Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Alisson :<

Nog een upgrade voor Lovren zou niet misstaan voor de kampioen van 18/19

Deze gaan we opslaan. En hoe kan dat dan? Arsenal werd toch kampioen dacht ik! :X

Lovren heeft wel echt een beestig WK gespeeld man, ben benieuwd. Klopp gelooft wel in hem en dat heef ie nodig lijkt me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze gaan we opslaan. En hoe kan dat dan? Arsenal werd toch kampioen dacht ik! :X

Lovren heeft wel echt een beestig WK gespeeld man, ben benieuwd. Klopp gelooft wel in hem en dat heef ie nodig lijkt me.

Klopt. Al vind ik dat je 3 goede spelers voor 2 posities moet hebben. Blijf dan ook nog altijd hopen op Ben Mee. Dan kan je afstand nemen van Matip en Gomez als 4e vc behouden.

Schmeichel naar Chelsea dus? Leicester heeft 15mil eu betaald voor 3e keeper van Liverpool. ;x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt. Al vind ik dat je 3 goede spelers voor 2 posities moet hebben. Blijf dan ook nog altijd hopen op Ben Mee. Dan kan je afstand nemen van Matip en Gomez als 4e vc behouden.

Schmeichel naar Chelsea dus? Leicester heeft 15mil eu betaald voor 3e keeper van Liverpool. ;x

Ben Mee? Is die dan beter dan Matip?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Te maken met het veel te dure nieuwe stadion.

Zou best kunnen, maar Pochettino loopt al vanaf de laatste wedstrijd van vorig seizoen te roepen dat er aangehaakt moet worden. En vervolgens gebeurt er niets. Alderweireld ook gebleven. Zullen nog wel een aantal vertrekken de komende weken, maar opmerkelijk is het wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fulham dat eventjes Sergio Rico, Montoya, Seri, Schurrle, Anguissa en Vietto binnenhaalt in één transferwindow, toch zeer opmerkelijk.Is nu niet de meest aantrekkelijke club en kan mij bij ieder van die spelers wel voorstellen dat er interesse had geweest van grotere clubs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fulham dat eventjes Sergio Rico, Montoya, Seri, Schurrle, Anguissa en Vietto binnenhaalt in één transferwindow, toch zeer opmerkelijk.Is nu niet de meest aantrekkelijke club en kan mij bij ieder van die spelers wel voorstellen dat er interesse had geweest van grotere clubs.

Geld he.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou best kunnen, maar Pochettino loopt al vanaf de laatste wedstrijd van vorig seizoen te roepen dat er aangehaakt moet worden. En vervolgens gebeurt er niets. Alderweireld ook gebleven. Zullen nog wel een aantal vertrekken de komende weken, maar opmerkelijk is het wel.

Tottenham heeft na City de beste selectie, hoefden helemaal niets te doen dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tottenham heeft na City de beste selectie, hoefden helemaal niets te doen dus.

Liverpool? Chelsea na de aankopen en het blijven van Hazard? Ik weet het niet hoor. Het heeft iets 'cools' dat ze geen aankopen doen, maar ergens zegt me iets dat als ze weer het hele seizoen rond plek vier zweven, het toch gaat rommelen binnen die club.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Chelsea maar weer eens volgen nu die vreselijk engerd eindelijk weg is _O_ Courtois zo snel mogelijk weg doen, Hazard aub behouden.

Sarri :< Courtois weg en Hazard gebleven _O_

Gisteren ging het redelijk, vooral eerste helft wat mat. Alleen hopen dat Morata en Giroud geen zwakke schakels zullen zijn, desnoods een Mertensje met Pedro doen. Kanté - Jor.ginho uitstekend duo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerder 'elftal' dan 'selectie'. Dan weet ik nog niet of ik het met je eens ben btw.

De bank van Liverpool daarentegen is echt ziek. Die kunnen wel eens gaan mee doen dit jaar nu ze wat stabieler ogen (keepertje en VVD). Wat een team hebben die nu zeg. Heerlijk debuut van Keita en die Robertson is echt een wereldback aan het worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites