Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Spurs weer enorm goed ja? Helaas enkel wat kleine delen kunnen zien vandaag, maar wat ik zag beviel me wel. Staat nu, met die 5-2-2-1, nog beter dan eerst. Enkel jammer dat mijn grote vriend geblesseerd uitgevallen is, zag er niet best uit :(

Je lag zeker nog in bed

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Conte mag wel eens een serieuze beslissing gaan nemen wat betreft Batshuayi hoor. Allemaal goed en aardig dat je hem niet wil uitlenen, maar laat hem dan meer spelen dan 5 minuutjes. Na de 0-2 maar zeker na de 0-3 na 71' was het wel helemaal klaar.

Ach, Chelsea heeft niet zo veel zin om nu nog een tweede spits te gaan zoeken. Zeker omdat ze nu geen europees spelen vinden ze Bats handig als back-up. Weten waarschijnlijk zelf ook wel dat hij te kort komt als vaste spits en zal in de zomer wel weg mogen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stop 1/3 van de schoten op het doel van Citeh, waarmee hij laatste staat in de hele PL. De één na laatste stopt al meer dan 50% van de stoten. Henry zei daar over dat Valdes bij Barcelona daarin zo belangrijk was, aangezien de enkele kansen die dat Barça weg gaven vaak één op één waren volgens hem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites