Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Wat een fenomeen is die Kane. Je hoopt gewoon dat Spurs een keertje kampioen wordt en zo zijn toppers kan behouden. Want ga er vrijwel zeker van uit dat Pochettino Eriksen meeneemt mocht die naar Spanje gaan. Zidane zal nog wel blijven in Madrid, maar mocht die ontslagen worden, neemt ie ook Kane mee denk ik. Sowieso vind ik Kane beter dan Benzema. Suarez is natuurlijk voetballend 10x beter

bewerkt door Acquafresca
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een fenomeen is die Kane. Je hoopt gewoon dat Spurs een keertje kampioen wordt en zo zijn toppers kan behouden. Want ga er vrijwel zeker van uit dat Pochettino Eriksen meeneemt mocht die naar Spanje gaan. Zidane zal nog wel blijven in Madrid, maar mocht die ontslagen worden, neemt ie ook Kane mee denk ik. Sowieso vind ik Kane beter dan Benzema. Suarez is natuurlijk voetballend 10x beter

Lol. Kane is een betere afmaker maar verder is Benzema op elk aspect beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan echt genieten van de defensie van United. Niemand die je kan betrappen op verkeerd instappen. Hand van Mou.

Lol. Kane is een betere afmaker maar verder is Benzema op elk aspect beter.

Wat verwacht je nou van een spits? Dat ie ballen tegenhoudt? Spel maakt? Volgens mij is dat de reden waarom de Nederlandse voetbal zo gezonken is.

Ik zie overeenkomsten tussen Madrid van Zidane en United van Ferguson. Kopen van hele goede spelers en ze smeden tot een kampionselftal door middel van een goede teamgeest. Maar op een gegeven moment zien voetballers geen uitdaging meer(zie Real in competitie), dan is het tijd om nieuwe spelers te kopen. Zie ook geen andere positie waar ze op dit moment dat kunnen doen, ja misschien De Gea ofzo.

bewerkt door Acquafresca
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Bruyne, wauw _O_

Dat was genieten zeg. Laatste half uur begon PSV, dat opgezet op tweede tv ernaast. Bedoeling was om daar op te focussen, maar dat lukte totaal niet door het heerlijke spel. Snap niet hoe dat kan als je enkel met Fernandinho op het middenveld speelt. Jah Kev speelt wat deeper en Delph schuifde door, maar toch. Chelsea staat daar met zoveel mensen.

xG valt nog best tegen btw. Denk dat ze vorig seizoen meer en betere kansen hadden, maar toen verloren door de scheids.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat was genieten zeg. Laatste half uur begon PSV, dat opgezet op tweede tv ernaast. Bedoeling was om daar op te focussen, maar dat lukte totaal niet door het heerlijke spel. Snap niet hoe dat kan als je enkel met Fernandinho op het middenveld speelt. Jah Kev speelt wat deeper en Delph schuifde door, maar toch. Chelsea staat daar met zoveel mensen.

xG valt nog best tegen btw. Denk dat ze vorig seizoen meer en betere kansen hadden, maar toen verloren door de scheids.

Tactisch plan van Guardiola klopte precies. Met Delph als inschuivende linksback. Mooi om te zien hoe inderdaad Chelsea op papier een sterker middenveld zou hebben maar in de praktijk ze aan alle kanten voorbij werden gelopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bovengemiddeld niet denk ik. Gewoon aardig gedaan. Niet de clubs beter gemaakt dan ze al waren iig.

Southampton streed altijd om degradatie, sinds Koeman spelen ze gewoon voor plaatsing Europa League.....

En heeft van Feyenoord weer titelkandidaat gemaakt.

bewerkt door Pino
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Southampton streed altijd om degradatie, sinds Koeman spelen ze gewoon voor plaatsing Europa League.....

En heeft van Feyenoord weer titelkandidaat gemaakt.

Adkins nadat hij gepromoveerd was 14de.

Pochettino 8ste,

Koeman 7de

Nou, ik gun hem dat ene plekje. Met zo'n matig Ajax had die altijd 1 keer in die 3 jaar kampioen moeten worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat Pochettino achtste werd betekent toch niet meteen dat Southampton altijd rond die plek hoort te spelen. Pochettino is ook gewoon geen koekenbakker zoals we nu bij Tottenham ook kunnen zien. Southampton steeg dat jaar ook boven zichzelf uit met spelers zoals Jay en Lallana. Koeman nam het stokje over en moest toch een aantal key spelers vervangen. Dit heeft hij uitstekend gedaan en daardoor er zelfs nog meer uitgehaald dan Pochettino.

Everton is gewoon 1 van de moeilijkste clubs om te coachen in Engeland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat Pochettino achtste werd betekent toch niet meteen dat Southampton altijd rond die plek hoort te spelen. Pochettino is ook gewoon geen koekenbakker zoals we nu bij Tottenham ook kunnen zien. Southampton steeg dat jaar ook boven zichzelf uit met spelers zoals Jay en Lallana. Koeman nam het stokje over en moest toch een aantal key spelers vervangen. Dit heeft hij uitstekend gedaan en daardoor er zelfs nog meer uitgehaald dan Pochettino.

Everton is gewoon 1 van de moeilijkste clubs om te coachen in Engeland.

Ik ontken ook niks he. Koeman heeft het gewoon prima gedaan. Maar ik vind wel dat hij door de media wordt neergezet als god van de coaches en zo gedraagt die zich dan ook :cab: Hij heeft het prima gedaan, maar om echt een god te zijn had die kampioen moeten worden bij Feyenoord en Benfica en het beter mogen doen bij Valencia.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ontken ook niks he. Koeman heeft het gewoon prima gedaan. Maar ik vind wel dat hij door de media wordt neergezet als god van de coaches en zo gedraagt die zich dan ook :cab: Hij heeft het prima gedaan, maar om echt een god te zijn had die kampioen moeten worden bij Feyenoord en Benfica en het beter mogen doen bij Valencia.

Meer de god van de Nederlandse coaches. Is ook meer gebaseerd op het feit dat we voor de rest geen succesvolle trainer hadden in het buitenlands. Nu zal Bosz het stokje wel overnemen.

Hij heeft Feyenoord uit een diep dal gehaald. Wanneer je echt vindt dat hij kampioen moest worden dan vind ik dat niet realistisch. Kijkend naar het spelersmateriaal heeft hij er alles uitgehaald. Voor mij is hij als Feyenoord supporter echt wel een god wat dat betreft. Zonder hem hadden we nu nog in een diep dal gezeten.

bewerkt door Marc.
Link naar opmerking
Deel via andere websites