ROEMM Geplaatst 24 mei 2018 Share Geplaatst 24 mei 2018 Voldoende losse kaarten? Dan moet je ff het nieuwe nieuwsbericht lezen. Die 5k kaarten zijn de huidige beschikbare seizoenskaarten. Daar komen de seizoenskaarten van vorig jaar die kunnen verlengen tot 26 juni nog bij. Uiteindelijk zullen er naar schatting 500 kaarten per wedstrijd over zijn voor losse verkoop. Dat zal zelfs tegen een wedstrijdje tegen Fortuna Sittard gewoon uitverkocht zijn. En zeker de wedstrijden tegen Feyenoord, PSV, Ajax, Groningen, Heerenveen zal het uitermate lastig worden om een kaartje te bemachtigen. Baal er erg van. Al mijn kameraden hebben er wel 1. Die waren zo slim om tussen NEC en Sparta een seizoenskaart te bestellen. Toen ik dat savonds wou doen was dat net gesloten. toen dacht ik: ach Emmen zit al jaren niet vol, er is vast niet veel vraag naar. Verkeerd gedacht. Heb dat eerste niet meegekregen. Hopen voor je dat er nog wat vrijkomt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 24 mei 2018 Share Geplaatst 24 mei 2018 Nou het leeft hier wel hoor jongens. Ik dacht vanmiddag even een seizoenskaart te gaan halen. Verkoop ging om 12 uur van start. Inmiddels is de verkoop gesloten.... Het risico van een succes supporter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 24 mei 2018 Share Geplaatst 24 mei 2018 Het risico van een succes supporter Absoluut ja. Sterker nog: waarschijnlijk was ik met die seizoenskaart alleen naar Ajax,PSV, Feyenoord,Heerenveen en Groningen gegaan. Maar dat interesseerd me helemaal niks. Ik heb ook nooit beweerd een groot fan te zijn, ik heb misschien in totaal maar 20/30 wedstrijden live gezien daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 24 mei 2018 Share Geplaatst 24 mei 2018 Sparta wordt in ieder geval stevig gekortwiekt komend seizoen. Vijftien spelers weg en de begroting gehalveerd. De degradatie van Sparta Rotterdam heeft grote consequenties, nu hoofdsponsor Centric waarschijnlijk zal stoppen en de club teruggaat in begroting van elf naar zes miljoen euro. Die bijna-halvering gaat ten koste van een aantal medewerkers, al denkt de club vooral grote winst te kunnen boeken in de samenstelling van de selectie en de bijbehorende salarissen. Een ander punt is dat de club een stap terug doet met de plannen die het had voor de uitbreiding van het stadion met drieduizend plaatsen. Er lagen plannen voor een nieuwe entree, echt gras in plaats van kunstgras, terwijl het eerste elftal zou gaan trainen op het trainingscomplex. Stapsgewijs wilde de club een professionaliseringsslag maken, op weg naar een stabiele plek in de middenmoot van de Eredivisie. Na de degradatie stelt Sparta andere prioriteiten en die liggen in de samenstelling van een kwalitatief goede spelersgroep. 'Maar door die plannen gaat niet meteen een dikke streep', zegt technisch manager Henk van Stee. 'Ze staan los van de degradatie, alleen weet ik niet wanneer ze ten uitvoer kunnen worden gebracht. In ieder geval willen we in alle opzichten nog steeds vooruit met deze club, alleen hebben we door de degradatie vertraging opgelopen.' Dinsdag bevestigde Sparta dat het afscheid neemt van maar liefst vijftien selectiespelers die dit seizoen actief waren voor De Kasteelheren: Craig Goodwin, Jannik Huth, Soufyan Ahannach, Michiel Kramer, Leonard Nienhuis, Sander Fischer, Ryan Sanusi, Paco van Moorsel, Loris Brogno, Nick Proschwitz, Michel Breuer, Robert Mühren, Dabney dos Santos, Miquel Nelom en Fred Friday. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 24 mei 2018 Share Geplaatst 24 mei 2018 Absoluut ja. Sterker nog: waarschijnlijk was ik met die seizoenskaart alleen naar Ajax,PSV, Feyenoord,Heerenveen en Groningen gegaan. Maar dat interesseerd me helemaal niks. Ik heb ook nooit beweerd een groot fan te zijn, ik heb misschien in totaal maar 20/30 wedstrijden live gezien daar. Maar het is wel zuur . Maar als je toch maar naar een beperkt aantal potjes wilt heb je nog kans op de vrije verkoop . Of misschien op iemands seizoen kaart die toevallig die dag niet kan . Heb zelf iets dergelijks gehad jaren terug met finale play off Groningen - Utrecht. Hier in het zuiden geregeld dat de primera op tijd open was zodat kaartje om klokslag 9 uur gekocht kon worden. En ja hoor om 9 uur uitverkocht. Bleken ze in Groningen al eerder open gegaan te zijn. Gelukkig via marktplaats toch nog aan kaarten kunnen komen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Minuy600 Geplaatst 24 mei 2018 Share Geplaatst 24 mei 2018 Dat Stijn Spierings niet bij dat lijstje vertrekkende spelers staat valt me nog mee, dan blijft er toch 1 van mijn 3 favoriete spelers over daaro. Ben benieuwd waar Mühren en Ahannach heen gaan, of dat ze überhaupt weer verhuurd worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 24 mei 2018 Share Geplaatst 24 mei 2018 Zou Henkie al spijt hebben van z’n keuze voor Sparta :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 24 mei 2018 Share Geplaatst 24 mei 2018 Mohamed Hamdaoui (24) speelt de komende twee jaar voor De Graafschap. De voetballer komt transfervrij over van Telstar. Goede aankoop denk ik, transfervrij. Was tegen Graafschap gevaarlijk met aantal acties en natuurlijk zijn vrije trappen. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 24 mei 2018 Share Geplaatst 24 mei 2018 Bij dat lijstje staan natuurlijk wel best veel huurlingen, dus het geeft een ietwat vertekend beeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 24 mei 2018 Share Geplaatst 24 mei 2018 Mohamed Hamdaoui (24) speelt de komende twee jaar voor De Graafschap. De voetballer komt transfervrij over van Telstar. Goede aankoop denk ik, transfervrij. Was tegen Graafschap gevaarlijk met aantal acties en natuurlijk zijn vrije trappen. ;c Blijft van Mieghem nog bij jullie ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 24 mei 2018 Share Geplaatst 24 mei 2018 Mohamed Hamdaoui (24) speelt de komende twee jaar voor De Graafschap. De voetballer komt transfervrij over van Telstar. Goede aankoop denk ik, transfervrij. Was tegen Graafschap gevaarlijk met aantal acties en natuurlijk zijn vrije trappen. ;c Telstar speler nummer zes bij de Superboeren:mrgy:. Zijn we toch nog een beetje gepromoveerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 24 mei 2018 Share Geplaatst 24 mei 2018 [quote name='FMNOOB'] Blijft van Mieghem nog bij jullie ? [/QUOTE] Zijn ze wel mee in gesprek, maar volgens mij wilt hij proberen om voor zijn doen een financiële klapper te scoren omdat hij inmiddels 28 is, dus we zullen zien. @Beppu Haha ja echt he, Telstar bijna een satellietclub van De Graafschap ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 24 mei 2018 Share Geplaatst 24 mei 2018 Sparta wordt in ieder geval stevig gekortwiekt komend seizoen. Vijftien spelers weg en de begroting gehalveerd. Hmmm wist niet dat wij gingen stoppen met de sponsoring van Sparta.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 24 mei 2018 Share Geplaatst 24 mei 2018 Barto weg bij Cambuur. Dat is wel jammer, dat was altijd wel een cultspits en verdomd lastig om tegen jouw ploeg te zien spelen. Het oogde af en toe wat houterig, maar die vent was iedere wedstrijd een handenbindertje. Naja, tegen ons dan :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 25 mei 2018 Share Geplaatst 25 mei 2018 Familie van Bartho hier, ben alleen ff zijn username kwijt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 25 mei 2018 Share Geplaatst 25 mei 2018 Semedo is nu eigendom van Fortuna. Lijkt erop dat hij toch blijft @Nom de Guerre , tenzij er natuurlijk een 'hoge' transfervergoeding wordt geboden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 25 mei 2018 Share Geplaatst 25 mei 2018 Ik heb hem graag erbij in de Eredivisie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Minuy600 Geplaatst 25 mei 2018 Share Geplaatst 25 mei 2018 (bewerkt) Jack de Gier is de nieuwe trainer van NEC. En weer wordt Almere een loer gedraaid, bieden ze alles wat hij nodig heeft, vertrekt ie naar een club met rampzalige fans... Doet me denken aan dat hopeloze gevalletje Sven Braken. 25 mei 2018 bewerkt door Minuy600 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 25 mei 2018 Share Geplaatst 25 mei 2018 NEC is toch een veel grotere club dan Almere. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Minuy600 Geplaatst 26 mei 2018 Share Geplaatst 26 mei 2018 Die post was een pure impulsreactie, excuses daarvoor. Ik weet dat NEC groter is, maar ik dacht echt dat ie ging blijven bij Almere, dus dat kwam hard aan. Wens hem echter veel succes en als ze sprankelend spreken hebben we een topper in spé. Braken daarintegen is nog altijd een flinke flapdrol. Zegt ie dat ie blijft om een dag later weg te gaan nadat ie vooral profijt heeft gehad van de fysiotherapeuten. Dat voelt nog steeds heel laag aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 mei 2018 Share Geplaatst 30 mei 2018 (bewerkt) Mohamed Hamdaoui (24) speelt de komende twee jaar voor De Graafschap. De voetballer komt transfervrij over van Telstar. Goede aankoop denk ik, transfervrij. Was tegen Graafschap gevaarlijk met aantal acties en natuurlijk zijn vrije trappen. ;c Goede aankoop man, beetje licht nog maar denk beter dan Tissoudali. Echt een leuk elftal De Graafschap, Serrarens is mijn favo :< 30 mei 2018 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 30 mei 2018 Share Geplaatst 30 mei 2018 Goede aankoop man, beetje licht nog maar denk beter dan Tissoudali. Echt een leuk elftal De Graafschap, Serrarens is mijn favo :< Ja inderdaad, qua statistieken heeft Tissoudali het goed gedaan dit half jaar maar denk ook dat Hamdaoui beter is/kan worden. Maar Serrarens doet het nu in de spits ook goed inderdaad, was in het begin nog niet zon topper maar ontwikkeld zich aardig. Las dat ze nu sowieso nog een creatieve middenvelder een keeper zoeken dus ben benieuwd wat er nog bij komt. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 30 mei 2018 Share Geplaatst 30 mei 2018 Mous naar Cambuur, dus die wordt het in ieder geval niet. Jammer, vond ik een leuke keeper. Die had ik graag als reserve gezien achter Özer. Die had sowieso bij menige club niet misstaan als doelman, eerste of tweede doelman. Is er inmiddels een club concreet bezig met die jongen van Telstar, Rody de Boer? Die gast is ook klaar om het een niveautje hoger te proberen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 30 mei 2018 Share Geplaatst 30 mei 2018 Stond in de belangstelling van wat clubs uit Engeland, maar hoop dat die toch door een Nederlandse club word opgepikt.. Mag van mij zeker naar Doetinchem komen, zijn al genoeg ex spelers van Telstar dus kan hij ook wel bij ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 30 mei 2018 Share Geplaatst 30 mei 2018 Cambuur krijgt trouwens best een aardig team zo. Dat wordt nog interessant bovenin de Jupiler League komend seizoen. De degradant die naast het potje pist, komt echt in de shit te zitten zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten