Fantasy Geplaatst 14 augustus 2022 Share Geplaatst 14 augustus 2022 4 minuten geleden zei Azpi: Slinger dit soort filmpjes lekker in het Ongein-topic Azpi. Het begint weer een beetje vermoeiend te worden die filmpjes, gifjes en plaatjes zoals laatst met die hele rits Real-spelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 14 augustus 2022 Share Geplaatst 14 augustus 2022 9 minuten geleden zei Socrates: Eh, wablief? Zou overigens zeker niet Wan-Bissaka erin gooien op dit moment, die weet ook niet wat 'ie met een bal moet doen. Voor de rest is het best redelijk, hoor. Dalot is gewoon drama geweest en dan zou ik met Wan beginnen. Depay heeft toch veel meer snelheid dan Ronaldo en zo kunnen de wingers en de spits wisselen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 14 augustus 2022 Share Geplaatst 14 augustus 2022 17 minuten geleden zei delichris: Dalot is gewoon drama geweest en dan zou ik met Wan beginnen. Depay heeft toch veel meer snelheid dan Ronaldo en zo kunnen de wingers en de spits wisselen. Maar Memphis is toch al jaren geen speler die zijn snelheid echt maximaal benut? Zo extreem snel vind ik hem trouwens niet. Wat Memphis vooral doet is zwerven over het hele veld en dan de balletjes in de voet ophalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 14 augustus 2022 Share Geplaatst 14 augustus 2022 Memphis is echt vreselijk sloom tegenwoordig. Kan je nooit wegsteken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 augustus 2022 Share Geplaatst 14 augustus 2022 Depay moet je niet hebben nee. Die komt ook te kort voor dat niveau. De backs zijn sowieso drama, snap bijvoorbeeld Ten Hag ook niet dat hij Mazraoui niet heeft opgepikt gratis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 14 augustus 2022 Share Geplaatst 14 augustus 2022 2 uur geleden zei Michaelinho*: Wat Memphis vooral doet is zwerven over het hele veld en dan de balletjes in de voet ophalen. Om hem vervolgens 9 van de 10 keer te verliezen… 1 uur geleden zei cimbomcu: De backs zijn sowieso drama, snap bijvoorbeeld Ten Hag ook niet dat hij Mazraoui niet heeft opgepikt gratis. Mazraoui was al lang en breed rond met München voordat Ten Hag tekende bij United. Wel eens dat de backs drama zijn. Shaw, Telles, WanBissaka, Dalot hebben geen van allen het niveau dat je na zou moeten streven als je kampioen wilt worden in de PL. Malacia overigens ook niet, maar dat terzijde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 14 augustus 2022 Share Geplaatst 14 augustus 2022 Telles is al weg. Dalot was afgelopen seizoen naar het einde toe best redelijk, maar Ten Hag denkt er een IWB van te moeten maken. Ook een beetje zijn schuld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 14 augustus 2022 Share Geplaatst 14 augustus 2022 Dalot kan wel een leuke speler zijn in een goed voetballend team denk ik. Grootste sterkte van Walker en Robertson zijn dat ze maar blijven gaan op de vleugels. Dat zie ik bij Dalot ook wel eerlijk gezegd. Spurs vs Chelsea wordt een heel leuke. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 14 augustus 2022 Share Geplaatst 14 augustus 2022 Erik gaat de jongens vandaag laten trainen terwijl ze eigenlijk vrij hadden Man man man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 14 augustus 2022 Share Geplaatst 14 augustus 2022 9 minuten geleden zei PJHoutman: Erik gaat de jongens vandaag laten trainen terwijl ze eigenlijk vrij hadden Man man man. Dat zal indruk maken hoor op de vedettes. 4-0 tegen Liverpool denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 14 augustus 2022 Share Geplaatst 14 augustus 2022 3 minuten geleden zei Michaelinho*: Dat zal indruk maken hoor op de vedettes. 4-0 tegen Liverpool denk ik Nice want dan hebben wij gewonnen. Ik zou er ook niet vreemd van opkijken als wij ineens winnen van Liverpool ipv verliezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 14 augustus 2022 Share Geplaatst 14 augustus 2022 13 minuten geleden zei Michaelinho*: Dat zal indruk maken hoor op de vedettes. 4-0 tegen Liverpool denk ik 14 kilometer hardlopen hoor ik net. Dan heb je het echt totaal niet begrepen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 14 augustus 2022 Share Geplaatst 14 augustus 2022 Schandalige beslissingen bij Chelsea - Spurs. De 1-1 was duidelijk een overtreding en vlak voor de 2-2 moet Romero gewoon 6x rood krijgen voor haren trekken. Hij kreeg niet eens geel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 14 augustus 2022 Share Geplaatst 14 augustus 2022 (bewerkt) 39 minutes ago, Satyr said: Schandalige beslissingen bij Chelsea - Spurs. De 1-1 was duidelijk een overtreding en vlak voor de 2-2 moet Romero gewoon 6x rood krijgen voor haren trekken. Hij kreeg niet eens geel Anthony Taylor Naait ons altijd die eerste snap ik nog wel want dat was te ver terug in het spel maar hoe die Romero aan het haar van Cucurella trekt is gewoon violent conduct en een rode kaart. jammer want we speelde heel goed wel een leuke wedstrijd om te kijken 👀 14 augustus 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 14 augustus 2022 Share Geplaatst 14 augustus 2022 Iemand filmpjes van Conte vs Tuchel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 14 augustus 2022 Share Geplaatst 14 augustus 2022 3 minutes ago, Bogatyr said: Iemand filmpjes van Conte vs Tuchel Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 14 augustus 2022 Share Geplaatst 14 augustus 2022 Legendarische beelden. Wel zwaar onprofessioneel. Tuchel bewijst toch wel weer een compleet geschifte idioot te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 14 augustus 2022 Share Geplaatst 14 augustus 2022 (bewerkt) Vond het wel een heerlijke wedstrijd. Veel agressie. Jammer dat we niet gewonnen hebben blijkbaar vond Tuchel dat het niet netjes was van Conte dat hij hem niet aankeek toen hij zijn hand schudde en dat was de aanleiding 14 augustus 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 14 augustus 2022 Share Geplaatst 14 augustus 2022 London is red Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 14 augustus 2022 Share Geplaatst 14 augustus 2022 Geinig die beelden tussen Conte en Tuchel, maar toen Drogba 10 jaar terug helemaal flipte na Barca moeten opeens alle camera's weg. Trieste beelden tegenwoordig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 14 augustus 2022 Share Geplaatst 14 augustus 2022 3 uur geleden zei Azpi: Vond het wel een heerlijke wedstrijd. Veel agressie. Jammer dat we niet gewonnen hebben blijkbaar vond Tuchel dat het niet netjes was van Conte dat hij hem niet aankeek toen hij zijn hand schudde en dat was de aanleiding Conte is ook een droeftoeter, past prima bij die gare club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 14 augustus 2022 Share Geplaatst 14 augustus 2022 wordt idd tijd dat ie zijn naam aanpast naar Cunte Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 14 augustus 2022 Share Geplaatst 14 augustus 2022 1 hour ago, Vitesse88 said: Conte is ook een droeftoeter, past prima bij die gare club. kijk wat hij op Instagram heeft gepost hahahaha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 15 augustus 2022 Share Geplaatst 15 augustus 2022 @Azpi @cimbomcu wellicht interessant voor jullie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 15 augustus 2022 Share Geplaatst 15 augustus 2022 Gerucht dat ManU bereid zou zijn om Garner te verkopen.. En dan McTominay houden? Dan zijn ze wel echt vreselijk van het padje af, hè. Gelukkig denken de eigen fans er ook zo over zag ik al. Morata nu overigens ook in het geruchtencircuit. De vijver van ManU is inmiddels echt die van een vervallen topclub op dit moment. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten