JanVertonghen Geplaatst 18 juli 2018 Share Geplaatst 18 juli 2018 John Terry is toch al een tijdje geleden vertrokken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 18 juli 2018 Share Geplaatst 18 juli 2018 Ja die heeft in Birmingham spelersvrouwen liggen krikken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 19 juli 2018 Share Geplaatst 19 juli 2018 [YOUTUBE]JnytJKKb0IU[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 19 juli 2018 Share Geplaatst 19 juli 2018 Alisson :< Nog een upgrade voor Lovren zou niet misstaan voor de kampioen van 18/19 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 20 juli 2018 Share Geplaatst 20 juli 2018 Alisson :< Nog een upgrade voor Lovren zou niet misstaan voor de kampioen van 18/19 Deze gaan we opslaan. En hoe kan dat dan? Arsenal werd toch kampioen dacht ik! :X Lovren heeft wel echt een beestig WK gespeeld man, ben benieuwd. Klopp gelooft wel in hem en dat heef ie nodig lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 21 juli 2018 Share Geplaatst 21 juli 2018 @Sophomore Rooney van Aberdeen naar Salford voor 5k per week :r Krijgt blijkbaar meer in de Conference National dan in de Schotse Premiership :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 21 juli 2018 Share Geplaatst 21 juli 2018 [quote name='ForzaUtreg']@Sophomore Rooney van Aberdeen naar Salford voor 5k per week :r Krijgt blijkbaar meer in de Conference National dan in de Schotse Premiership :r[/QUOTE] 'Sprookje' he ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 22 juli 2018 Share Geplaatst 22 juli 2018 Deze gaan we opslaan. En hoe kan dat dan? Arsenal werd toch kampioen dacht ik! :X Lovren heeft wel echt een beestig WK gespeeld man, ben benieuwd. Klopp gelooft wel in hem en dat heef ie nodig lijkt me. Klopt. Al vind ik dat je 3 goede spelers voor 2 posities moet hebben. Blijf dan ook nog altijd hopen op Ben Mee. Dan kan je afstand nemen van Matip en Gomez als 4e vc behouden. Schmeichel naar Chelsea dus? Leicester heeft 15mil eu betaald voor 3e keeper van Liverpool. ;x Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 25 juli 2018 Share Geplaatst 25 juli 2018 Klopt. Al vind ik dat je 3 goede spelers voor 2 posities moet hebben. Blijf dan ook nog altijd hopen op Ben Mee. Dan kan je afstand nemen van Matip en Gomez als 4e vc behouden. Schmeichel naar Chelsea dus? Leicester heeft 15mil eu betaald voor 3e keeper van Liverpool. ;x Ben Mee? Is die dan beter dan Matip? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 9 augustus 2018 Share Geplaatst 9 augustus 2018 Tottenham dus geen transfers gedaan, alleen Vincent Janssen teruggekregen. Opmerkelijk :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 9 augustus 2018 Share Geplaatst 9 augustus 2018 Brands heeft wel aardig zitten FM'en bij Everton zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 10 augustus 2018 Share Geplaatst 10 augustus 2018 Tottenham dus geen transfers gedaan, alleen Vincent Janssen teruggekregen. Opmerkelijk :cab: Te maken met het veel te dure nieuwe stadion. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 10 augustus 2018 Share Geplaatst 10 augustus 2018 Te maken met het veel te dure nieuwe stadion. Zou best kunnen, maar Pochettino loopt al vanaf de laatste wedstrijd van vorig seizoen te roepen dat er aangehaakt moet worden. En vervolgens gebeurt er niets. Alderweireld ook gebleven. Zullen nog wel een aantal vertrekken de komende weken, maar opmerkelijk is het wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jens. Geplaatst 10 augustus 2018 Share Geplaatst 10 augustus 2018 Fulham dat eventjes Sergio Rico, Montoya, Seri, Schurrle, Anguissa en Vietto binnenhaalt in één transferwindow, toch zeer opmerkelijk.Is nu niet de meest aantrekkelijke club en kan mij bij ieder van die spelers wel voorstellen dat er interesse had geweest van grotere clubs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 10 augustus 2018 Share Geplaatst 10 augustus 2018 Fulham dat eventjes Sergio Rico, Montoya, Seri, Schurrle, Anguissa en Vietto binnenhaalt in één transferwindow, toch zeer opmerkelijk.Is nu niet de meest aantrekkelijke club en kan mij bij ieder van die spelers wel voorstellen dat er interesse had geweest van grotere clubs. Geld he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 10 augustus 2018 Share Geplaatst 10 augustus 2018 En Londen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 11 augustus 2018 Share Geplaatst 11 augustus 2018 Zou best kunnen, maar Pochettino loopt al vanaf de laatste wedstrijd van vorig seizoen te roepen dat er aangehaakt moet worden. En vervolgens gebeurt er niets. Alderweireld ook gebleven. Zullen nog wel een aantal vertrekken de komende weken, maar opmerkelijk is het wel. Tottenham heeft na City de beste selectie, hoefden helemaal niets te doen dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 12 augustus 2018 Share Geplaatst 12 augustus 2018 Tottenham heeft na City de beste selectie, hoefden helemaal niets te doen dus. Liverpool? Chelsea na de aankopen en het blijven van Hazard? Ik weet het niet hoor. Het heeft iets 'cools' dat ze geen aankopen doen, maar ergens zegt me iets dat als ze weer het hele seizoen rond plek vier zweven, het toch gaat rommelen binnen die club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 12 augustus 2018 Share Geplaatst 12 augustus 2018 Tottenham heeft na City de beste selectie Eerder 'elftal' dan 'selectie'. Dan weet ik nog niet of ik het met je eens ben btw. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 12 augustus 2018 Share Geplaatst 12 augustus 2018 Chelsea maar weer eens volgen nu die vreselijk engerd eindelijk weg is _O_ Courtois zo snel mogelijk weg doen, Hazard aub behouden. Sarri :< Courtois weg en Hazard gebleven _O_ Gisteren ging het redelijk, vooral eerste helft wat mat. Alleen hopen dat Morata en Giroud geen zwakke schakels zullen zijn, desnoods een Mertensje met Pedro doen. Kanté - Jor.ginho uitstekend duo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 12 augustus 2018 Share Geplaatst 12 augustus 2018 Eerder 'elftal' dan 'selectie'. Dan weet ik nog niet of ik het met je eens ben btw. De bank van Liverpool daarentegen is echt ziek. Die kunnen wel eens gaan mee doen dit jaar nu ze wat stabieler ogen (keepertje en VVD). Wat een team hebben die nu zeg. Heerlijk debuut van Keita en die Robertson is echt een wereldback aan het worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 12 augustus 2018 Share Geplaatst 12 augustus 2018 En dan te bedenken dat het niet eens de beste Schotse linksback is :D Wat een pech hebben die, twee goede spelers en dan op dezelfde positie. Zelfde als Slovenië met Oblak en Handanovic (al zit daar nu wel duidelijker een verschil tussen). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 12 augustus 2018 Share Geplaatst 12 augustus 2018 En dan te bedenken dat het niet eens de beste Schotse linksback is :D Wie is beter dan Robertson dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 12 augustus 2018 Share Geplaatst 12 augustus 2018 (bewerkt) Kieran Tierney @JanVertonghen' 12 augustus 2018 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 13 augustus 2018 Share Geplaatst 13 augustus 2018 [quote name='Sophomore']Kieran Tierney @JanVertonghen' [/QUOTE] Ah, dacht al dat je hem bedoelde. Moet alleen eerlijk toegeven dat ik nog steeds twijfel of je nou loopt te dollen of dat je dit serieus meent. Kan je me dat even vertellen alsjeblieft? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten