neva Geplaatst 30 augustus 2023 Share Geplaatst 30 augustus 2023 28 minuten geleden zei Jotew: Nou, die gekke Theo kon nog wel eens gelijk krijgen met z'n 5-1. Ik riep nog dat het een idioot was. Naar m'n TV wel, dus zonder gevolgen, maar toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 30 augustus 2023 Share Geplaatst 30 augustus 2023 Teze redemption arc trouwens, lijkt een hele lomp verdediger, maar heeft stiekem misschien wel de beste voorzet in huis van de flankspelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 31 augustus 2023 Share Geplaatst 31 augustus 2023 Na een vermoeiende reis de 2e helft gemist.. . Maar wat heerlijk wakker worden zeg, prachtige goals ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 31 augustus 2023 Share Geplaatst 31 augustus 2023 Lekker boys, mooi voor het Nederlandse voetbal en de puntjes Minder voor de financiën van ons, en op papier kans op een moeilijkere tegenstander uit Pot 3. Maar dat nemen we maar op de koop toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 31 augustus 2023 Share Geplaatst 31 augustus 2023 16 uur geleden zei neva: Bedankt voor je steun man. Ik hoop dat PSV zich even echt op de kaart zet en ons een zorgeloze avond bezorgt. Dat het eens enorm uithaalt, net als vroeger. Zoiets: Haha, gefeliciteerd kerel! Het is jullie gegund! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 31 augustus 2023 Share Geplaatst 31 augustus 2023 Brentford schijnt een bod van 40 miljoen op bokayoko te hebben gedaan. Gelijk accepteren lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 31 augustus 2023 Share Geplaatst 31 augustus 2023 40M voor Bakayoko, kan je toch eigenlijk niet laten lopen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 31 augustus 2023 Share Geplaatst 31 augustus 2023 Mooie Europa League groep boys Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 31 augustus 2023 Share Geplaatst 31 augustus 2023 Vanuit Pot 3 kon niet heel veel beter denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 31 augustus 2023 Share Geplaatst 31 augustus 2023 40 minuten geleden zei Michaelinho*: 40M voor Bakayoko, kan je toch eigenlijk niet laten lopen.. Bi-zar bedrag. Prima poule zeg. Plek 2 achter Arsenal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 31 augustus 2023 Share Geplaatst 31 augustus 2023 1 minuut geleden zei Bogatyr: Mooie Europa League groep boys *Champions League Ik ben niet ontevreden nee. Sevilla is een prima ploeg uit pot 1 en Lens kan je ook zeker hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 31 augustus 2023 Share Geplaatst 31 augustus 2023 Minimaal derde worden in deze groep is een must. de rest is mooi meegenomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 31 augustus 2023 Share Geplaatst 31 augustus 2023 1 minuut geleden zei Erwin.: *Champions League Ik ben niet ontevreden nee. Sevilla is een prima ploeg uit pot 1 en Lens kan je ook zeker hebben. Ofcourse. Maar Europa League niveau vibes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 31 augustus 2023 Share Geplaatst 31 augustus 2023 Wat veel slechte teams doen er mee zeg. Groep F gaat nog. Daarnaast is bayern-united nog leuk. Voor de rest geen affiches. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 31 augustus 2023 Share Geplaatst 31 augustus 2023 Atlético is ook nog niet zo onmogelijk om een puntje van te pikken. Lijkt me een prima poule. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 31 augustus 2023 Share Geplaatst 31 augustus 2023 14 minuten geleden zei Bogatyr: Ofcourse. Maar Europa League niveau vibes. Eens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 31 augustus 2023 Share Geplaatst 31 augustus 2023 24 minuten geleden zei Thierryvane: Bi-zar bedrag. Prima poule zeg. Plek 2 achter Arsenal. Ja best wel hè. Als ik Bakayoko was had ik het sportief gezien niet gedaan trouwens. 24 minuten geleden zei Erwin.: *Champions League Ik ben niet ontevreden nee. Sevilla is een prima ploeg uit pot 1 en Lens kan je ook zeker hebben. In ieder geval geen gure tripjes naar Verwegistan. Leuke poule met mooie wedstrijden op papier. Ik zou tekenen voor plek 3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 31 augustus 2023 Share Geplaatst 31 augustus 2023 1 uur geleden zei Michaelinho*: 40M voor Bakayoko, kan je toch eigenlijk niet laten lopen.. Meteen wegbrengen. Al zie ik het wel gebeuren dat hij niet naar Brentford wil. Prima groep zelfs mogelijkheden tot overwinteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 31 augustus 2023 Share Geplaatst 31 augustus 2023 Wat een fantastische loting. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 31 augustus 2023 Share Geplaatst 31 augustus 2023 Sangaré blijft volgens Elfrink, en Bakayoko zou zelf niet meer willen. Zou weer typisch PSV zijn om nu Lozano alsnog binnen te halen. Gewoon die Montes binnenhalen en dan einde transfermarkt voor PSV. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 31 augustus 2023 Share Geplaatst 31 augustus 2023 56 minuten geleden zei joostmakaay: Sangaré blijft volgens Elfrink, en Bakayoko zou zelf niet meer willen. Zou weer typisch PSV zijn om nu Lozano alsnog binnen te halen. Gewoon die Montes binnenhalen en dan einde transfermarkt voor PSV. Zou inderdaad ook gewoon met de CL miljoenen een degelijke verdediger binnenhalen en dan kan je zelfs nog overwinteren met dit team. Denk wel dat Pepi heel snel in de basis moet voor Luuk, gister wel belangrijk met hoge ballen en zo maar denk dat Pepi veel beter in de combinaties zal zijn en vind ik een betere afmaken los van de kopgoals dan. Luukie gewoon als het echt nodig is als pinchhitter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 31 augustus 2023 Share Geplaatst 31 augustus 2023 31 minuten geleden zei La Pulga: Zou inderdaad ook gewoon met de CL miljoenen een degelijke verdediger binnenhalen en dan kan je zelfs nog overwinteren met dit team. Denk wel dat Pepi heel snel in de basis moet voor Luuk, gister wel belangrijk met hoge ballen en zo maar denk dat Pepi veel beter in de combinaties zal zijn en vind ik een betere afmaken los van de kopgoals dan. Luukie gewoon als het echt nodig is als pinchhitter. Dan moet Pepi zich maar bewijzen. Je weet dat Luuk er bijna altijd staat in dit soort wedstrijden. Zovaak scoort hij in dit soort do or die wedstrijden. Als hij dat nu weer doet, dan moet Lukinho gewoon spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 31 augustus 2023 Share Geplaatst 31 augustus 2023 4 minuten geleden zei himan: Dan moet Pepi zich maar bewijzen. Je weet dat Luuk er bijna altijd staat in dit soort wedstrijden. Zovaak scoort hij in dit soort do or die wedstrijden. Als hij dat nu weer doet, dan moet Lukinho gewoon spelen. Ja Pepi kan zich alleen nog niet bewijzen omdat Luuk altijd speelt, tegen Monaco maakte Pepi bijvoorbeeld al gelijk een hattrick al was dat natuurlijk alleen maar een oefenpotje. Zou tegen mindere tegenstanders dan ook gewoon 4-2-2-2 spelen, Veerman en Sangare als controleurs en Luuk en Pepi lekker balletjes afmaken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 31 augustus 2023 Share Geplaatst 31 augustus 2023 Tegen mindere tegenstanders krijgt hij vast een kans, maar ja als je als speler iedere voorronde wedstrijd er eentje in legt, dan kan de trainer gewoon niet om je heen. Daarnaast is de Jong ook blessuregevoelig, dus Pepi gaat wel kansen krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 31 augustus 2023 Share Geplaatst 31 augustus 2023 Hoor ik nu mensen over ‘gunstige loting’ praten? Je mag heel blij zijn als je drie punten haalt, laat staan Europa League. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten