Pino Geplaatst 22 mei 2019 Share Geplaatst 22 mei 2019 8 minuten geleden zei Sophomore: Het delen van je frustratie kan soms goed werken. Fijn om te zien dat je het gelezen hebt. Ok Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 22 mei 2019 Share Geplaatst 22 mei 2019 1 uur geleden zei Pino: Ok Fijn om hier zoveel empatische mensen om mij heen te hebben, toch een soort van therapie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 22 mei 2019 Share Geplaatst 22 mei 2019 12 uur geleden zei Sophomore: Verdiep mij behoorlijk in de spelregels, lees wekelijks verschillende columns van scheidsrechters, luister er podcasts over etc. dus kan in ieder geval stellen dat ik mijn best doe om op de hoogte te zijn van de spelregels en de toepassing daarvan. Toch kan ik nog steeds niet begrijpen hoe deze beslissing heeft kunnen blijven staan. Zo onrechtvaardig, kan mij daar zo ontzettend boos over maken terwijl ik er totaal niet emotioneel bij betrokken ben. Zo vaak dat ik dit gevoel heb. Ook bij kleine beslissing zelfs. Dan kun je wel goed onderscheiden wie het spel wel en niet aanvoelt. Aan de andere kant blijft het mensenwerk en die maken nu eenmaal (soms onverklaarbare) fouten. Oja op Pino zou ik niet eens reageren. Bespaar je de moeite. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 22 mei 2019 Share Geplaatst 22 mei 2019 37 minuten geleden zei Sophomore: Fijn om hier zoveel empatische mensen om mij heen te hebben, toch een soort van therapie. Doet me deugd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 22 mei 2019 Share Geplaatst 22 mei 2019 Benieuwd welke club Bryan Smeets en Huseyin Dogan gaat binnenhengelen. Ik neem althans aan dat die jongens weg gaan bij TOP. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 22 mei 2019 Share Geplaatst 22 mei 2019 Toch heb ik het gevoel dat beide heren een seizoen boven hun kunnen hebben gespeeld. Een beetje een Mart Lieder, Tom Boere verhaal. Ik laat me graag verrassen, als ze maar niet door mijn club worden opgehaald haha! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 22 mei 2019 Share Geplaatst 22 mei 2019 Die Dogan is echt een leuk spelertje hoor die kan de Eredivisie echt wel aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 22 mei 2019 Share Geplaatst 22 mei 2019 Ik zou zowel Dogan als Smeets graag bij Fortuna zien, zeker als Diemers vertrekt. Smeets mag dan wel een Sjeng zijn, maar die gast kan ballen. Samen met Jorrit Smeets centraal en in Dogan zie ik eigenlijk een perfecte #10, die achter een diepe spits (Stokkers?) speelt, met twee spelers hangend op de vleugel (Semedo en ?). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 22 mei 2019 Share Geplaatst 22 mei 2019 Houd die Smeets maar in de KKD hoor, straks verspelen we weer een kampioenschap op de laatste speeldag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 22 mei 2019 Share Geplaatst 22 mei 2019 Ik zie het probleem niet zo. Winst of verlies, het hoort bij voetbal. Al snap ik op zich wel dat je als Ajaxsupporter niet zo gecharmeerd bent van onverwachte ontknopingen en resultaten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 22 mei 2019 Share Geplaatst 22 mei 2019 Niet de mooiste overwinning, wel een hele fijne. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 22 mei 2019 Share Geplaatst 22 mei 2019 Eagles of RKC in play-offs. Zou wel mooi zijn als De Graafschap zich weet te handhaven. Lekker veel uitdueltjes dichtbij met PEC. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 22 mei 2019 Share Geplaatst 22 mei 2019 Had wel het idee dat de scheids had voorgenomen om sowieso geen penal te geven. In het laatste half uur een stuk of vijf twijfelgevallen gezien die allemaal ook best gegeven hadden kunnen worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 22 mei 2019 Share Geplaatst 22 mei 2019 Heeft Fraser het toch weer aardig voor elkaar tegen Oss. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 22 mei 2019 Share Geplaatst 22 mei 2019 54 minuten geleden zei Kavinos: Heeft Fraser het toch weer aardig voor elkaar tegen Oss. Toptrainer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 mei 2019 Share Geplaatst 22 mei 2019 Ache scoort wel een aardig goaltje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 23 mei 2019 Share Geplaatst 23 mei 2019 Op 22-5-2019 om 00:00 zei komodo25: Niet mee eens. Zeker is niet elke club een volksclubs. Clubs als Sparta en Willem II teren toch meer op de elite. Qua sfeeracties steken bepaalde ( volks clubs) zich ook af tegen andere clubs. Inzet en passie worden inderdaad meer gewaardeerd dan goed voetbal. Vind dat ook terecht. Zo'n nederlaag thuis tegen AZ mag best beloont worden met een applaus. Beter dan zo'n wanvertoning dan bij a Emmen. Voetbal is bij mij emotie. Wat voor wanvertoning heb je het over? Als je het over de sfeer hebt, zit je wel goed mis. Die was echt uitstekend dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 23 mei 2019 Share Geplaatst 23 mei 2019 3 uur geleden zei Elsjorro1990: Wat voor wanvertoning heb je het over? Als je het over de sfeer hebt, zit je wel goed mis. Die was echt uitstekend dit seizoen. Spel van Groningen die wedstrijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 23 mei 2019 Share Geplaatst 23 mei 2019 38 minuten geleden zei komodo25: Spel van Groningen die wedstrijd Dat klopt wel ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 28 mei 2019 Share Geplaatst 28 mei 2019 Haha wat een ontknoping Thomas Verheydt domste speler aller tijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 28 mei 2019 Share Geplaatst 28 mei 2019 Haha wat een ontknoping [emoji3] Thomas Verheydt domste speler aller tijden.Wel hét voorbeeld dat je er geen klote van hoeft te kunnen om prof te worden. Voorbeeld voor veel jongeren dus dat alles mogelijk is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 28 mei 2019 Share Geplaatst 28 mei 2019 Meester tacticus die Fraser @Kavinos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 28 mei 2019 Share Geplaatst 28 mei 2019 25 minuten geleden zei Pino: Meester tacticus die Fraser @Kavinos Absoluut! Gewoon gedaan wat hij moest doen bij aanstelling: promoveren. Grote trainer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 28 mei 2019 Share Geplaatst 28 mei 2019 1 minuut geleden zei Kavinos: Absoluut! Gewoon gedaan wat hij moest doen bij aanstelling: promoveren. Grote trainer. Feyenoord heeft zitten slapen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 28 mei 2019 Share Geplaatst 28 mei 2019 @cimbomcu , niet om te trollen. Maar Fraser heeft dit toch prima gedaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten