Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei Jónstærke:

Is er een Fantasy BPL competitie van het forum?

Yes, die was er afgelopen seizoen in ieder geval wel. Gok dat @DGremlin die ook voor komend jaar weer gaat opzetten. En zo niet, dan doet iemand anders dat wel :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yoro dus naar United. De Ligt ook niet gewild door zijn ex-manager terwijl die goedkoper was. 

Blij dat de strategie van Perez nu niet goed  uitpakt. Begint meestal minimaal een jaar van te voren te paaien zodat ze niet gaan verlengen. Doet nu hetzelfde met Alexander Arnold. 

Sepp vd Berg wordt volgens mij de nieuwe Matip. Statistisch doet ie het ook niet minder dan Yoro.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 18-7-2024 om 23:28 zei La Pulga:

Ten Hag is aan het bouwen hoor, Ugarte er ook bij van PSG

Ten Hag will extra linksback ivm blessuregevoeligheid Shaw en Malacia, om vervolgens Mazraoui er nu bij te halen. Ik hoop dat hij weet waar hij mee bezig is, maar transfers is niet per se zijn sterkste bijdrage weten we.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Chiemel:

Ten Hag will extra linksback ivm blessuregevoeligheid Shaw en Malacia, om vervolgens Mazraoui er nu bij te halen. Ik hoop dat hij weet waar hij mee bezig is, maar transfers is niet per se zijn sterkste bijdrage weten we.

Omdat Dalot ook linksback kan spelen. En Ten Hag doet tegenwoordig de transfers niet meer alleen. Dat wilde Ratcliffe niet hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als Mazraoui en de Ligt ook allebei komen is de enclave wel bijna compleet :D Vorig jaar wilde hij Frenkie al.

Het is wel buigen of barsten denk ik. Drie keer verliezen en alle Nederlanders (behalve Zirkzee) kunnen hun biezen weer pakken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Chiemel:

Mazza kan natuurlijk ook linksachter spelen, maar die is net zo vaak geblesseerd als Shaw en Malacia :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei delichris:

Omdat Dalot ook linksback kan spelen. En Ten Hag doet tegenwoordig de transfers niet meer alleen. Dat wilde Ratcliffe niet hebben.

Mazraoui, Zirkzee, De Ligt en Dumfries zullen inderdaad wel namen zijn die van Ratcliffe komen ja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Chiemel:

Mazraoui, Zirkzee, De Ligt en Dumfries zullen inderdaad wel namen zijn die van Ratcliffe komen ja

Hij draagt ze wel voor en dan gaan ze binnen in de directie er ook over hebben. Dit is ook bekend gemaakt vanuit de club. Mazraoui is nog niet zeker en de Ligt en Dumfries ook niet. 

En ik zei ook dat Ten Hag de transfers niet alleen doet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei delichris:

Hij draagt ze wel voor en dan gaan ze binnen in de directie er ook over hebben. Dit is ook bekend gemaakt vanuit de club. Mazraoui is nog niet zeker en de Ligt en Dumfries ook niet. 

En ik zei ook dat Ten Hag de transfers niet alleen doet.

Niet te serieus he. Verder was Dumfries een alternatief voor Mazraoui volgens mij, dus die zie ik niet meer komen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een vreemde transfers tot nu toe.

- dewsbery hall naar Chelsea voor 35

- lewis hall naar Chelsea voor 30

- jeugdspeler van Astom villa naar Chelsea voor 22

- Hutchinson naar Ipswich voor 23

- Diaby voor 60 naar el Ittihad

-  jeugdspeler van City naar Southampton voor 25

- vlachidimos naar Newcastle voor 25 terwijl die bij Forest niks keepte

- elliot anderson naar Newcastle voor 41

- Archie gray naar Tottenham voor 42

- killman naar west ham voor 47

Een paar namen hoor. Al deze spelers komen niet eens in de buurt qua waarde. Dikke witwas praktijken man 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Acquafresca:

Wat een vreemde transfers tot nu toe.

- dewsbery hall naar Chelsea voor 35

- lewis hall naar Chelsea voor 30

- jeugdspeler van Astom villa naar Chelsea voor 22

- Hutchinson naar Ipswich voor 23

- Diaby voor 60 naar el Ittihad

-  jeugdspeler van City naar Southampton voor 25

- vlachidimos naar Newcastle voor 25 terwijl die bij Forest niks keepte

- elliot anderson naar Newcastle voor 41

- Archie gray naar Tottenham voor 42

- killman naar west ham voor 47

Een paar namen hoor. Al deze spelers komen niet eens in de buurt qua waarde. Dikke witwas praktijken man 

Veel transfers die je benoemt heeft hiermee te maken:

Schimmige zaakjes: waarom 30 juni voor Premier League-clubs dé transferdeadline is | Voetbalzone

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites