delichris Geplaatst 10 september 2022 Share Geplaatst 10 september 2022 15 minuten geleden zei Michaelinho*: Na gridstraffen denk ik Leclerc, Russell, Alonso als top 3. Gezien de straffen. Ik denk dat Verstappen gewoon op twee komt te staan. En morgen gaat hij de race ook winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 10 september 2022 Share Geplaatst 10 september 2022 Heel knap van de Vries. Gewoon even naar Q2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 10 september 2022 Share Geplaatst 10 september 2022 6 minuten geleden zei delichris: Heel knap van de Vries. Gewoon even naar Q2. Heel knap ja. Mag toch aannemen dat ze bij Williams nu eindelijk gaan inzien dat die Latifi echt niks kan. Als iemand die amper in die auto gereden heeft je er zelfs af rijdt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 10 september 2022 Share Geplaatst 10 september 2022 En dan verknalt hij het Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 10 september 2022 Share Geplaatst 10 september 2022 Die gast van Viaplay zei dat Max op de vierde rijd staat, maar volgens mij staat hij op rij 2. Hij is nu als tweede gekwalificeerd en zou met 5 plekken straf naar zeven gaan. Maar Hamilton, Perez en Sainz verdwijnen voor hem dan is volgens mij vierde op de grid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 10 september 2022 Auteur Share Geplaatst 10 september 2022 Hij zei dat De Vries op de vierde rij staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 10 september 2022 Share Geplaatst 10 september 2022 1 uur geleden zei Michaelinho*: Heel knap ja. Mag toch aannemen dat ze bij Williams nu eindelijk gaan inzien dat die Latifi echt niks kan. Als iemand die amper in die auto gereden heeft je er zelfs af rijdt Zou wel leuk zijn als hij een stoeltje weet te bemachtigen, twee Nederlanders vind ik wel tof. Snap alleen de haat van veel mensen op social media richting De Vries niet zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 10 september 2022 Share Geplaatst 10 september 2022 Dit is de definitieve starting grid voor morgen; https://nl.motorsport.com/f1/results/2022/gp-van-italie-538851/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 10 september 2022 Share Geplaatst 10 september 2022 30 minuten geleden zei Michaelinho*: Dit is de definitieve starting grid voor morgen; https://nl.motorsport.com/f1/results/2022/gp-van-italie-538851/ Ik lees ook dat Verstappen op p4 start omdat zijn grid straf eerder wordt toegepast dan die van Hamilton en Sainz. https://twitter.com/phortonf1/status/1568616303019102209?s=46&t=0MMU-jWWxz8oJmqYNmHLyA Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 10 september 2022 Share Geplaatst 10 september 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renato Geplaatst 10 september 2022 Share Geplaatst 10 september 2022 4 uur geleden zei delichris: Die gast van Viaplay zei dat Max op de vierde rijd staat, maar volgens mij staat hij op rij 2. Hij is nu als tweede gekwalificeerd en zou met 5 plekken straf naar zeven gaan. Maar Hamilton, Perez en Sainz verdwijnen voor hem dan is volgens mij vierde op de grid. Om hier op in te haken, dit was vroeger wel zo. De regel hierover is aangepast, waardoor altijd de gehele straf ingelost moet worden. Als Max op P4 mocht starten, dan had hij maar 2 plekken straf i.p.v. 5. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 11 september 2022 Share Geplaatst 11 september 2022 Ik zit q3 even terug te kijken via Viaplee op mijn mobiel. Als ik op volledig scherm wil kijken vallen de bovenkant en onderkant van het scherm buiten beeld 🤣 kan dus geen tijden zien of zien of ze paarse tijden rijden… #fail Overigens goeie quali van Max, prima uitgangspunt voor vandaag 🤙🏼 De Vries naar P8, das wel lekker bij je debuut! Hopen dat die punten kan scoren! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 11 september 2022 Share Geplaatst 11 september 2022 Deze tweet geeft wel een goed beeld van hoe de gridstraffen worden toegepast: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 11 september 2022 Share Geplaatst 11 september 2022 Ik blijf het apart vinden. Want Max was tenslotte sneller dan die voor hem staan op LeClerc na. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 11 september 2022 Share Geplaatst 11 september 2022 Hoezo is dat apart. Dan kun je net zo goed de straffen afschaffen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 11 september 2022 Share Geplaatst 11 september 2022 6 minuten geleden zei rich ruzzian: Hoezo is dat apart. Dan kun je net zo goed de straffen afschaffen Omdat hij als tweede een tijd had en dan vijf plekken naar achteren gaat en dus zevende zou staan. Maar Perez, Hamilton en Sainze vallen weg dan zou hij door moeten schuiven naar vier. Want hij is tenslotte sneller dan die andere gasten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 11 september 2022 Share Geplaatst 11 september 2022 Hij heeft 5 place grid penalty dus dat staat sowieso vast. Als hij mocht doorschuiven dan is die penalty nutteloos want dan wordt het een 3 of 4 place grid penalty terwijl hij er 5 heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 11 september 2022 Share Geplaatst 11 september 2022 Het is al eens vaker gebeurd en kijk Spa. Daar zou hij ook achteraan moeten starten, maar door andere penalty's stond hij 14e. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 11 september 2022 Share Geplaatst 11 september 2022 Dat komt omdat hij de snelste van het groepje was die de penalty namen. Dan strijd je met 6 auto's om plek 14 t/m 20. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 september 2022 Share Geplaatst 11 september 2022 Op 10-9-2022 om 13:22 zei Michaelinho*: En waarom is dat belangrijk Karel? Op 10-9-2022 om 13:22 zei delichris: Jos is volbloed Nederlander en Gijs van Lennep ook. Dan ben je niet geinformeerd, want Nyck de Vries heeft Indonesisch bloed. Dus geen volbloed Nederlander. Laat maar jongens, ik beperk me tot vele anderen gebieden, waar ik wel verstand van heb. Dat is niet F1 Deze is half Indo en woont ook gewoon in Monaco heb ik begrepen. Ik ben zelf kwart indo. Anyway veel plezier met de rees! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 11 september 2022 Share Geplaatst 11 september 2022 Maxxieee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 september 2022 Share Geplaatst 11 september 2022 NYCK IN DE PUNTEN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 11 september 2022 Share Geplaatst 11 september 2022 Heerlijk race gereden door Nyck. Max eigenlijk kinderlijk eenvoudig naar de winst Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 11 september 2022 Share Geplaatst 11 september 2022 Haha. FIA is wel lachwekkend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 11 september 2022 Share Geplaatst 11 september 2022 Had niks uitgemaakt met het eindresultaat. Max was dan weggereden van Leclerc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten