan is het denk ik meer een Perez circuit dan een Max circuit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 29 maart 2023 Share Geplaatst 29 maart 2023 Geen zorgen, dit gaat Max winnen mocht het autotje heel blijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 29 maart 2023 Share Geplaatst 29 maart 2023 Een Max in goede doen, met een auto die gewoon z'n ding doet en geen mankementen vertoond, wint dit zondag inderdaad gewoon met 2 vingers in z'n neus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 29 maart 2023 Share Geplaatst 29 maart 2023 Lijkt me wel lastig schakelen en sturen met 2 vingers in z'n neus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 29 maart 2023 Share Geplaatst 29 maart 2023 8 uur geleden zei Arezo: Geen zorgen, dit gaat Max winnen mocht het autotje heel blijven. Wordt weer saai raceweekend vrees ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 30 maart 2023 Share Geplaatst 30 maart 2023 Op 29-3-2023 om 16:11 zei Fantasy: Lijkt me wel lastig schakelen en sturen met 2 vingers in z'n neus Nou vooral lastig met een helm op… Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 31 maart 2023 Share Geplaatst 31 maart 2023 Ai Checo tot twee keer toe niet blij met zijn mede coureurs. Tot twee keer toe reed iemand voor hem langzamer, terwijl hij met een snelle ronde bezig was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 31 maart 2023 Share Geplaatst 31 maart 2023 Ik kijk nu de kwali van de F2, maar mijn hemel wat een water ligt er al. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 31 maart 2023 Share Geplaatst 31 maart 2023 Zet helaas niet door voor het hele weekend. Ik verwacht dat RB een bewuste fuck up gaat doen bij Checo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 31 maart 2023 Auteur Share Geplaatst 31 maart 2023 Op 29-3-2023 om 10:48 zei delichris: Australië is toch geen stratencircuit? Kwam deze tegen vandaag. Kan je zien hoe ze het ombouwen tot een F1 circuit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 1 april 2023 Share Geplaatst 1 april 2023 Checo mag voorlopig weer even wat minder kletsen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 1 april 2023 Share Geplaatst 1 april 2023 16 uur geleden zei The Saint: Zet helaas niet door voor het hele weekend. Ik verwacht dat RB een bewuste fuck up gaat doen bij Checo Of hij doet het gewoon zelf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 1 april 2023 Share Geplaatst 1 april 2023 Zo Checo is ook weer terug in het hokje. Maar Max is een league of his own op dit moment. Ook knap dat Mercedes er bij zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 april 2023 Share Geplaatst 1 april 2023 Oh oh oh Checo. Kostbare fout zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 2 april 2023 Share Geplaatst 2 april 2023 Wat een start edit - haha rode vlag. Gratis pitstop voor iedereen die nog niet gestopt was Mooi voordeel voor Lewis, Max en vooral de Astons en Gasly! En Russell weer mooi de Sjaak - die heeft wel ook altijd dit soort dingen hè. En Sainz / Ferrari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 2 april 2023 Share Geplaatst 2 april 2023 Dit kan pijnlijk worden voor Max. Beide starts waren nou niet bepaald goed te noemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 april 2023 Share Geplaatst 2 april 2023 Lijkt me dat je beste kan stoppen nu toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 2 april 2023 Share Geplaatst 2 april 2023 Ik lees mee op de liveblog van de NOS. "Dit is ons liveblog.." "Een automatische update ontvangen op je telefoon als er in dit blog iets wordt gepost?" Wat een pover Nederlands! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten