sennid Geplaatst 25 augustus 2020 Share Geplaatst 25 augustus 2020 2 uur geleden zei 007mark: Turkije is wel mooi om er weer bij te hebben Lekker met gemiddeld 15 graden gaan racen in november Dus als het eventueel gaat regenen moeten ze een kachel aanzetten in die auto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 26 augustus 2020 Share Geplaatst 26 augustus 2020 Wel jammer dat het in die kutlanden moet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 26 augustus 2020 Share Geplaatst 26 augustus 2020 Maar jongens, Instanbul Park, bocht 8 met deze auto's Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 26 augustus 2020 Share Geplaatst 26 augustus 2020 Tof, Turkije op de agenda. Daar zijn mooie races gereden in het verleden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 29 augustus 2020 Share Geplaatst 29 augustus 2020 Vraag me serieus af of Ferrari Q2 gaat halen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 29 augustus 2020 Share Geplaatst 29 augustus 2020 (bewerkt) Ik doe mee met Scorito en moet voor het spel in de teamselectie kiezen tussen Williams, Haas en Alfa Romeo. Welke 2 rijders zouden jullie kiezen voor de rest van het seizoen? Ze zijn allemaal even duur. Ik twijfel tussen Russell/Raikonnen vs Magnussen/Raikonnen. Russel/Magnussen kan ook. Grosjean, Latifi en Giovinazzi wil ik eigenlijk sowieso niet. Moet vóór 15:00 geselecteerd hebben 29 augustus 2020 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 29 augustus 2020 Share Geplaatst 29 augustus 2020 Raikkonen is de King of Spa, dus dat lijkt me wel een goede. Ondanks dat alle Ferrari motoren echt belabberd zijn dit weekend, zou ik toch voor Magnussen kiezen ipv Russell omdat Russell met zijn Williams in de race toch nooit echt hoog weet te komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 29 augustus 2020 Share Geplaatst 29 augustus 2020 (bewerkt) 9 minuten geleden zei Keko: Raikkonen is de King of Spa, dus dat lijkt me wel een goede. Ondanks dat alle Ferrari motoren echt belabberd zijn dit weekend, zou ik toch voor Magnussen kiezen ipv Russell omdat Russell met zijn Williams in de race toch nooit echt hoog weet te komen. Gaat niet om dit weekend, maar rest van het seizoen Heb nu Raikonnen en Magnussen in ieder geval, denk dat de meesten kiezen voor Russell ipv Magnussen 29 augustus 2020 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 29 augustus 2020 Share Geplaatst 29 augustus 2020 Ik zie Magnussen in de rest van het seizoen eerder punten pakken dan Russell. Overigens schrijf je Grosjean en Giovinazzi imo ten onrechte meteen af. Beiden doen het volgens mij tot nu toe beter dan hun teamgenoot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 29 augustus 2020 Share Geplaatst 29 augustus 2020 (bewerkt) 7 minuten geleden zei Keko: Ik zie Magnussen in de rest van het seizoen eerder punten pakken dan Russell. Overigens schrijf je Grosjean en Giovinazzi imo ten onrechte meteen af. Beiden doen het volgens mij tot nu toe beter dan hun teamgenoot. Grosjean haf ik afgelopen 2 seizoenen ook steeds, maar die viel steeds tegen. Magnussen had 3x een DNF, dus hangt ervan af hoe je het vergelijkt. Giovinazzi valt wat voor te zeggen, die doet het inderdaad wat beter tot nu toe. Ik vertrouw een beetje op de ervaring van Raikonnen. 29 augustus 2020 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 augustus 2020 Share Geplaatst 30 augustus 2020 Roy Nissany op pole in de sprintrace bij de F2 was ook vragen om problemen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 30 augustus 2020 Share Geplaatst 30 augustus 2020 Een incapabele racer versus een optimistische racer. Nooit een goede combinatie, hebben beiden hun eigen race verpest. Wel zuur voor die Nissany die nog nooit verder dan P10 is gekomen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ADG-Vincent Geplaatst 30 augustus 2020 Share Geplaatst 30 augustus 2020 bah... uiteraard weer op de dag dat er een formule 1 race is doet Ziggo weer compleet ruk! Om de haverklap valt de Ziggo GO app uit waardoor ik niks kan volgen :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 30 augustus 2020 Share Geplaatst 30 augustus 2020 6 minuten geleden zei ADG-Vincent: bah... uiteraard weer op de dag dat er een formule 1 race is doet Ziggo weer compleet ruk! Om de haverklap valt de Ziggo GO app uit waardoor ik niks kan volgen :( Ik heb zelf geen enkel probleem, dus misschien ligt het aan je eigen verbinding en kan je nog iets oplossen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ADG-Vincent Geplaatst 30 augustus 2020 Share Geplaatst 30 augustus 2020 1 minuut geleden zei Keko: Ik heb zelf geen enkel probleem, dus misschien ligt het aan je eigen verbinding en kan je nog iets oplossen Dat is dus het frustrerende... Voor de rest werkt alles hier helemaal pico bello... Het enige wat niet werkt is de Ziggo GO... zowel de App versie niet als de web browser versie niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 30 augustus 2020 Share Geplaatst 30 augustus 2020 Carlos Sainz start niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 30 augustus 2020 Share Geplaatst 30 augustus 2020 Ja ik zie het. Wat is de reden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 30 augustus 2020 Share Geplaatst 30 augustus 2020 Zojuist zei Mordurette: Ja ik zie het. Wat is de reden? Kapotte uitlaat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 30 augustus 2020 Share Geplaatst 30 augustus 2020 Hmm, saaie race. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 augustus 2020 Share Geplaatst 30 augustus 2020 Inderdaad, voor het eerst tijdens een race in slaap gevallen. Ben dan ook net weer wakker maar goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 31 augustus 2020 Share Geplaatst 31 augustus 2020 Renault was wel verrassend sterk! Pijnlijk ook dat Ferrari, Sainz moet flink balen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 31 augustus 2020 Auteur Share Geplaatst 31 augustus 2020 Gok dat z'n bankrekening hem genoeg opvrolijkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 4 september 2020 Share Geplaatst 4 september 2020 Zal weer weinig spektakel zijn deze zondag niet? Misschien in de middenmoot wat leuke gevechten. Is er nog kans op regen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 6 september 2020 Share Geplaatst 6 september 2020 Die Porsche Supercup is nu ook wel leuk om te gaan kijken. Laatste race. Nederlander Ten Voorde staat tweede met 4 punten achterstand. Begint op pole en nummer 1 Pereira begint op de 4e plek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 6 september 2020 Share Geplaatst 6 september 2020 Nice Formule 2 en 3 vielen ook niet tegen vandaag. Begin dat met de week leuker te vinden, de race is in ieder geval gegarandeerd spannender dan de F1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten