Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

24 minuten geleden zei Thierryvane:

Bi-zar bedrag.

Prima poule zeg. Plek 2 achter Arsenal.

Ja best wel hè. Als ik Bakayoko was had ik het sportief gezien niet gedaan trouwens. 

24 minuten geleden zei Erwin.:

*Champions League 

Ik ben niet ontevreden nee. Sevilla is een prima ploeg uit pot 1 en Lens kan je ook zeker hebben.

In ieder geval geen gure tripjes naar Verwegistan. Leuke poule met mooie wedstrijden op papier. Ik zou tekenen voor plek 3.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

56 minuten geleden zei joostmakaay:

Sangaré blijft volgens Elfrink, en Bakayoko zou zelf niet meer willen. Zou weer typisch PSV zijn om nu Lozano alsnog binnen te halen.

Gewoon die Montes binnenhalen en dan einde transfermarkt voor PSV.

Zou inderdaad ook gewoon met de CL miljoenen een degelijke verdediger binnenhalen en dan kan je zelfs nog overwinteren met dit team.

Denk wel dat Pepi heel snel in de basis moet voor Luuk, gister wel belangrijk met hoge ballen en zo maar denk dat Pepi veel beter in de combinaties zal zijn en vind ik een betere afmaken los van de kopgoals dan. Luukie gewoon als het echt nodig is als pinchhitter. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei La Pulga:

Zou inderdaad ook gewoon met de CL miljoenen een degelijke verdediger binnenhalen en dan kan je zelfs nog overwinteren met dit team.

Denk wel dat Pepi heel snel in de basis moet voor Luuk, gister wel belangrijk met hoge ballen en zo maar denk dat Pepi veel beter in de combinaties zal zijn en vind ik een betere afmaken los van de kopgoals dan. Luukie gewoon als het echt nodig is als pinchhitter. 

Dan moet Pepi zich maar bewijzen. Je weet dat Luuk er bijna altijd staat in dit soort wedstrijden. Zovaak scoort hij in dit soort do or die wedstrijden. Als hij dat nu weer doet, dan moet Lukinho gewoon spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei himan:

Dan moet Pepi zich maar bewijzen. Je weet dat Luuk er bijna altijd staat in dit soort wedstrijden. Zovaak scoort hij in dit soort do or die wedstrijden. Als hij dat nu weer doet, dan moet Lukinho gewoon spelen.

Ja Pepi kan zich alleen nog niet bewijzen omdat Luuk altijd speelt, tegen Monaco maakte Pepi bijvoorbeeld al gelijk een hattrick al was dat natuurlijk alleen maar een oefenpotje. Zou tegen mindere tegenstanders dan ook gewoon 4-2-2-2 spelen, Veerman en Sangare als controleurs en Luuk en Pepi lekker balletjes afmaken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tegen mindere tegenstanders krijgt hij vast een kans, maar ja als je als speler iedere voorronde wedstrijd er eentje in legt, dan kan de trainer gewoon niet om je heen. Daarnaast is de Jong ook blessuregevoelig, dus Pepi gaat wel kansen krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites