Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Keuken Kampioen Divisie Topic

vinnypassy

Aanbevolen berichten

12 uur geleden zei Sophomore:

Verdiep mij behoorlijk in de spelregels, lees wekelijks verschillende columns van scheidsrechters, luister er podcasts over etc. dus kan in ieder geval stellen dat ik mijn best doe om op de hoogte te zijn van de spelregels en de toepassing daarvan. Toch kan ik nog steeds niet begrijpen hoe deze beslissing heeft kunnen blijven staan. Zo onrechtvaardig, kan mij daar zo ontzettend boos over maken terwijl ik er totaal niet emotioneel bij betrokken ben. 

Zo vaak dat ik dit gevoel heb. Ook bij kleine beslissing zelfs. Dan kun je wel goed onderscheiden wie het spel wel en niet aanvoelt. Aan de andere kant blijft het mensenwerk en die maken nu eenmaal (soms onverklaarbare) fouten. 

Oja op Pino zou ik niet eens reageren. Bespaar je de moeite.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou zowel Dogan als Smeets graag bij Fortuna zien, zeker als Diemers vertrekt. Smeets mag dan wel een Sjeng zijn, maar die gast kan ballen. Samen met Jorrit Smeets centraal en in Dogan zie ik eigenlijk een perfecte #10, die achter een diepe spits (Stokkers?) speelt, met twee spelers hangend op de vleugel (Semedo en ?).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 22-5-2019 om 00:00 zei komodo25:

Niet mee eens. Zeker is niet elke club een volksclubs. Clubs als Sparta en Willem II teren toch meer op de elite. Qua sfeeracties steken bepaalde ( volks clubs) zich ook af tegen andere clubs. Inzet en passie worden inderdaad meer gewaardeerd dan goed voetbal. Vind dat ook terecht. Zo'n nederlaag thuis tegen AZ mag best beloont worden met een applaus. Beter dan zo'n wanvertoning dan bij a Emmen. Voetbal is bij mij emotie. 

Wat voor wanvertoning heb je het over? Als je het over de sfeer hebt, zit je wel goed mis. Die was echt uitstekend dit seizoen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites