Jump to content

Brits voetbal

Baddoo

Recommended Posts

10 uur geleden zei Vitesse88:

Die penalty op hem. Gênant. Weet niet wat ik erger vind; dat de var niet ingrijpt of dat Jota gewoon op z’n benen kan staan (+ zelf scoren) en toch liever gaat liggen  

Ja was echt onnodig. Kon hem zo erin tikken.

Klopp bewijst maar weer eens hoe goed hij is. Niemand, inclusief Liverpool fans en club zelf, had zo een goede start verwacht. Pas één keer verloren. En dat was de wedstrijd tegen Tottenham waar een loepzuiver doelpunt werd afgekeurd. Scheelt natuurlijk dat je geen CL speelt. Hopelijk komt er nog een centrale verdediger erbij die ook als linksback kan spelen aangezien Matip wss nooit meer voor Liverpool gaat spelen (hoi Bastoni, al heb ik ook vrede met Ignacio) Endo en Jones verassen positief, al gaat de eerste naar Azië Cup straks. Ergen hoop ik dus nog op een verdedigende middenvelder.

Edited by Acquafresca

31 minuten geleden zei Acquafresca:

Klopp bewijst maar weer eens hoe goed hij is. Niemand, inclusief Liverpool fans en club zelf, had zo een goede start verwacht. Pas één keer verloren. En dat was de wedstrijd tegen Tottenham waar een loepzuiver doelpunt werd afgekeurd.

Dit is sowieso een feit. Dat je met een middenveld waar vrijwel elke wedstrijd 2 spelers als Endo, Elliott, Jones en Gravenberch op spelen zo goed kan presteren, is waanzinnig. Zeker als je ziet wat de opties zijn als er een speler wegvalt, zowel achterin als voorin.

7 uur geleden zei Kyrill:

@delichris wat vind je ervan dat Erik ten Hag serieus zegt(aldus Prime Sport Video) dat Manchester United nog de PL kan winnen?

Het kan, maar ik ga er vanuit dat het niet gaat lukken en dat wij ons moeten gaan richten op de FA Cup.

@La Pulga We gaan zeker dit seizoen de Champions League winnen, maar ook de Europa League en de Conference League.

Everton erkend? 

Everton reageert in een statement verontwaardigd op de nieuwe aanklachten. "De club moet zich nu verdedigen tegen een andere aanklacht van de Premier League die precies dezelfde financiële periodes omvat waarvoor al sancties zijn opgelegd. Het beroep van de club is zelfs nog niet eens gehoord. De club is van mening dat dit het gevolg is van een duidelijke tekortkoming in de regels van de Premier League."