Sophomore Geplaatst 19 mei Share Geplaatst 19 mei Op 16-5-2024 om 12:45 zei Keeza: Stand up comedy https://www.voetbalprimeur.nl/videos/1200130/ten-hag-pakt-microfoon-en-spreekt-fans-toe-op-old-trafford-verzeker-ik-jullie.html?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR0TfhWjC2nQxOeZGDHGOOzdYU8n0rNLJTbj97wpaPFNBWh_dzYr3vdIMSw_aem_AXoyPXnl4-JtHoW2YerPZZu4CI-cEiQeKW6Hq0i7SknfvuD9oQPnShLrfIYY7xX_V6g5vUGIEj5GhG8HhPAwswOt Het is allemaal zeer relatief, maar dit vond ik oprecht één van zijn betere publieke optredens als manager van Manchester United (en dat zegt veel). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 19 mei Share Geplaatst 19 mei Op 16-5-2024 om 16:44 zei Keeza: Sorry voor de dubbelpost, maar voor deze moest die even. Wat een shirts Gaaf shirt inderdaad. Het enige wat ik persoonlijk jammer vind is dat ze tegenwoordig altijd die logo’s willen verkrachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 19 mei Share Geplaatst 19 mei De Zerbi weg bij Brighton na dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 19 mei Share Geplaatst 19 mei Op 16-5-2024 om 16:44 zei Keeza: Sorry voor de dubbelpost, maar voor deze moest die even. Wat een shirts Knapperd hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 19 mei Share Geplaatst 19 mei 5 uur geleden zei Michaelinho*: Gaaf shirt inderdaad. Het enige wat ik persoonlijk jammer vind is dat ze tegenwoordig altijd die logo’s willen verkrachten. Dit is een retro-logo toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 19 mei Share Geplaatst 19 mei De drie strepen verpesten voor mij menig Adidas shirt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 19 mei Share Geplaatst 19 mei Zal City vandaag weer eerst achterkomen om het vervolgens om te buigen of doen ze het vandaag een keertje anders? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 19 mei Share Geplaatst 19 mei Never mind Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 19 mei Share Geplaatst 19 mei 10 minuten geleden zei bas huijsmans: Zal City vandaag weer eerst achterkomen om het vervolgens om te buigen of doen ze het vandaag een keertje anders? Ik wilde je net qouten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 mei Share Geplaatst 19 mei 10 minuten geleden zei bas huijsmans: Zal City vandaag weer eerst achterkomen om het vervolgens om te buigen of doen ze het vandaag een keertje anders? Denk het niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 19 mei Share Geplaatst 19 mei Wat een goal van Foden op zo'n moment Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 19 mei Share Geplaatst 19 mei Bizar goed seizoen draait die Foden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 mei Share Geplaatst 19 mei Kooeeeeeeeddooooeesssss @Thierryvane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 19 mei Share Geplaatst 19 mei Ook eindbaasreeks van Palace trouwens. Winnen van Liverpool, Manutd, West Ham, Aston Villa en daarin ook 3x met grote cijfers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 19 mei Share Geplaatst 19 mei Beetje zonde om je 'new manager bounce' te gebruiken als er niets meer is om voor te spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 19 mei Share Geplaatst 19 mei Wat een afscheid van Klopp. Dat absolute wereldsterren als Virgil, Alexander Arnold en Salah daar met tranen staan zegt heel veel over de persoon Klopp. Lgbt community, opvangcentra en andere communities hem speciaal bedankten. Tja... En typisch Klopp om in zijn afscheid een chant te zingen voor Slot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 19 mei Share Geplaatst 19 mei Af en toe een mafkees, maar wel een geweldige mafkees. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 19 mei Share Geplaatst 19 mei (bewerkt) Vandaag naar de League Two play-off finale geweest. Voor het eerst naar Wembley voor mij. Had hospitality kaartjes gekregen van werk 😁 Lekker gegeten joh, dikke luxe. Crawley Town gepromoveerd naar League One nu. Gok eens wie de beste man op 't veld was en als dirigent de controle had op het middenveld? Oud Feyenoord legend Liam Kelly natuurlijk, wie kent 'm nog? 19 mei bewerkt door Stefan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 21 mei Share Geplaatst 21 mei Pochettino weg bij Chelsea, vage timing wel net nu het beter begon te gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 21 mei Share Geplaatst 21 mei Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 22 mei Share Geplaatst 22 mei Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 22 mei Share Geplaatst 22 mei 29 minuten geleden zei Bogatyr: Zonde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 22 mei Share Geplaatst 22 mei 35 minuten geleden zei Bogatyr: Het zou mij niks verbazen als Poch het dan gaat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 22 mei Share Geplaatst 22 mei Ik denk oprecht dat United niet meer serieus te nemen was als Ten Hag zou blijven. Dan ga je als speler twijfelen aan de ambities van zo een club. Vanuit Liverpool perspectief vind ik het natuurlijk mooi kut. City heeft een degradatie quote van 33/1 voor volgend seizoen, terwijl Liverpool en Arsenal 2000/1 hebben. Gaan ze dan toch vanuit Fa iets ondernemen? Chelsea ook best hoog met 20/1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 22 mei Share Geplaatst 22 mei Dit wordt echt helemaal nergens gemeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten