Erwin. Geplaatst 20 juni 2019 Share Geplaatst 20 juni 2019 Rigo heeft wel nog bijgetekend ook. Waarom jullie er nog een middenvelder bij willen snap ik niet trouwens. De kans dat die écht een toevoeging gaat zijn lijkt me niet groot namelijk en backup hebben we daar echt niet nodig nu. Belangrijkste lijkt me op dit moment de verdediging om die op orde te hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 20 juni 2019 Share Geplaatst 20 juni 2019 (bewerkt) 18 minuten geleden zei Erwin.: Rigo heeft wel nog bijgetekend ook. Waarom jullie er nog een middenvelder bij willen snap ik niet trouwens. De kans dat die écht een toevoeging gaat zijn lijkt me niet groot namelijk en backup hebben we daar echt niet nodig nu. Belangrijkste lijkt me op dit moment de verdediging om die op orde te hebben. Ik doel ook meer op iemand van het kaliber van Ginkel. Als back up hoeft er niets bij nee. Ben benieuwd naar Rigo en Obispo dit seizoen. Goede zaak dat ze nu verhuurd worden, maar wel een jaar te laat. 20 juni 2019 bewerkt door Dysproz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 20 juni 2019 Share Geplaatst 20 juni 2019 Beetje dubbel gevoel bij de verhurude/verkochte jeugd. Bedoel Obispo is op dit moment gewoon onze derde CV en Paal onze eerste linksback. Spelen al snel tegen Basel, wie geeft mij de garantie dat er tegen die tijd twee CV's en linksbacks zijn gekocht? Middenveld wel beter bezet met Rosario, Guti, Hendrix en Sadilel voor twee posities. Ibi, Ramselaar en Mauro tel ik dan nog geen eens mee als controleurs. Verhuur van Rigo dus wel te begrijpen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 20 juni 2019 Share Geplaatst 20 juni 2019 27 minuten geleden zei Sophomore: Beetje dubbel gevoel bij de verhurude/verkochte jeugd. Bedoel Obispo is op dit moment gewoon onze derde CV en Paal onze eerste linksback. Spelen al snel tegen Basel, wie geeft mij de garantie dat er tegen die tijd twee CV's en linksbacks zijn gekocht? Middenveld wel beter bezet met Rosario, Guti, Hendrix en Sadilel voor twee posities. Ibi, Ramselaar en Mauro tel ik dan nog geen eens mee als controleurs. Verhuur van Rigo dus wel te begrijpen. Paal is al definitief weg hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 20 juni 2019 Share Geplaatst 20 juni 2019 Daar was ik van op de hoogte ja, vandaar dat ik ook aangaf dat ik het had over verhuurde (ofjah 'verhurude' ) en verkochte jeugd. Thomas trouwens nog vergeten te noemen als middenvelder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 20 juni 2019 Share Geplaatst 20 juni 2019 (bewerkt) Je kunt Obispo toch niet hier houden omdat hij heel misschien nog tegen Basel nodig is? Als je zo lang wacht schakelt Vitesse door en zit Obispo wederom een jaar op de bank. Dit is een hele goede stap voor hem. 20 juni 2019 bewerkt door Dysproz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 26 juni 2019 Share Geplaatst 26 juni 2019 Bruma naar PSV? Ken hem natuurlijk van Galatasaray. Uitstekende speler. Ik ben niet geheel objectief wat betreft Lozano, maar deze jongen doet absoluut niet onder voor die duikelaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 26 juni 2019 Share Geplaatst 26 juni 2019 Is al rond met Porto @cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 26 juni 2019 Share Geplaatst 26 juni 2019 Zojuist zei Kavinos: Is al rond met Porto @cimbomcu Nieuwe ontwikkeling, schijnt toch naar PSV te gaan. https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=354236 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 26 juni 2019 Share Geplaatst 26 juni 2019 Hmm, voetbalzone. Meerdere mensen op Twitter suggeren dat PSV juist voor Berghuis gaat omdat die veel goedkoper is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 26 juni 2019 Share Geplaatst 26 juni 2019 (bewerkt) 5 minuten geleden zei Kavinos: Hmm, voetbalzone. Meerdere mensen op Twitter suggeren dat PSV juist voor Berghuis gaat omdat die veel goedkoper is. Zaakwaarnemer heeft het bevestigt aan Eindhovens Dagblad, is niet een voetbalzone-gerucht. Zegt natuurlijk nog steeds niet alles, maar wel een goede stap in de richting voor PSV. Zou mooi zijn als PSV weer een goed team op de been kan brengen, is wel nodig ook om Europees weer wat te presteren. Vond dit wel een terechte quote van voetbalzone: Citaat Ik hoop voor PSV dat dit een voltreffer is. Toch wel een jongen die veel talent toegedicht wordt maar inmiddels veel clubs heeft versleten en overal niet goed uit de verf komt. 26 juni 2019 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 26 juni 2019 Share Geplaatst 26 juni 2019 (bewerkt) Is al een foto opgedoken met Bruma, de Jong en Fossen dus zal zo rond zijn. Ben benieuwd, heeft inderdaad al veel clubs versleten inmiddels, aan de andere kant zat Brands er al een tijd achteraan en dat is vaak goed nieuws. 26 juni 2019 bewerkt door Erwin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 26 juni 2019 Share Geplaatst 26 juni 2019 Foto heb ik idd ook gezien. Lijkt me een prima aankoop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 26 juni 2019 Share Geplaatst 26 juni 2019 Speler heeft talent zat ja, maar op 1 jaar gala na is het er niet echt uitgekomen. Zal me benieuwen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 26 juni 2019 Share Geplaatst 26 juni 2019 16 minuten geleden zei Rogier.: Zaakwaarnemer heeft het bevestigt aan Eindhovens Dagblad, is niet een voetbalzone-gerucht. Duidelijk! Die informatie was mij niet bekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 26 juni 2019 Share Geplaatst 26 juni 2019 Zojuist zei Kavinos: Duidelijk! Die informatie was mij niet bekend. Staat in het artikel Zou me overigens niet verbazen als ze ook voor Berghuis gaan als zowel Lozano als Bergwijn weggaan, want de spoeling achter Gakpo en Malen is wel ontzettend dun, of zie ik dat verkeerd? Niet zo op de hoogte van de selectie namelijk, weet alleen dat de verdediging nog flinke gaten heeft die opgevuld moeten gaan worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 26 juni 2019 Share Geplaatst 26 juni 2019 Aboukhlal komt daarachter waar ik ook wel fan van ben. Als beiden vertrekken is het niet nodig om nog een vleugelspeler te halen, maar ik zie het wel gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 26 juni 2019 Share Geplaatst 26 juni 2019 Als het maar geen Berghuis is, buiten dat hij te wisselvallig is vind ik het ook een kwal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 26 juni 2019 Share Geplaatst 26 juni 2019 4 minuten geleden zei Erwin.: Als het maar geen Berghuis is, buiten dat hij te wisselvallig is vind ik het ook een kwal. Ik was een paar weken geleden nog bang voor een aanval met Robben - de Jong - Berghuis. Drie enorme kwallen op rij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 26 juni 2019 Share Geplaatst 26 juni 2019 23 minuten geleden zei Rogier.: Staat in het artikel Ik lees die vaak luchtig vanwege Voetbalzone Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 juni 2019 Share Geplaatst 26 juni 2019 35 minuten geleden zei Elsjorro1990: Speler heeft talent zat ja, maar op 1 jaar gala na is het er niet echt uitgekomen. Zal me benieuwen. Nederlandse competitie is natuurlijk wel een ander niveau dan de Duitse. 20 minuten geleden zei Erwin.: Als het maar geen Berghuis is, buiten dat hij te wisselvallig is vind ik het ook een kwal. Precies op die redenen zou ik het niet eens heel erg vinden als hij bij Feyenoord vertrekt. Schijnt ook dat hij nu ineens op 10 wilt spelen. Las weer een ander gerucht dat Feyenoord 20 miljoen wilt hebben voor hem, maar dat gaat PSV natuurlijk nooit betalen. Ik zie persoonlijk liever een mooie deal van 10 miljoen + Pereiro. Die mag weg toch? Ben zelf wel fan van die jongen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 26 juni 2019 Share Geplaatst 26 juni 2019 6 minuten geleden zei 007mark: Precies op die redenen zou ik het niet eens heel erg vinden als hij bij Feyenoord vertrekt. Schijnt ook dat hij nu ineens op 10 wilt spelen. Las weer een ander gerucht dat Feyenoord 20 miljoen wilt hebben voor hem, maar dat gaat PSV natuurlijk nooit betalen. Ik zie persoonlijk liever een mooie deal van 10 miljoen + Pereiro. Die mag weg toch? Ben zelf wel fan van die jongen. Hoeveel denk jij dat Berghuis waard is? Denk oprecht dat Feyenoord tevreden mag zijn met 10 à 12 miljoen. Wat je zelf al zegt ook, wisselvallig. Vraag me ook af of hij PSV verder gaat helpen, laat staan een waardige vervanger zal zijn voor Lozano of Bergwijn. Denk meer dat de enige reden dat ze voor 'm zouden gaan is dat hij goedkoop is (relatief dan), plus wat ouder. Met alleen talenten en die andere kwal van een spits voorin ga je het niet redden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 26 juni 2019 Share Geplaatst 26 juni 2019 1 uur geleden zei Erwin.: Is al een foto opgedoken met Bruma, de Jong en Fossen dus zal zo rond zijn. Ben benieuwd, heeft inderdaad al veel clubs versleten inmiddels, aan de andere kant zat Brands er al een tijd achteraan en dat is vaak goed nieuws. Valt wel mee. Gala verhuurde hem bijvoorbeeld aan een Turkse club omdat hij geblesseerd was en zo maakten ze ruimte voor nog een buitenlandse aankoop. Heeft toen ook 0 gespeeld omdat die geblesseerd was bij Gaziantep. Toen verhuurden ze hem aan Sociedad omdat ze zoals wel vaker het geld goed konden gebruiken en Bruma kwam net terug van zijn kruisband blessure. Daarna kreeg die eindelijk het vertrouwen bij Gala en dat betaalde hij dan ook uit, was toen echt heel goed. Vond 10/15 miljoen nog weinig. Is wel een jongen die mentaal een zetje nodig heeft, wanneer je vertrouwen in hem hebt en een trainer die hem goed aanvoelt is echt echt een hele goede. Zat toen ook bij Portugal in de selectie met de play-offs tegen Zwitserland (?) waar Ronaldo toen Portugal naar het WK/EK schoot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 26 juni 2019 Share Geplaatst 26 juni 2019 28 minuten geleden zei cimbomcu: Valt wel mee. Gala verhuurde hem bijvoorbeeld aan een Turkse club omdat hij geblesseerd was en zo maakten ze ruimte voor nog een buitenlandse aankoop. Heeft toen ook 0 gespeeld omdat die geblesseerd was bij Gaziantep. Toen verhuurden ze hem aan Sociedad omdat ze zoals wel vaker het geld goed konden gebruiken en Bruma kwam net terug van zijn kruisband blessure. Daarna kreeg die eindelijk het vertrouwen bij Gala en dat betaalde hij dan ook uit, was toen echt heel goed. Vond 10/15 miljoen nog weinig. Is wel een jongen die mentaal een zetje nodig heeft, wanneer je vertrouwen in hem hebt en een trainer die hem goed aanvoelt is echt echt een hele goede. Zat toen ook bij Portugal in de selectie met de play-offs tegen Zwitserland (?) waar Ronaldo toen Portugal naar het WK/EK schoot. Ah thanks voor deze uitleg. Benieuwd of van Bommel hem dat zetje kan geven, want dat heb ik bij hem nog niet echt gezien tbh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 26 juni 2019 Share Geplaatst 26 juni 2019 Op 20-6-2019 om 14:40 zei Dysproz: Je kunt Obispo toch niet hier houden omdat hij heel misschien nog tegen Basel nodig is? Natuurlijk wel, zo belangrijk die wedstrijden. Het fundament onder onze club. Stel Viergever of Sainsbury krijgt een blessure. Weet geen eens wie je dan op moet stellen, Soulas? Oh fak hebben ook Luckassen nog natuurlijk Laat maar dan. Weet niet of men bij PSV wel doorheeft in wat voor een verschrikkelijke staat wij verkeren voor deze clash. Zoet Dumfries, Sainsbury, Viergever, Sadilek Rosario, Hendrix Bruma, Malen, Gakpo L. de Jong Ruiter Luckassen Ramselaar Mauro Dit zijn al onze fitte spelers op dit moment. Gewoon onprofessioneel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten