Jump to content

Brits voetbal

Baddoo

Recommended Posts

2 minuten geleden zei bas huijsmans:

Dit vind ik wel echt een opmerkelijke statistiek trouwens 

Vrij bizar inderdaad, toch het team waarmee menigeen het succes van Klopp bij Liverpool associeert :cab: Kan haast niet kloppen toch? Of zijn invalbeurten etc. niet meegerekend en gaat het alleen om de basisopstelling?

2 minuten geleden zei Rogier.:

Vrij bizar inderdaad, toch het team waarmee menigeen het succes van Klopp bij Liverpool associeert  Kan haast niet kloppen toch? Of zijn invalbeurten etc. niet meegerekend en gaat het alleen om de basisopstelling?

started together, inderdaad

3 minuten geleden zei Rogier.:

Vrij bizar inderdaad, toch het team waarmee menigeen het succes van Klopp bij Liverpool associeert  Kan haast niet kloppen toch? Of zijn invalbeurten etc. niet meegerekend en gaat het alleen om de basisopstelling?

Basisopstelling. Maar dit kwam vooral door Allisson in begin 19/20, Matip die vaak geblesseerd was en Van Dijk die het seizoen 20/21 denk ik veel mistte. De enige wedstrijd die ze wel samen startten was de CL finale tegen Tottenham

Zojuist zei delichris:

Ik maak me nergens druk om hoor. Ook weer een aanname.

Dat is anders totaal niet uit te lezen uit je posts. Geeft niet, doe je al jarenlang hier, post je iets, als iemand wat van zegt is het een ''aanname'' .Of heb je zogenaamd niet bedoeld.

58 minuten geleden zei Kyrill:

Dat is anders totaal niet uit te lezen uit je posts. Geeft niet, doe je al jarenlang hier, post je iets, als iemand wat van zegt is het een ''aanname'' .Of heb je zogenaamd niet bedoeld.

Ik heb dat eerder nooit gezegd. Dat maak jij ervan. 

16 minuten geleden zei Urbeto:

Het is bovenal een constatering gebaseerd op je reacties hier. 

Dat ik vind dat het beste nieuws van de dag vind kan ook een compliment zijn volgens mij. Want Klopp heeft het heel goed gedaan bij Liverpool. Zo simpel is het. Ik gun die club helemaal niets. Maar wat hij er gepresteerd heeft is heel knap, want dat is lang niet altijd gelukt qua manager daar.

Een beetje toch zoals een Ajacied graag een Slot of Bosz ziet vertrekken bij hun huidige club omdat ze twee fantastische trainers zijn? Kan je inderdaad alleen maar als compliment naar Klopp opvatten, snap het probleem ook niet zo.

Mijn auto heeft problemen en kost me wss duizenden euro's. Toch leek dat opeens niet zo erg toen ik het bericht over Klopp las...

Er is wss geen andere coach die met zo een team 3x cl finale gaat halen en eentje gaat winnen. Zijn energie, zijn visie, zijn tactisch aanpak, zijn interviews. Een betere match was er niet.

Heeft eerder aangegeven dat hij in 2024 Liverpool zou verlaten. In 2022 toch verlengd tot 2026. En nu toch dit. Ik hoop in iig dat hij niet een rare club als Barca, Juve of Bayern vertrekt. Er is eigenlijk maar één club die hem verdient en dat is Real Madrid. 

Voelt kut man. Hopelijk voor hem worden het nog 4 onvergetelijke maanden.

"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people feel when you leave."  Jürgen Klopp 2015

🥲

Edited by Acquafresca

Die gaat dat jaar sabbatical nooit volmaken. Duitse bond Kloppt aan en dan volgt er een betoog over vaderlandsliefde waardoor dat sabbatical toch wel ingekort moest worden. 

Xabi Alonso zou wel een toffe vervanger zijn. Zag Mourinho ook al genoemd worden :moop:

17 minuten geleden zei delichris:

Belachelijk dat er zoiets wordt gezegd. Pelé was toen overleden en Antony is tenslotte een Braziliaan. 

Het gaat erom dat het grappig is dat Antony het al voor de wedstrijd toont ipv na een goal, omdat hij niet scoort.