Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Formule 1 / Indycar etc.

Richarð.

Aanbevolen berichten

Prima mannen.

Vettel in de bandenstapel deze ochtend, waardoor er voor Ferrari veel tijd verloren zal gaan vandaag. Gister ook al niet probleemloos met Leclerc. McLaren net als gisteren de snelste tijd, nu zelfs van alle testdagen. Daartegenover staat wel dat ze in anderhalve dag tijd ook al 3x geparkeerd stonden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het feit dat bijna elk team wel zonder al te veel problemen een hele rits constante tijden achter elkaar kan rijden, wat wel LIJKT te duiden op een steady race pace. En nee, tijden zeggen vrijwel niets, maar elk team reed wel moeiteloos in de 1.16 of lage 1.17 (behalve Williams) als er ook maar een beetje aangezet wordt. 

Gaat niet zozeer om die ene snelle ronde, maar meer dat bijna elk team een hoop van zulke rondes lijkt te kunnen rijden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch jammer dat op de laatste testdag Max niet heeft kunnen knallen op de zachtste compound. Daardoor missen we nu eigenlijk een beetje een beeld van de verhoudingen tussen de RB's en Ferrari en Mercedes. Had wel willen zien of Max ook in staat was om een lage 1:16 te knallen op de vrijdag.

Maar goed, maakt het des te interessanter om komend weekeinde achter de buis te gaan zitten in alle vroegte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou dat trek ik niet hoor, 6 uur volgens mij de start? Lijkt me een slecht plan haha.

Neem het wel op en kijk het lekker vanuit bed zodra ik wakker ben. Heb ik ook nog geen nieuwsberichten, notificaties etc gezien op de sociale media. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei 007mark:

Nou dat trek ik niet hoor, 6 uur volgens mij de start? Lijkt me een slecht plan haha.

Neem het wel op en kijk het lekker vanuit bed zodra ik wakker ben. Heb ik ook nog geen nieuwsberichten, notificaties etc gezien op de sociale media. 

Dit zijn de momenten dat het hebben van een zoontje van 2.5 die standaard om 6 uur wakker is dan ineens een voordeel is.. soort van.. ergens.. :cab: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou zit nu in de 5e aflevering van die Netflix serie. Valt me wel op dat het redelijk negatief is rond Max Verstappen. Tuurlijk ging het bij hem niet allemaal goed in het begin van vorig seizoen, maar nu komt vrij veel uit het perspectief van Ricciardo. Zijn DNF in Oostenrijk bijvoorbeeld wel laten zien, maar geen enkel woord over de overwinning die Max daar haalde. Misschien komt dat nog hoor, maar valt me tot nu toe op. Ben zelf overigens niet mega pro-Verstappen, dus ben wat dat betreft niet heel gekleurd.

Verder die Cyril van Renault hahahahaha. Voor die persco waarin bekend wordt dat RB stopt met Renault als leverancier. Gaat ie met zijn rug naar Horner staan etc. Wees een vent en blijf profesioneel.

Die vader van Stroll is ook niet helemaal lekker. Als team moet je dat toch niet willen om zo iemand binnen te halen denk ik dan.

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Satyr:

Heb de Netflix docu gezien, vond het wel geinig. Haas/Renault rivalry was mooi gedaan.

Zeker, die vond ik ook mooi. Guenter Steiner ook toffe persoonlijkheid eigenlijk. Volg de teams in het middenveld nooit zo. Mooie gevechten, maar kijk toch vooral naar de eerste posities. Komend jaar maar iets meer op letten, want ook daar zijn de belangen natuurlijk ultra groot.

Die Claire Williams heb ik overigens zeer weinig vertrouwen in dat die het team terug krijgt op niveau.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Mercedes toch weer gewoon heel goed uit de startblokken gekomen. Verder in het middenveld valt McLaren mij tegen en Alfa Romeo erg sterk met Raikkonen. Achterin Williams.....gewoon 2 volle seconden achter de auto ervoor. Heel pijnlijk om te zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites