himan Geplaatst 14 mei 2018 Share Geplaatst 14 mei 2018 Wauw. Als Roda kun je nu niet meer zeggen dat ze zomaar promoveren. Wordt een maf seizoen. Drie clubs die normaal altijd eredvisie spelen: Roda, Twente, NEC(Al heeft NEC een stadion dat te klein is om structureel in de eredivisie te zitten. 16e stadion van het Nederlands betaald voetbal nu qua grootte...) Nog wat clubs daar vlak onder die vaak heen en weer horen te gaan: Cambuur, GAE, Volendam, MVV, RKC (Al is dit wel meer 20-30 qua grootte in Nederland) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 mei 2018 Share Geplaatst 14 mei 2018 Hopen dat De Graafschap en Sparta het redden. DGS enkel omdat ze echt gras hebben en 2 jaar geleden een heerlijke laatste competitiewedstrijd speelden. Sparta vanwege de historie. Stel je voor dat Almere en Emmen meepromoveren met Fortuna. Krijg je toch echt een heel armoedige Eredivisie van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 14 mei 2018 Share Geplaatst 14 mei 2018 Krijg je toch echt een heel armoedige Eredivisie van. Dat sentiment had ik eerst ook altijd; hopen dat Excelsior degradeert vanwege het kleine stadionnetje. Dat heb ik volledig losgelaten (een bepaalde wedstrijd tegen AZ speelt daar mogelijk ook een rol bij :naughty: ), iedereen is wat mij betreft welkom in de Eredivisie op enkel en alleen het sportieve aspect. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Minuy600 Geplaatst 14 mei 2018 Share Geplaatst 14 mei 2018 Er is al aangegeven dat áls Almere promoveert, hun stadion uitgebreid wordt naar 6000 zitplaatsen. 100% zeker weet ik het niet maar als dat zo is is het meteen een klap groter dan waar Excelsior het mee doet. Van Excelsior verwacht ik ook dat hun stadion binnen enkele jaren groter wordt door de hoeken aan de linkerkant te dichten, of in elk geval hoop ik dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 14 mei 2018 Share Geplaatst 14 mei 2018 De directeur van de hoofdsponsor van Roda heeft zijn frustraties geuit op LinkedIn ;e Net een puber op facebook daar: Ik sprak hem aan of LinkedIn hier wel het medium hiervoor is en hij als directeur dit soort uitspraken via social media moet doen, zijn antwoord was zoals je van een directeur kunt verwachten: "Jeroen jouw mening. Schijnbaar denken velen er anders over", Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 mei 2018 Share Geplaatst 14 mei 2018 Las het net inderdaad. Niet zo chique om iedereen zo neer te sabelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 14 mei 2018 Share Geplaatst 14 mei 2018 Zo raar was zijn text niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 14 mei 2018 Share Geplaatst 14 mei 2018 (bewerkt) Zo raar was zijn text niet LinkedIn is daar het medium niet voor en als directeur van een groot bedrijf hoor je dat soort dingen sowieso niet op Social Media te doen. Overigens sloeg dat stukje over Molenaar nergens op, alsof je als club wat hebt aan een idioot die de DIego Simeone gaat uithangen. Half jaar geleden was hij nog zo trots dat ze met Molenaar verlengd hadden. 14 mei 2018 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 14 mei 2018 Share Geplaatst 14 mei 2018 LinkedIn is daar het medium niet voor en als directeur van een groot bedrijf hoor je dat soort dingen sowieso niet op Social Media te doen. Overigens sloeg dat stukje over Molenaar nergens op, alsof je als club wat hebt aan een idioot die de DIego Simeone gaat uithangen. Half jaar geleden was hij nog zo trots dat ze met Molenaar verlengd hadden. Handelde uit emotie en als mens . Moet dat misschien inderdaad niet doen maar goed mensen maken fouten . En Molenaar kon ook een gulden middenweg vinden . Dus tussen een zoutzak en Simeone in . Daarbij heeft hij natuurlijk wel gelijk . Ook Roda voert al jaren wanbeleid . En met alle respect geen enkele kaart in zo'n wedstrijd .. zegt genoeg over de instelling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 mei 2018 Share Geplaatst 14 mei 2018 (bewerkt) Huhu ja ze waren inderdaad gewoon tevreden over Molenaar. Was de beste man voor deze situatie of wat waren het voor teksten? :D Klote voor je trouwens @Pino 14 mei 2018 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 mei 2018 Share Geplaatst 15 mei 2018 (bewerkt) Haha dat over Molenaar slaat nergens op, en kaarten ook niet :r Meen je dit? :-D Wat precies ;)? 15 mei 2018 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ADG-Vincent Geplaatst 15 mei 2018 Share Geplaatst 15 mei 2018 Ik moet zeggen dat ik positief verrast ben door het spel van Almere de laatste paar weken. Ze proberen verzorgd te voetballen met opbouw van achterin, iets wat veel Jupiler League clubs niet doen (naar mijn mening). Tevens zie ik Emmen ook graag promoveren! Toch schitterend om volgend seizoen 1 of 2 debutanten in de Eredivisie te hebben? Afgezien van het feit of ze daar wel of niet de kwaliteit voor hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 15 mei 2018 Share Geplaatst 15 mei 2018 Waarom is dat schitterend? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 15 mei 2018 Share Geplaatst 15 mei 2018 Wat precies ;)? De post die ik daar quotete, lijkt me toch vrij duidelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 15 mei 2018 Share Geplaatst 15 mei 2018 Waarom is dat schitterend? Nou in het geval van Emmen zou het wel een keer leuk zijn. In de eerste plaats natuurlijk omdat ik er woon en er 2,5 heb mogen voetballen, maar ook omdat ze al echt een ton van die play-off wedstrijden hebben gespeeld en het nog nooit gehaald hebben. Tevens is het een club die tegenwoordig de zaakjes goed voor elkaar heeft financieel gezien en is het, hoe raar het ook klinkt misschien, wel een club met een aardige jeugdopleiding. Helaas gaan ze snel weg, kijk naar dost, locadia en op dit moment word er veel getrokken aan kjeld scherpen ( echt een hele aardige keeper) en een spits van 17. Vooropgesteld: ze zullen er vrij simpel weer uitgaan verwacht ik, maar het zou wel een kroon op het goede werk van de afgelopen jaren zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 15 mei 2018 Share Geplaatst 15 mei 2018 Nou in het geval van Emmen zou het wel een keer leuk zijn. In de eerste plaats natuurlijk omdat ik er woon en er 2,5 heb mogen voetballen, maar ook omdat ze al echt een ton van die play-off wedstrijden hebben gespeeld en het nog nooit gehaald hebben. Tevens is het een club die tegenwoordig de zaakjes goed voor elkaar heeft financieel gezien en is het, hoe raar het ook klinkt misschien, wel een club met een aardige jeugdopleiding. Helaas gaan ze snel weg, kijk naar dost, locadia en op dit moment word er veel getrokken aan kjeld scherpen ( echt een hele aardige keeper) en een spits van 17. Vooropgesteld: ze zullen er vrij simpel weer uitgaan verwacht ik, maar het zou wel een kroon op het goede werk van de afgelopen jaren zijn. Ja voor de mensen in de buurt snap ik het, maar kijk naar Dordrecht dat seizoen, dat was toch gewoon heel erg triest. Denk dat Almere en Emmen ook troosteloos laatste zullen worden. Maar goed ik gun de supporters van beide clubs natuurlijk het beste. Maar een De Graafschap en Sparta hebben natuurlijk veel meer mogelijkheden en zullen de Eredivisie sterker maken dan met Emmen en Almere. Almere heeft niet eens een stadion dat de Eredivisie in mag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 15 mei 2018 Share Geplaatst 15 mei 2018 Je weet nooit hoe een koe een haas vangt... Een gevestigde club met een slecht jaar en je hebt gewoon een fighting chance. Teams als Excelsior en VVV bewijzen dat je niet alleen maar geld nodig hebt om te overleven, maar dat je met een stukje beleid en scouting ook ver komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 15 mei 2018 Share Geplaatst 15 mei 2018 Ja voor de mensen in de buurt snap ik het, maar kijk naar Dordrecht dat seizoen, dat was toch gewoon heel erg triest. Denk dat Almere en Emmen ook troosteloos laatste zullen worden. Maar goed ik gun de supporters van beide clubs natuurlijk het beste. Maar een De Graafschap en Sparta hebben natuurlijk veel meer mogelijkheden en zullen de Eredivisie sterker maken dan met Emmen en Almere. Almere heeft niet eens een stadion dat de Eredivisie in mag. Ben ik wel met je eens hoor. Qua stadion valt het opzich nog mee, 8.600 plekken. Het zou voor zon club ook een boost kunnen zijn. In het geval van Emmen zit het stadion meestal niet eens halfvol. In het geval van eredivisie verwacht ik wel dat daar verandering in komt. Misscchien dat ze zich dan structureel steeds een stapje kunnen verbeteren. Een aantal spelers zijn, wat mij betreft, wel spelers die mee kunnen in de eredivisie. Een veendorp, peters, Janssen, Bannink. Zijn spelers die ook bij een Sparta mee zouden kunnen komen. Ik verwacht ook niet dat ze het redden hoor. Maar goed, dat dacht destijds ook niemand van ADO. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 15 mei 2018 Share Geplaatst 15 mei 2018 Veendorp zou ik graag bij Fortuna zien op de plek van Schuurs, ik vind dat echt een speler die te goed is voor de Juup. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 15 mei 2018 Share Geplaatst 15 mei 2018 Was altijd een groot talent bij de FC . Helaas daar niet gered / geen kans gekregen . Gun het hem van harte om met Emmen / Fortuna eredivisie te halen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 15 mei 2018 Share Geplaatst 15 mei 2018 Was altijd een groot talent bij de FC . Helaas daar niet gered / geen kans gekregen . Gun het hem van harte om met Emmen / Fortuna eredivisie te halen Was inderdaad een groot talent, ook in FM. Heeft er echter gewoon niet genoeg voor gedaan die periode, teerde op talent alleen en kreeg zodoende ook veel last van blessures. Pas bij Emmen heeft hij de knop omgezet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 15 mei 2018 Share Geplaatst 15 mei 2018 Was inderdaad een groot talent, ook in FM. Heeft er echter gewoon niet genoeg voor gedaan die periode, teerde op talent alleen en kreeg zodoende ook veel last van blessures. Pas bij Emmen heeft hij de knop omgezet. Hopelijk pakt hij nu dan ook door . Wel benieuwd hoe die het zou gaan doen in de eredivisie . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 15 mei 2018 Share Geplaatst 15 mei 2018 Inderdaad een groot talent ooit. Heeft het inmiddels wel opgepakt, is bij Emmen wekelijks de uitblinker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 15 mei 2018 Share Geplaatst 15 mei 2018 Klopt, al is hij wegens tegenvallende resultaten de laatste wedstrijden wel bankzitter. Ben je donderdag trouwens aanwezig? @Elsjorro1990 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 15 mei 2018 Share Geplaatst 15 mei 2018 [quote name='ROEMM']Klopt, al is hij wegens tegenvallende resultaten de laatste wedstrijden wel bankzitter. Ben je donderdag trouwens aanwezig? @Elsjorro1990 [/QUOTE] Yes kaartjes al in de pocket. Maar goed ook, want de wedstrijd was vrij snel uitverkocht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten