Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

7 minuten geleden zei joostmakaay:

Snap PSV wel in dat opzicht, het draait nu prima zonder Babadi, en weet vertrekt toch nog ook al je hem minuten gaat geven.

Ja misschien heeft die intern ook al aangegeven dat hij niet gaat verlengen en daardoor juist geen speeltijd krijgt. 

Aanvallend ziet PSV er trouwens wel weer goed uit, vooral Schouten daarin belangrijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 25-11-2023 om 20:45 zei neva:

Ik vind dat het in dit topic te weinig over het gemakkelijke programma gaat.

Joey heeft gebeld, die wil zijn opmerking terug.

Wel weer lekker, na van Bommel en Toivonen de volgende jankbek van PSV waar ik op kan haten. Jezus wat vind ik dat een idioot die Joey Veerman.

Desalniettemin, uitermate knap natuurlijk hoe constant PSV is. Die gaan op deze manier freewheelend naar het kampioenschap. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Joey heeft gebeld, die wil zijn opmerking terug.

Wel weer lekker, na van Bommel en Toivonen de volgende jankbek van PSV waar ik op kan haten. Jezus wat vind ik dat een idioot die Joey Veerman.

Desalniettemin, uitermate knap natuurlijk hoe constant PSV is. Die gaan op deze manier freewheelend naar het kampioenschap. 

Komende wedstrijd tegen Feyenoord gaat daarin vrij bepalend zijn. Van Bommel won jaren geleden ook zijn eerste 13 wedstrijden maar het verlies tegen Feyenoord was een kantelpunt.

Nou zie ik het nu geen kantelpunt worden, maar winst van Feyenoord betekent wel dat ze gewoon volle bak meedoen. Winst van PSV geeft wel erg veel ruimte voor de rest van het seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Erwin.:

Komende wedstrijd tegen Feyenoord gaat daarin vrij bepalend zijn. Van Bommel won jaren geleden ook zijn eerste 13 wedstrijden maar het verlies tegen Feyenoord was een kantelpunt.

Nou zie ik het nu geen kantelpunt worden, maar winst van Feyenoord betekent wel dat ze gewoon volle bak meedoen. Winst van PSV geeft wel erg veel ruimte voor de rest van het seizoen.

Bij winst PSV is de titel redelijk beslist denk ik.

Verschil met jaren geleden toen Ajax aantal keer die achtervolging inzette is dat de topclubs toen veel meer moeite hadden met een hoop clubs dan de laatste paar jaar.

Ik verwacht dat mocht PSV van Feyenoord winnen het wel klaar is, al snap ik dat een PSV supporter dat niet zomaar gaat zeggen.

Feyenoord moet dan minimaal 4 wedstrijden meer winnen dan PSV.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei joostmakaay:

Vooral niet als Bakayoko constant het tempo uit elke aanval blijft halen, zo zonde dat Lang niet mee kan doen.

Hij moet ook meer diep gaan. Acuna is veel trager en heeft juist liever dat Baka in de bal komt. De ruimte ligt er vaak wel

Link naar opmerking
Deel via andere websites