Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Keuken Kampioen Divisie Topic

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Dat mag je vinden. Ik denk dat hij nog prima mee zou kunnen in het rechterrijtje van de Eredivisie, dus top KKD is ook prima. Daarnaast is hij op z'n best op de helft van de tegenstander, waar hij met De Graafschap komend jaar vaker te vinden zal zijn dan met VVV in de Eredivisie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Sophomore:

En niet onder de wet en regelgeving van het Koninkrijk der Nederlanden? 

Het een sluit het ander niet uit. Net als je in een stadion ook onder de huisregels van een stadion valt en die strengere / andere regels kunnen hebben (wel binnen de Nederlandse wetten natuurlijk). 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok maar als de KNVB dingen heeft geconstateerd die niet kloppen, waarom stelt justitie (of welke instantie daar dan ook voor verantwoordelijk is) geen onderzoek in? 

Zou toch ook vreemd zijn als ik met zwart geld bij de bakker aankom zetten en er geen brood mag kopen van de bakker, maar de overheid heeft er geen probleem mee. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Sophomore:

Ok maar als de KNVB dingen heeft geconstateerd die niet kloppen, waarom stelt justitie (of welke instantie daar dan ook voor verantwoordelijk is) geen onderzoek in? 

Zou toch ook vreemd zijn als ik met zwart geld bij de bakker aankom zetten en er geen brood mag kopen van de bakker, maar de overheid heeft er geen probleem mee. 

Hoe kom je erbij dat dat niet gebeurt/gebeurd is? Wellicht loopt er wel gewoon een onderzoek. Verder is het natuurlijk de vraag of de Nederlandse overheid hier een onderzoek naar moet instellen. Een Georgiër die met in het buitenland wellicht op dubieuze wijze verkregen geld hier iets wil kopen dat niet doorgaat. Is dat een zaak voor het Nederlandse OM?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Legitieme vragen van Hwb hoor. 

5 uur geleden zei Sophomore:

Dat het volgens de richtlijnen van de KNVB niet klopt betekent niet dat het volgens de Nederlandse wet niet klopt. Heb het verder niet gevolgd hoor, maar dat de KNVB iets niet vindt kloppen is niet direct reden voor het OM (of wat dan ook) om een onderzoek in te stellen. 

Je voorbeeld van de bakker is vooral vreemd omdat bedrijven voor zover ik weet geen onderscheid kunnen maken tussen zwart en 'wit' geld. Wat een bakker wel kan doen is een biljet van 200 euro weigeren, terwijl het volgens de Nederlandse (en zelfs Europese) wetgeving een wettig betaalmiddel is ;) 

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

https://www.vi.nl/pro/overig/de-bossche-bubbel-spat-uiteen

Best goed leesvoer. Nu ken ik de precieze ins en outs niet, maar ik heb het idee dat Jordania beslist niet kansloos is wanneer hij beslag wil leggen op de gelden van Den Bosch en dan heeft de club een nog veel groter probleem. Het zou toch zonde zijn als een club met een roemrucht verleden als Den Bosch het veld moet ruimen door deze puinzooi, die deels door de KNVB zelf is veroorzaakt. Eerder een uitspraak doen, clubs verbieden om geld aan te nemen zolang het onderzoek nog loopt, ingrijpen wanneer je (samen met de rest van de competitie) ziet dat Den Bosch toch zwaar investeert (dat is de verantwoordelijkheid van Den Bosch), de KNVB heeft in dezen ook boter op het hoofd, evenals Den Bosch zelf trouwens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites