La Pulga Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 7 minuten geleden zei joostmakaay: Snap PSV wel in dat opzicht, het draait nu prima zonder Babadi, en weet vertrekt toch nog ook al je hem minuten gaat geven. Ja misschien heeft die intern ook al aangegeven dat hij niet gaat verlengen en daardoor juist geen speeltijd krijgt. Aanvallend ziet PSV er trouwens wel weer goed uit, vooral Schouten daarin belangrijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 Ik vind dat het in dit topic te weinig over Guus Til gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 2 uur geleden zei neva: Ik vind dat het in dit topic te weinig over Guus Til gaat. Dat ik daar nog eens iets positiefs over zou posten zeg . Is toch lekker op dreef. Til(lmann) gaat sowieso lekker trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 24 november 2023 Share Geplaatst 24 november 2023 Bij PSV hebben ze FM ook gevonden, aardig talent als ik FM moet geloven; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 25 november 2023 Share Geplaatst 25 november 2023 Ik vind dat het in dit topic te weinig over het gemakkelijke programma gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 25 november 2023 Share Geplaatst 25 november 2023 Prima pot, Ramalho ijzer sterk, Bakayoko komt echt enorm goed weg zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 25 november 2023 Share Geplaatst 25 november 2023 Zonder rode kaart had ik het nog wel eens willen zien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 25 november 2023 Share Geplaatst 25 november 2023 27 minuten geleden zei Jotew: Zonder rode kaart had ik het nog wel eens willen zien Klopt, alleen dit is al de derde keer dit seizoen dat we dit zeggen. Drie rode kaarten in officiele wedstrijden voor December is ook geen incident meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 november 2023 Share Geplaatst 26 november 2023 (bewerkt) 16 uur geleden zei Jotew: Zonder rode kaart had ik het nog wel eens willen zien Niet elk team is slecht met man minder. Sommige zelfs met twee man minder nog goed! Spoiler Spurs 26 november 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 Op 25-11-2023 om 20:45 zei neva: Ik vind dat het in dit topic te weinig over het gemakkelijke programma gaat. Joey heeft gebeld, die wil zijn opmerking terug. Wel weer lekker, na van Bommel en Toivonen de volgende jankbek van PSV waar ik op kan haten. Jezus wat vind ik dat een idioot die Joey Veerman. Desalniettemin, uitermate knap natuurlijk hoe constant PSV is. Die gaan op deze manier freewheelend naar het kampioenschap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 19 minuten geleden zei Elsjorro1990: Joey heeft gebeld, die wil zijn opmerking terug. Wel weer lekker, na van Bommel en Toivonen de volgende jankbek van PSV waar ik op kan haten. Jezus wat vind ik dat een idioot die Joey Veerman. Desalniettemin, uitermate knap natuurlijk hoe constant PSV is. Die gaan op deze manier freewheelend naar het kampioenschap. Komende wedstrijd tegen Feyenoord gaat daarin vrij bepalend zijn. Van Bommel won jaren geleden ook zijn eerste 13 wedstrijden maar het verlies tegen Feyenoord was een kantelpunt. Nou zie ik het nu geen kantelpunt worden, maar winst van Feyenoord betekent wel dat ze gewoon volle bak meedoen. Winst van PSV geeft wel erg veel ruimte voor de rest van het seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 Ik vind Veerman echt een heerlijk figuur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 2 uur geleden zei Erwin.: Komende wedstrijd tegen Feyenoord gaat daarin vrij bepalend zijn. Van Bommel won jaren geleden ook zijn eerste 13 wedstrijden maar het verlies tegen Feyenoord was een kantelpunt. Nou zie ik het nu geen kantelpunt worden, maar winst van Feyenoord betekent wel dat ze gewoon volle bak meedoen. Winst van PSV geeft wel erg veel ruimte voor de rest van het seizoen. Bij winst PSV is de titel redelijk beslist denk ik. Verschil met jaren geleden toen Ajax aantal keer die achtervolging inzette is dat de topclubs toen veel meer moeite hadden met een hoop clubs dan de laatste paar jaar. Ik verwacht dat mocht PSV van Feyenoord winnen het wel klaar is, al snap ik dat een PSV supporter dat niet zomaar gaat zeggen. Feyenoord moet dan minimaal 4 wedstrijden meer winnen dan PSV. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 28 november 2023 Share Geplaatst 28 november 2023 Noa Langer er uit. Terugslag gehad na de Twente minuten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 Een vrij matig begin maar er liggen zeker kansen op de counter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 Aan de Jong heb je in een wedstrijd al deze ook niks he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 Pff lekker balletje van Veerman wel dit hoor met buitenkantje rechts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 12 minuten geleden zei Erwin.: Aan de Jong heb je in een wedstrijd al deze ook niks he Vooral niet als Bakayoko constant het tempo uit elke aanval blijft halen, zo zonde dat Lang niet mee kan doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 Zul je zien dat hij er twee maakt. Maar als je nu moet terugvallen op Vertessen is ook niet echt lekker. Sowieso met PSV op dit moment vooral overleven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 Pff, kijk maar met schuin oog want ben aan het werk, maar het lijkt wel weer zo'n typisch faalmoment waardoor je laatste in de groep eindigt straks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 12 minuten geleden zei joostmakaay: Vooral niet als Bakayoko constant het tempo uit elke aanval blijft halen, zo zonde dat Lang niet mee kan doen. Hij moet ook meer diep gaan. Acuna is veel trager en heeft juist liever dat Baka in de bal komt. De ruimte ligt er vaak wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 Zo dan, partij matig verdedigd (en gekeept) dit.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 Jezus. Vertessen. Ik ga El Ghazi nog missen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 De veertjes die er de laatste paar wedstrijden in gestopt zijn kunnen weer uit de reet van Ramalho getrokken worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten