Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Formule 1 / Indycar etc.

Richarð.

Aanbevolen berichten

Ik doe mee met Scorito en moet voor het spel in de teamselectie kiezen tussen Williams, Haas en Alfa Romeo. Welke 2 rijders zouden jullie kiezen voor de rest van het seizoen? Ze zijn allemaal even duur. 

Ik twijfel tussen Russell/Raikonnen vs Magnussen/Raikonnen. Russel/Magnussen kan ook. Grosjean, Latifi en Giovinazzi wil ik eigenlijk sowieso niet. 

Moet vóór 15:00 geselecteerd hebben ;)

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Raikkonen is de King of Spa, dus dat lijkt me wel een goede. Ondanks dat alle Ferrari motoren echt belabberd zijn dit weekend, zou ik toch voor Magnussen kiezen ipv Russell omdat Russell met zijn Williams in de race toch nooit echt hoog weet te komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Keko:

Raikkonen is de King of Spa, dus dat lijkt me wel een goede. Ondanks dat alle Ferrari motoren echt belabberd zijn dit weekend, zou ik toch voor Magnussen kiezen ipv Russell omdat Russell met zijn Williams in de race toch nooit echt hoog weet te komen.

Gaat niet om dit weekend, maar rest van het seizoen ;)

Heb nu Raikonnen en Magnussen in ieder geval, denk dat de meesten kiezen voor Russell ipv Magnussen

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Keko:

Ik zie Magnussen in de rest van het seizoen eerder punten pakken dan Russell.

Overigens schrijf je Grosjean en Giovinazzi imo ten onrechte meteen af. Beiden doen het volgens mij tot nu toe beter dan hun teamgenoot.

Grosjean haf ik afgelopen 2 seizoenen ook steeds, maar die viel steeds tegen. Magnussen had 3x een DNF, dus hangt ervan af hoe je het vergelijkt. Giovinazzi valt wat voor te zeggen, die doet het inderdaad wat beter tot nu toe. Ik vertrouw een beetje op de ervaring van Raikonnen. 

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei ADG-Vincent:

bah... uiteraard weer op de dag dat er een formule 1 race is doet Ziggo weer compleet ruk! Om de haverklap valt de Ziggo GO app uit waardoor ik niks kan volgen :(

Ik heb zelf geen enkel probleem, dus misschien ligt het aan je eigen verbinding en kan je nog iets oplossen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Keko:

Ik heb zelf geen enkel probleem, dus misschien ligt het aan je eigen verbinding en kan je nog iets oplossen

Dat is dus het frustrerende... Voor de rest werkt alles hier helemaal pico bello...

Het enige wat niet werkt is de Ziggo GO... zowel de App versie niet als de web browser versie niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites