Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Keuken Kampioen Divisie Topic

vinnypassy

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Djurovski:

Mini me wil schakelprogramma ik had er wel na willen kijken hoor. Maar goed zon 90 minuten tegen jong Utrecht helpt niet mee om de jeugd de inspireren 

Wat dat Jong Utrecht in de KKD doet is mij sowieso een raadsel. Die Jong-ploegen zijn het gezwel van de competitie in mijn ogen. Leuk voor de talenten van die ploegen maar funest voor de eerlijkheid en het aanzien van de competitie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Grote Ree:

Wat dat Jong Utrecht in de KKD doet is mij sowieso een raadsel. Die Jong-ploegen zijn het gezwel van de competitie in mijn ogen. Leuk voor de talenten van die ploegen maar funest voor de eerlijkheid en het aanzien van de competitie.

Vind ik ook zeer zonde idd. Maar goed dat is deze competitie sowieso zonder degradatie en promotie van onderaf. Maar goed wel fijn dat Jong Utrecht ook van Roda  heeft gewonnen zijn wij niet het enige lachertje gelukkig 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Damen en heren, Bas Nijhuis was weer eens scheidsrechter gisteren :D  Laat de meest opzichtige overtredingen doorgaan, fluit niet voor een charge op een Helmondspeler (en De Graafschap scoort bijna in de counter), waarna een paar spelers klagen. Direct drie keer geel. Wat doet die schnabbelaar nog op de velden? 

Toevoeging: klagen aanpakken is helemaal prima. Je kunt ook doorslaan.

image.thumb.png.a668fdb354d88b17bc78a0ab8da2d316.png

bewerkt door Titan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 19-9-2023 om 08:17 zei Titan:

Damen en heren, Bas Nijhuis was weer eens scheidsrechter gisteren   Laat de meest opzichtige overtredingen doorgaan, fluit niet voor een charge op een Helmondspeler (en De Graafschap scoort bijna in de counter), waarna een paar spelers klagen. Direct drie keer geel. Wat doet die schnabbelaar nog op de velden? 

Toevoeging: klagen aanpakken is helemaal prima. Je kunt ook doorslaan.

image.thumb.png.a668fdb354d88b17bc78a0ab8da2d316.png

Damen vind ik wel een overtreding van de Nederlandse taal: waarschuwing. Dat geklaag van je? Gele kaart.

bewerkt door himan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei MetalMichael:

Hand van de scheids gaat omhoog, dus gefloten voor buitenspel.

Nee was geen buitenspel, ''schwalbe'' voor spits van Oss. Je denkt toch niet dat er zoveel ophef is bij Oss als het ''gewoon'' buitenspel was.

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites