Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Formule 1 / Indycar etc.

Richarð.

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Michaelinho*:

Heel knap ja. Mag toch aannemen dat ze bij Williams nu eindelijk gaan inzien dat die Latifi echt niks kan. Als iemand die amper in die auto gereden heeft je er zelfs af rijdt 

Zou wel leuk zijn als hij een stoeltje weet te bemachtigen, twee Nederlanders vind ik wel tof. Snap alleen de haat van veel mensen op social media richting De Vries niet zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei Michaelinho*:

Dit is de definitieve starting grid voor morgen; 

https://nl.motorsport.com/f1/results/2022/gp-van-italie-538851/

Ik lees ook dat Verstappen op p4 start omdat zijn grid straf eerder wordt toegepast dan die van Hamilton en Sainz.

https://twitter.com/phortonf1/status/1568616303019102209?s=46&t=0MMU-jWWxz8oJmqYNmHLyA

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei delichris:

Die gast van Viaplay zei dat Max op de vierde rijd staat, maar volgens mij staat hij op rij 2. Hij is nu als tweede gekwalificeerd en zou met 5 plekken straf naar zeven gaan. Maar Hamilton, Perez en Sainz verdwijnen voor hem dan is volgens mij vierde op de grid.

Om hier op in te haken, dit was vroeger wel zo. De regel hierover is aangepast, waardoor altijd de gehele straf ingelost moet worden. Als Max op P4 mocht starten, dan had hij maar 2 plekken straf i.p.v. 5. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit q3 even terug te kijken via Viaplee op mijn mobiel. Als ik op volledig scherm wil kijken vallen de bovenkant en onderkant van het scherm buiten beeld 🤣 kan dus geen tijden zien of zien of ze paarse tijden rijden… #fail

Overigens goeie quali van Max, prima uitgangspunt voor vandaag 🤙🏼 De Vries naar P8, das wel lekker bij je debuut! Hopen dat die punten kan scoren!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei rich ruzzian:

Hoezo is dat apart. Dan kun je net zo goed de straffen afschaffen

Omdat hij als tweede een tijd had en dan vijf plekken naar achteren gaat en dus zevende zou staan. Maar Perez, Hamilton en Sainze vallen weg dan zou hij door moeten schuiven naar vier. Want hij is tenslotte sneller dan die andere gasten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 10-9-2022 om 13:22 zei Michaelinho*:

En waarom is dat belangrijk Karel? :-D

Op 10-9-2022 om 13:22 zei delichris:

Jos is volbloed Nederlander en Gijs van Lennep ook.

Dan ben je niet geinformeerd, want Nyck de Vries heeft Indonesisch bloed. Dus geen volbloed Nederlander.

Laat maar jongens, ik beperk me tot vele anderen gebieden, waar ik wel verstand van heb. Dat is niet F1

Deze is half Indo en woont ook gewoon in Monaco heb ik begrepen. Ik ben zelf kwart indo.

Anyway veel plezier met de rees!

Link naar opmerking
Deel via andere websites