MisterX Geplaatst 3 november 2018 Share Geplaatst 3 november 2018 Vraag me wel af hoe ze in godsnaam een systeem hebben ontwikkeld dat kan bepalen dat mensen vanaf Made vertrekken en dan tevoorschijn komt met wat campings in Oosterhout(?) waar ze waarschijnlijk zullen zitten. Het is tegenwoordig geen 'Big Brother is watching you' maar 'Big data is watching you'. Ik was daardoor helemaal niet verbaasd dat ze een dergelijk systeem zouden hebben of in de nabije toekomst zouden krijgen. Best wel geinig programma, ook al weet je dat niet alles echt is. Voor een TV-programma worden echt niet alle mogelijkheden ingezet die tegen een terrorist / crimineel ingezet mogen worden.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 17 december 2018 Share Geplaatst 17 december 2018 Deze laatste aflevering. Wat een schande. Sloeg echt nergens op. Kom, laten we er een talkshow van maken met Ellie Lust in de hoofdrol... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 17 december 2018 Share Geplaatst 17 december 2018 Helemaal mee eens, was niet leuk om te kijken. En dan dat mens, erger kan ook bijna niet. Hele programma was leuk om te kijken, maar als de laatste aflevering dan zo is dan laat volgend jaar maar zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 22 december 2018 Share Geplaatst 22 december 2018 Ik ben na 2 afleveringen al afgehaakt. Volgens mij is dat hele programma staged (kom even niet op het Nederlandse woord) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 oktober 2019 Share Geplaatst 7 oktober 2019 Vanavond begint weer een nieuw seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 7 oktober 2019 Share Geplaatst 7 oktober 2019 Net gekeken inderdaad, blijft toch leuk om te volgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 7 oktober 2019 Share Geplaatst 7 oktober 2019 Ook zeker weer gekeken. Had mij vorig jaar nog opgegeven. Vind de kandidaten die meedoen niet bijzonder interessant tot nu toe en direct bij het begin ontzettend dom. Lekker die code hardop gaan zeggen Mja, je doet gekke dingen onder druk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 7 oktober 2019 Share Geplaatst 7 oktober 2019 Komt het dit seizoen iets minder gescript over? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 7 oktober 2019 Auteur Share Geplaatst 7 oktober 2019 8 minuten geleden zei Chiemel: Ook zeker weer gekeken. Had mij vorig jaar nog opgegeven. Vind de kandidaten die meedoen niet bijzonder interessant tot nu toe en direct bij het begin ontzettend dom. Lekker die code hardop gaan zeggen Mja, je doet gekke dingen onder druk. Als die gasten dan boven jou zijn verkozen kan dat slechts één ding betekenen: ze hebben de WvW edities waarin je meedeed doorgelezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 oktober 2019 Share Geplaatst 7 oktober 2019 Ik had mij vorig seizoen aangemeld, maar ook niet geworden. Leuke eerste aflevering weer. 1 duo was direct dichtbij gepakt te worden huhu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 21 oktober 2019 Share Geplaatst 21 oktober 2019 Bij Hunted waren ze vandaag blijkbaar op zoek naar een slaapplek in .... Ruinerwold! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 22 oktober 2019 Share Geplaatst 22 oktober 2019 15 uur geleden zei Kelvin: Bij Hunted waren ze vandaag blijkbaar op zoek naar een slaapplek in .... Ruinerwold! Bij iemand waar ze 10 jaar geleden voor het laatst geweest waren... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 22 oktober 2019 Share Geplaatst 22 oktober 2019 1 uur geleden zei Keko: Bij iemand waar ze 10 jaar geleden voor het laatst geweest waren... Ze werden alleen al binnen halve dag gevonden, da's geen dorpsrecord denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 22 oktober 2019 Share Geplaatst 22 oktober 2019 28 minuten geleden zei Kelvin: Ze werden alleen al binnen halve dag gevonden, da's geen dorpsrecord denk ik. Moet wel bij gezegd worden dat Jan en z'n familie de regels hadden overtreden, je mag immers maar 48 uur op dezelfde plek blijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 oktober 2019 Share Geplaatst 22 oktober 2019 Net teruggekeken. Wel dom van ze natuurlijk om zo naief te denken dat er tussen hun en Wilbert geen connectie was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 24 oktober 2019 Share Geplaatst 24 oktober 2019 Op 22-10-2019 om 16:30 zei 007mark: Net teruggekeken. Wel dom van ze natuurlijk om zo naief te denken dat er tussen hun en Wilbert geen connectie was. En dan ook nog ff een rondje met de witte polo rondrijden om de buurt te checken. Waarom dan niet gewoon met twee man instappen? Vind dit seizoen tot dusverre nog mwoah, hoop nog op een leuke wending. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 29 oktober 2019 Share Geplaatst 29 oktober 2019 Sowieso veel domme mensen. Toch contact zoeken met bekenden die onder de tap zitten etc. Tja... Of de hunters uit gaan dagen. Dat is natuurlijk vragen om problemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 30 oktober 2019 Share Geplaatst 30 oktober 2019 Gewoon geen mensen bellen die bekend zijn. Punt. Nu zoek je het echt op. Benieuwd of zij volgende week gepakt worden. Van die twee dames zie/hoor je (nog) niet zoveel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tdogg16 Geplaatst 30 oktober 2019 Share Geplaatst 30 oktober 2019 Ik ben benieuwd of überhaupt iemand het gaat redden tot de laatste dag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 30 oktober 2019 Share Geplaatst 30 oktober 2019 Vast wel. Daar zorgen ze wel voor. 1 of 2 stellen/eenlingen redden gewoon de laatste dag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 25 november 2019 Share Geplaatst 25 november 2019 Finale liep natuurlijk zoals ik had verwacht. Mooi gescript allemaal hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 november 2019 Share Geplaatst 25 november 2019 Mooie laatste aflevering weer. Wel opvallend ja dat er weer een winnaar is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 26 november 2019 Share Geplaatst 26 november 2019 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 november 2019 Share Geplaatst 26 november 2019 Ja die tractor was gescript natuurlijk, net als die 2CV's. Lijkt me logisch he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 26 november 2019 Share Geplaatst 26 november 2019 (bewerkt) Ik vind dat toch zo vermoeiend he. Die mensen die programma's kijken om te checken of er opvallende zaken zijn zodat ze kunnen zeggen dat alles nep of scripted is. Je weet van te voren dat er veel zaken al vastliggen. Als dat je stoort, kijk dan niet (ik refereer ff aan die Jasper die dat twittert). Ik vind het sowieso een leuk programma om te volgen al is het alleen om een kijkje in de keuken te hebben van de Nederlandse opsporingsdienst. 26 november 2019 bewerkt door nasje92 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten