Thierryvane Geplaatst 6 mei Share Geplaatst 6 mei 29 minuten geleden zei delichris: Het interview, nouja interview met Guus Til was toch wel de leukste. Wil het net posten. Vond Til altijd al een leuke gast maar dit interview is heerlijk. "Ik ben echt helemaaaaal dronken!" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 6 mei Share Geplaatst 6 mei (bewerkt) Hoezo staan de psv spelers half achter dat podium? Oh ze gaan nu naar beneden 6 mei bewerkt door rich ruzzian Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 6 mei Share Geplaatst 6 mei De Jong en Veerman liggen er ook goed af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 6 mei Share Geplaatst 6 mei Maar Veerman drinkt toch geen bier? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 6 mei Share Geplaatst 6 mei (bewerkt) Poh die Tilman zeg. Die is echt zo lam Die moesten ze de trap afhelpen 6 mei bewerkt door rich ruzzian Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 6 mei Share Geplaatst 6 mei 1 minuut geleden zei rich ruzzian: Poh die Tilman zeg. Die is echt zo lam Die is echt helemaal van ‘t padje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 6 mei Share Geplaatst 6 mei Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 6 mei Share Geplaatst 6 mei Isimat is that you? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 6 mei Share Geplaatst 6 mei Wel heerlijk hoe Luuk iedereen voor de bus gooit en een microfoon in de handen drukt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 6 mei Share Geplaatst 6 mei 14 minuten geleden zei Grote Ree: Wel heerlijk hoe Luuk iedereen voor de bus gooit en een microfoon in de handen drukt. Tegelijkertijd behoedde hij Lang wel voor een gênant schandaaltje. Prima aanvoerder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 6 mei Share Geplaatst 6 mei Feestje hoor Goeie groep op mee te zuipen ook. Tillman voorop. Gisteren al met zijn fles mezcal.. Die lag er nu echt helemaal af Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 9 mei Share Geplaatst 9 mei Poh nagenieten zeg, nog nooit zoveel flares in m'n leven gezien denk ik, voelde dinsdag ook echt alsof ik heel het weekend als een ketter gerookt had Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 9 mei Share Geplaatst 9 mei Gaat ook zo lekker in je haar zitten Vandaag presentatie testbeeld-tenue Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 10 mei Share Geplaatst 10 mei Spuuglelijk is 't. Logo in 't geel? Plank weer eens volledig misgeslagen met dit uitshirt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 10 mei Share Geplaatst 10 mei De nominatie voor lelijkste shirt in de Eredivisie volgend seizoen is hiermee wel binnen wat mij betreft. En dat was voor PSV ook alweer een aantal jaar geleden. Ik vraag me wel altijd af wie hier binnen de club nu goedkeuring voor afgeeft, want dit kun je toch met geen mogelijkheid mooi vinden?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 mei Share Geplaatst 10 mei Is dit 'm? Goeiedag, da's niet best jongens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 10 mei Share Geplaatst 10 mei Mwah... ik vind 'm best mooi, op het gele logo na, dat had wit moeten zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 10 mei Share Geplaatst 10 mei (bewerkt) Beter dan de opties die ik van Ajax voorbij heb zien komen, staat nu alweer met 1-0 voor. Zwart doet het eigenlijk altijd wel goed vind ik. 10 mei bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 10 mei Share Geplaatst 10 mei Net in de fanstore geweest. Ziet er in het echt prima uit. Wacht nog wel met aanschaf. Eerst nieuwe thuis en derde tenue afwachten. Al zou ik vanwege onderstaand dit shirt gewoon al kopen en bij LLM gaan zitten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 10 mei Share Geplaatst 10 mei Psv wil Dest behouden maar hem niet kopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 10 mei Share Geplaatst 10 mei Tillman van ons! Heerlijke speler, heel blij mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 10 mei Share Geplaatst 10 mei Tillman gewoon ff vast gelegd tot 2028. Earnie begint al vroeg met koken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 10 mei Share Geplaatst 10 mei Poeh lekker zeg, niet verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 10 mei Share Geplaatst 10 mei PSV - Ajax 2-0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 10 mei Share Geplaatst 10 mei Nice. Zeker met een terugkoopclausule of iets in die trant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten