Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

10 uur geleden zei ROEMM:

Dat ze het niet laten zien is een ander verhaal, maar het is toch niet vreemd dat Chelsea vooraf gezien werd als titelkandidaat, wanneer je spelers als Werner, Ziyech, Havertz, Pulisic, Kante, Jorginho, Silva en Chilwell hebt? 

Je hebt gelijk vriend. Ze staan 8e,tja. Arsenal stond en staat ook kut maar die zitten in stijgende lijn, en hebben geen elftal bijna aan spelers gehaald. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat die treffer van B. Silva dus volgens de hele letterlijke interpretatie van de regels geen buitenspel is... 

Kun je als aanvaller dus altijd achter de defensieve lijn afwachten, en verdedigers van achteren tackelen om de bal te veroveren. Dat gaat toch in tegen alle funadementele regels van het voetbal, vrij bizar. 

https://twitter.com/DaleJohnsonESPN/status/1351980512672428034?s=19

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

In dezelfde categorie vind ik het oneerlijk dat als een verdediger een bal in eigen doel schiet, terwijl achter hem een aanvaller buitenspel staat. Snap niet waarom die doelpunten tellen. Bedoel dan moet je als verdediger expres de bal laten gaan en dan hopen dat die aanvaller net twee millimeter buitenspel staat. Dat is toch onmogelijk om rekening mee te houden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei Sophomore:

In dezelfde categorie vind ik het oneerlijk dat als een verdediger een bal in eigen doel schiet, terwijl achter hem een aanvaller buitenspel staat. Snap niet waarom die doelpunten tellen. Bedoel dan moet je als verdediger expres de bal laten gaan en dan hopen dat die aanvaller net twee millimeter buitenspel staat. Dat is toch onmogelijk om rekening mee te houden. 

Dat is dan weer wat anders, want dat je die bal in eigen doel schiet is je eigen onkunde. Had je hem maar beter moeten raken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 17-1-2021 om 19:19 zei Rogier.:

Van de Beek is wel klaar voor dit seizoen bij United. Wil die mee naar het EK, hoop ik dat hij verhuurd mag worden, want die gaat alleen nog in de Europa League minuten maken als invaller. Misschien pakt 'ie er nog 300 + een League Cup finale. 400 minuten zou dus al veel zijn...

Er komt geen League Cup finale. United is uitgeschakeld door City.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei delichris:

Er komt geen League Cup finale. United is uitgeschakeld door City.

Nog minder minuten dus. Die zal balen als 'ie straks niet mee mag...

@Sophomore dat was laatst ook in een wedstrijd van Leicester geloof ik. Bal werd van afstand geschoten, speler van de tegenstander kon 'm net nog semi-tegenhouden. Bam, voor de voeten van een Leicester spits die 'buitenspel' stond en die maakt 'm natuurlijk af. Telde ook omdat de bal met opzet gespeeld werd (volgens mij was dat de interpretatie).

Weet niet meer zeker of het Leicester was, maar die regel is niet helemaal lekker uitgewerkt idd

bewerkt door Rogier.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jah dat vind ik ergens ook nog oneerlijk, maar gaat niet perse tegen mijn 'spirit of the laws' in. 

5 uur geleden zei PJHoutman:

Dat is dan weer wat anders, want dat je die bal in eigen doel schiet is je eigen onkunde. Had je hem maar beter moeten raken.

Tjah dat 'goed raken' wordt een stuk lastiger als er iemand achter je buitenspel staat die je beïnvloedt, dat was mijn punt.

Overigens hoorde ik Savage en Ferdinand hetzelfde zeggen over Mings ("get rid of it" "beter aaanemen" etc.); die technische fouten van een speler staan wat mij betreft compleet los van de discussie over de spelregels. 

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een spanning in de PL op dit moment. Liverpool verliest met 0-1 van Burnley en staan nu zes punten achter op United. City kan de nummer één worden mits zij winnen van Villa in hun inhaalwedstrijd. Leicester doet ook aardig mee. Ik ben wel benieuwd hoe City en Leicester het gaan doen zonder de Bruyne en Vardy.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei PJHoutman:

Matthew Ryan naar Arsenal :cab: Moet je daar nou weer mee.

Domme vraag. Dan heb je Runarsson nog nooit zien spelen dus:cab:

En Leno kan nog altijd geblesseerd raken het is voetbal, is eerder gebeurd. En om nou Matt Macey op doel te gaan spelen;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Kyrill:

Domme vraag. Dan heb je Runarsson nog nooit zien spelen dus:cab:

En Leno kan nog altijd geblesseerd raken het is voetbal, is eerder gebeurd. En om nou Matt Macey op doel te gaan spelen;e

Sorry dat ik liever een keeper heb die bij de lat kan :cab: Ryan is gewoon niet goed genoeg, dat betekent niet dat Runarsson dat wel is. Je had ook prima een 2e keeper kunnen halen die wel voldoet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het talent zit er wel bij de Gunners. Met Ryan inderdaad een prima back-up keeper aangetrokken. Denk dat het met Odegaard op het middenveld ook stukken beter gaat lopen, zou een mooie huurdeal zijn. Hopelijk dan ook niet alleen voor de resterende maanden, maar ook het seizoen 21/22 :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei PJHoutman:

Sorry dat ik liever een keeper heb die bij de lat kan :cab: Ryan is gewoon niet goed genoeg, dat betekent niet dat Runarsson dat wel is. Je had ook prima een 2e keeper kunnen halen die wel voldoet.

Op basis waarvan baseer je dat ie niet goed geneog is? Heeft gewoon voor Valencia gespeeld en deed bij BHA gewoon erg goed oa tegen Arsenal en meer... Op dit seizoen na laatstse 3 seizoenen bij Brighton 34 en 2x 38 duels gespeeld. En 21 duels voor Valencia en 77 voor Brugge. Voor subtopper als Arsenal gewoon meer dan prima. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei Kyrill:

Op basis waarvan baseer je dat ie niet goed geneog is? Heeft gewoon voor Valencia gespeeld en deed bij BHA gewoon erg goed oa tegen Arsenal en meer... Op dit seizoen na laatstse 3 seizoenen bij Brighton 34 en 2x 38 duels gespeeld. En 21 duels voor Valencia en 77 voor Brugge. Voor subtopper als Arsenal gewoon meer dan prima. 

Ja, godverdomme :mrgy: Volgens mij is het punt nou net dat we geen subtopper willen zijn. Ryan is op zijn best als hij veel kan shotstoppen, dat is (normaliter) niet aan de orde bij Arsenal. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites