Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Op 16-5-2024 om 12:45 zei Keeza:

Het is allemaal zeer relatief, maar dit vond ik oprecht één van zijn betere publieke optredens als manager van Manchester United (en dat zegt veel).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Michaelinho*:

Gaaf shirt inderdaad. Het enige wat ik persoonlijk jammer vind is dat ze tegenwoordig altijd die logo’s willen verkrachten. 

Dit is een retro-logo toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een afscheid van Klopp. Dat absolute wereldsterren als Virgil, Alexander Arnold en Salah daar met tranen staan zegt heel veel over de persoon Klopp. Lgbt community, opvangcentra en andere communities hem speciaal bedankten. Tja...

En typisch Klopp om in zijn afscheid een chant te zingen voor Slot. :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag naar de League Two play-off finale geweest. Voor het eerst naar Wembley voor mij. Had hospitality kaartjes gekregen van werk 😁 Lekker gegeten joh, dikke luxe.

PXL_20240519_135109025.thumb.jpg.8d46b61cc3210cb488fe2b92193d66d6.jpg

Crawley Town gepromoveerd naar League One nu. Gok eens wie de beste man op 't veld was en als dirigent de controle had op het middenveld?

Screenshot_20240519-234151.png.606277adc227c35e6ac1246c7bc31520.png

Oud Feyenoord legend Liam Kelly natuurlijk, wie kent 'm nog?

bewerkt door Stefan.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk oprecht dat United niet meer serieus te nemen was als Ten Hag zou blijven. Dan ga je als speler twijfelen aan de ambities van zo een club. Vanuit Liverpool perspectief vind ik het natuurlijk mooi kut.

City heeft een degradatie quote van 33/1 voor volgend seizoen, terwijl Liverpool en Arsenal 2000/1 hebben. Gaan ze dan toch vanuit Fa iets ondernemen? Chelsea ook best hoog met 20/1

Link naar opmerking
Deel via andere websites