Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Zolang ik dit soort trieste posts zie over Ajax, wat ik vooral van Beppu zie maar ook van de overige Feyenoord fans elke keer maar tegenkom mag ik er best zo op reageren. Zullen we anders afspreken dat jullie daarmee ophouden?

Ik zie niet in waarom er geen grappen over clubs mogen worden gemaakt. Je doet alsof dit alleen bij jouw Ajax gebeurd maar als ik voor mezelf spreek doe ik dit met alle clubs, ook regelmatig een beetje zelfspot met Feyenoord. Het zijn ook altijd dezelfde zure types die erop reageren en er een probleem van gaan lopen maken.

Vind Crystal Palace helemaal niet zo een goede keuze voor Frank. Die hele Premier League is zo onvoorspelbaar als wat. Elke club kan met meer dan honderd miljoen smijten elke transferperiode. Je hebt dan de vaste top 7 oid en daaronder kan je echt op elke plek eindigen als je niet een beetje mazzel hebt met een zieke aankoop. Zie een Payet bijvoorbeeld. Dat West Ham is na een heerlijk seizoen weer terug bij af omdat er een paar niet presteren. Ook al zijn er bij hun meerdere factoren natuurlijk zoals dat nieuwe stadion.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind 2 grapjes leuk, niet 100. Maar ga er gerust mee door maar dan mag ik er ook wat van zeggen.

Ik vind Palace een prima club overigens voor hem. Hij is natuurlijk volkomen mislukt bij Inter, dus waar moet die dan heen? Bij Palace heb je geld en ook een paar zeer goede spelers. Als het lukt om linkerrijtje te halen of EL is dat een prima prestatie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel grappig dat je goede argumenten altijd negeert, maar wel op sarcastische opmerkingen en grapjes reageert. Als je dat eens om weet te draaien zou dat fijn zijn en misschien steek je er nog wat van op ook.

Weet trouwens niet of ik Crystal Palace een goede club voor hem vind. Hebben een paar degelijke spelers, maar niet echt iets bijzonders. Ook maar weinig spelers met veel spelintelligentie, iets wat voor De Boer wel belangrijk is denk ik. Hij zal vast wat spelers kunnen halen, maar dat moet je dan nog maar zien. Ben benieuwd, gun het hem van harte, maar denk dat de Bundesliga en La Liga beter bij hem passen (qua ploegen in de middenmoot dan).

bewerkt door JanVertonghen'
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net als alle 'wereldtalenten' uit Amsterdam eindigt ook hij bij een kutclub.

maar goed, Crystal Palace:cab:. Lijkt me dat Frank de Boer na zijn succesjaren toch nog wel een mooie ploeg in Spanje ofzo kan krijgen?

Gigantische club gast, grote vaste achterban ook. Twee seizoenen geleden echt veel wedstrijden van Palace gezien omdat daar veel topteams punten lieten liggen, hangt echt een sfeertje daarzo omdat het altijd vol zit. Hun hebben een capaciteit van 26k en vorig seizoen was hun average 25k. Qua PL teams echt een van de meest sfeervolle clubs hoor, beter dan pauper Hull of Bournemouth.

Qua speelstijl. Ik heb geen idee. Hij zal echt betonvoetbal moeten gaan spelen met het materiaal wat 'ie heeft.

bewerkt door Sanel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb wat met die club door Andrew Johnson en Király (ja de keeper in die pyjama broek). Gevoelsmatig past F. De Boer daar helemaal niet bij. Maar ok, wat doet mijn gevoel er toe? Gaat Jordy Clasie het nog redden @Bruins ? Vandaag (al) 26 geworden. Hadden wij niet een weddenschap daarop staan ofso, dat hij het sowieso zou redden in de PL? Nieuwe manager, nieuwe kansen; dat zeker. Dacht met een Spaanse manager heeft hij vast meer kansen. Maar het is een Argentijn ;c bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

75m pond voor Lukaku is toch gewoon veel te veel, kan je een betere spits mee halen die wel in het systeem van Conte past.

Als je ziet dat Arsenal 52m(?) op tafel legt voor Lacazette.

bewerkt door Mathi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind het erg veel geld, maar dat krijg je al snel als je een topschutter haalt van een subtopper. Heeft de potentie om een echte topspits te worden, maar vind hem op dit moment nog niet goed genoeg voor een titelkandidaat. Was prima op zijn plek bij Everton.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mag nu wel wat komen bij Chelsea, het bestuur zit weer te treuzelen. Naast Lukaku gegrepen, Rüdiger en Bakayoko ook nog niet rond, Alex Sandro zie ik ook nog niet gebeuren. Tot nu toe alleen Caballero transfervrij gehaald.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Drie prijzen in zijn eerste seizoen. Manager van het jaar /s.

Denk dat Everton behoorlijk tegen gaat vallen door alle verwachtingen met de aankopen. En dit is niet ironisch ;c

Die taal die Rooney spreekt trouwens :D Alsof 'ie zich weer helemaal thuis voelt in Liverpool en besluit er nog een extra laag Scouse op te leggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lukaku gaat er 30 inleggen. Schandalige aankoop zeg. Zo een iemand wil je toch niet in je ploeg hebben. En dan is die al 24!!!! jaar ook. Wanbeleid.

Ben benieuwd wie ze verder gaan halen :< Hoop dat Mou er dit seizoen wat van kan gaan maken al heeft die het toch wel weer voor elkaar gekregen door de EL te winnen. Blijft een fenomeen.

Komend jaar weer lekker buiten de top 4 denk ik.

Tot nu toe wel rustig rond Spurs. Wel wat geruchtjes, maar weinig concreets. Hopen dat Walker (en de andere basisspelers) blijft, ze nog wat breedte-aankopen gaan doen en dat ze die overbodige rommel verkopen/verhuren. Volgend jaar kampioen :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites