Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Satyr:

Gelukkig maakte Man Utd gehakt van deze reuzendoder.

Als ze die kansen in de eerste helft hadden afgemaakt was er niets aan de hand geweest. Het had gewoon 0-4 moeten staan.

27 minuten geleden zei Keeza:

Antony was weer goed jongens, wat een speler :<

Misschien iets voor Arsenal. Je mag hem ophalen voor 80 miljoen.

26 minuten geleden zei Bogatyr:

Lijkt de verlosser van Manchester United te worden na zijn tap-in tegen Newport.

De verlosser nee helaas dat net teveel eer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei delichris:

@La Pulga

Ja Tottenham. Die hebben in 2018 geelijk gespeeld tegen Newport County. Leeds en Leicester hebben er tegen verloren. Allemaal in de FA Cup.

Tottenham won 2 speeldagen geleden 3-1 tegen Bournemouth. Manchester United verloor 4 speeldagen daarvoor tegen Bournemouth met 0-3. Wat is je punt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei TomFsoccer:

Tottenham won 2 speeldagen geleden 3-1 tegen Bournemouth. Manchester United verloor 4 speeldagen daarvoor tegen Bournemouth met 0-3. Wat is je punt?

Dat Newport County een cupfighter is en een reuzendoder. En United is gewoon ruk op dit moment. Maar als je iets niet weet wat een club gedaan heeft moet je het ook gewoon zeggen. Je hebt vast via Ziggo gekeken naar de wedstrijd. De BBC kwam met deze feiten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 minuten geleden zei rich ruzzian:

Een wedstrijd van 6 jaar geleden nodig hebbent om je punt te maken.  is niet niet heel sterk

Wat jij wilt. Het ging erom dat Newport een taaie tegenstander en dat je daar niet zo even van wint. 

Gelukkig zit United nog in de FA Cup dat kunnen niet alle Premier League teams meer zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei delichris:

Dat Newport County een cupfighter is en een reuzendoder. En United is gewoon ruk op dit moment. Maar als je iets niet weet wat een club gedaan heeft moet je het ook gewoon zeggen. Je hebt vast via Ziggo gekeken naar de wedstrijd. De BBC kwam met deze feiten. 

Begrijp niet goed wat je hiermee bedoelt.

En Ziggo? Dat hebben we hier in België volgens mij niet hoor ;c Maar goed, 'je hebt vast de voorbeschouwing gezien', dit zat ook lekker in de eerste 2 minuten van Match of the Day. Als halve Brit kijk ik ook gewoon BBC hoor, no worries.

En trouwens "Het ging erom dat Newport een taaie tegenstander en dat je daar niet zo even van wint." Dat geldt niet voor Man City dan?

bewerkt door TomFsoccer
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei TomFsoccer:

Begrijp niet goed wat je hiermee bedoelt.

En Ziggo? Dat hebben we hier in België volgens mij niet hoor ;c Maar goed, 'je hebt vast de voorbeschouwing gezien', dit zat ook lekker in de eerste 2 minuten van Match of the Day. Als halve Brit kijk ik ook gewoon BBC hoor, no worries.

En trouwens "Het ging erom dat Newport een taaie tegenstander en dat je daar niet zo even van wint." Dat geldt niet voor Man City dan?

Ik kan niet zien dat je in België woont en ik weet tevens ook niet dat je een halve Brit bent.

Het was langer dan 2 minuten, want ze lieten ook Leeds, Leicester en volgens mij Middlesbrough zien. En ze hadden een interview met de manager die dit voor elkaar kreeg. Maar waarom haal je Man City erbij? Ik heb het daar geen moment over gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei delichris:

Ik kan niet zien dat je in België woont en ik weet tevens ook niet dat je een halve Brit bent.

Het was langer dan 2 minuten, want ze lieten ook Leeds, Leicester en volgens mij Middlesbrough zien. En ze hadden een interview met de manager die dit voor elkaar kreeg. Maar waarom haal je Man City erbij? Ik heb het daar geen moment over gehad.

Neen dat is net mijn punt, want je nam wel aan dat ik op Ziggo had gekeken en niet BBC. 

Wel omdat dat de meest logische vergelijking is uit jouw reactie. De meest onlogische, en jammer genoeg lijkt het wel de jouwe te zijn, vergelijking is een FA Cup ronde uit 2024 met eentje uit 2018. Dat kan je toch niet vergelijken? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laten we hopen dat Man Utd in de kwartfinales Maidstone treft. 50/50 wedstrijd...

Blackburn Rovers or Wrexham v Newcastle United
Chelsea or Aston Villa v Leeds United or Plymouth Argyle
AFC Bournemouth v Leicester City
Liverpool v Watford or Southampton
Bristol City or Nottingham Forest v Manchester United
Wolverhampton Wanderers v Brighton & Hove Albion
Sheffield Wednesday or Coventry City v Maidstone United
Luton Town v Manchester City

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Virgil van Dijk insists sorting out his own future can wait, with the Liverpool captain “very curious” about how the club replace Jurgen Klopp and his coaching staff.

Nou. Je kon er op wachten. Ook Salah en TAA hebben een contract die over anderhalf jaar afloopt. Iets in me zegt dat het Mourinho wordt. Heb ik overigens veel liever dan  managers  al De Zerbi en Michel. Het moet een manager zijn met karakter en moet vooral kunnen omgaan met grote spelers.

bewerkt door Bogatyr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Acquafresca:

Virgil van Dijk insists sorting out his own future can wait, with the Liverpool captain “very curious” about how the club replace Jurgen Klopp and his coaching staff.

Nou. Je kon er op wachten. Ook Salah en TAA hebben een contract die over anderhalf jaar afloopt. Iets in me zegt dat het Mourinho wordt. Heb ik overigens veel liever dan  managers  al De Zerbi en Michel. Het moet een manager zijn met karakter en moet vooral kunnen omgaan met grote spelers.

Liever Mourinho dan De Zerbi? Merkwaardig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei TomFsoccer:

Neen dat is net mijn punt, want je nam wel aan dat ik op Ziggo had gekeken en niet BBC. 

Wel omdat dat de meest logische vergelijking is uit jouw reactie. De meest onlogische, en jammer genoeg lijkt het wel de jouwe te zijn, vergelijking is een FA Cup ronde uit 2024 met eentje uit 2018. Dat kan je toch niet vergelijken? 

Nee je hebt gelijk. Ik heb ook direct de BBC een mail gestuurd van hoe dom ze zijn dat ze die wedstrijden lieten zien in de voorbeeschouwing. En ik kreeg als reactie dat jullie allemaal gelijk hadden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei delichris:

Nee je hebt gelijk. Ik heb ook direct de BBC een mail gestuurd van hoe dom ze zijn dat ze die wedstrijden lieten zien in de voorbeeschouwing. En ik kreeg als reactie dat jullie allemaal gelijk hadden. 

Het is toch ook heerlijk discussiëren met deze man :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

58 minuten geleden zei ROEMM:

Het is toch ook heerlijk discussiëren met deze man :-D

Of niet dan :D Hele bijzondere man.

On topic: heerlijk midweekje Premier League en in het weekend gaan we gewoon door, we hoeven ons niet te vervelen :< 

Link naar opmerking
Deel via andere websites