Michaelinho* Geplaatst 19 augustus 2023 Share Geplaatst 19 augustus 2023 7 minuten geleden zei Erwin.: Nu ook weer. Beetje klunzen met de bal, dan je snelheid erin gooien en een domme verdediger die een penal veroorzaakt. Nou en dit dus. 100% goal en hij schuift hem naast Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 19 augustus 2023 Share Geplaatst 19 augustus 2023 Zoals dit @Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 19 augustus 2023 Share Geplaatst 19 augustus 2023 1 minuut geleden zei Michaelinho*: Nou en dit dus. 100% goal en hij schuift hem naast Bal van Til was ook kut natuurlijk maar dan mag hij alsnog op zijn minst op goal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 19 augustus 2023 Share Geplaatst 19 augustus 2023 Zojuist zei Erwin.: Bal van Til was ook kut natuurlijk maar dan mag hij alsnog op zijn minst op goal Als hij hem met binnenkant links neemt, kan hij haast niet mis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 19 augustus 2023 Share Geplaatst 19 augustus 2023 1 minuut geleden zei Erwin.: Bal van Til was ook kut natuurlijk maar dan mag hij alsnog op zijn minst op goal Gewoon lekker achter laten in Arnhem. Dat is wel een mooi clubje voor ‘m. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 19 augustus 2023 Share Geplaatst 19 augustus 2023 Niks gezien. Niks gemist ook? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 20 augustus 2023 Share Geplaatst 20 augustus 2023 6 uur geleden zei neva: Niks gezien. Niks gemist ook? De eerste helft was echt zwaar, man dan ook echt zwaar, door de ondergrens. Als je met 3-0 de rust in gaat dan had je niks mogen zeggen. Na rust pakten we het goed op, wel geholpen door die snelle 1-1. Maar ook die tweede helft was niet geweldig. Aan de andere kant, de afgelopen 2-3 jaar had je hier 9 van de 10 keer gewoon punten laten liggen. Nu niet, dus dat is toch positief denk ik. Mwene wel buiten de selectie, dus die zal wel snel naar Mainz vertrekken. Dan moet er verdedigend toch wel echt wat bij. Nu posteer je noodgedwongen Sambo op links. Dat deed hij best aardig trouwens, want die 1-2 werd mede mogelijk door het kopduel wat hij won. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 20 augustus 2023 Share Geplaatst 20 augustus 2023 Dest zo goed als rond. De eerste transfer waar ik niet zo blij van wordt op het eerste gezicht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 21 augustus 2023 Share Geplaatst 21 augustus 2023 Wel goede financiele deals hoor, ook al zitten er vast nog wat shady clausules bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 21 augustus 2023 Share Geplaatst 21 augustus 2023 Tsja Dest, wat moeten we er van zeggen. Zou het overigens heel vreemd vinden als die als linksback gehaald is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 21 augustus 2023 Share Geplaatst 21 augustus 2023 Mwene uit, Dest in. Ik kan daar wel mee leven. Je moet nu alleen wel Sambo weer zien te verhuren. Liefst clubje met Europees voetbal. Zou natuurlijk ook zomaar kunnen dat Teze rechtsback af is en zich nu moet richten op de plek van Ramalho. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 21 augustus 2023 Share Geplaatst 21 augustus 2023 Dat laatste zou ik nog het beste vinden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 21 augustus 2023 Share Geplaatst 21 augustus 2023 Ben er niet kapot van. Maar als dit betekend dat we Teze op CV krijgen ipv Ramalho vind ik het best. Zou het ergens toch zonde vinden als we Sambo weer moeten verhuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 21 augustus 2023 Share Geplaatst 21 augustus 2023 Dest kan morgen aan de bak op links dus. Van Aanholt en Mwene niet mee naar Schotland. Lang is wel mee. Hopelijk fit genoeg ook om te starten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 21 augustus 2023 Share Geplaatst 21 augustus 2023 Zojuist zei The Saint: Dest kan morgen aan de bak op links dus. Van Aanholt en Mwene niet mee naar Schotland. Lang is wel mee. Hopelijk fit genoeg ook om te starten. Mwene zal toch wel snel vertrekken dan lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 22 augustus 2023 Share Geplaatst 22 augustus 2023 (bewerkt) Hoe is het met de spanning jongens?! Heb toch wel al wat wedstrijdspanning voor vanavond. Die eerste helft tegen Vitesse helpt ook niet mee voor het vertrouwen zullen we maar zeggen. Aan de ene kant het gevoel dat we een goed resultaat gaan neerzetten. En de andere kant met geknepen billen dat het na vanavond ook maar zo al over kan zijn 22 augustus 2023 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 22 augustus 2023 Share Geplaatst 22 augustus 2023 Oei-wedstrijd, ik heb ook het rare gevoel dat het alle kanten op kan gaan. 3-0 voor Rangers, maar zeker ook 3-0 voor PSV. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 22 augustus 2023 Share Geplaatst 22 augustus 2023 25 minuten geleden zei Michaelinho*: Hoe is het met de spanning jongens?! Heb toch wel al wat wedstrijdspanning voor vanavond. Die eerste helft tegen Vitesse helpt ook niet mee voor het vertrouwen zullen we maar zeggen. Niet nerveus zijn joh. In Bosz you have to trust he! Tweede helft met Schouten zag het er al iets beter uit en die gaat vandaag op het middenveld spelen. Met Sangare en Veerman heb je dan een goed voetballend middenveld. Het is alleen te hopen dat Lang kan spelen. Vertessen is niveautje of 10 minder en Bakayoko speelt nog teveel en te vaak verstoppertje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 22 augustus 2023 Share Geplaatst 22 augustus 2023 Benitez - Teze, Ramalho, Boscagli, Dest - Sangaré, Saibari, Veerman - Bakayoko, De Jong, Lang Er is weinig keus natuurlijk, maar toch wel een ziek risico met Dest meteen in de basis én als linksback. Dat wordt zwaar met geknepen billen zitten het 1e half uur. Dat werd het sowieso al natuurlijk met die Braziliaanse knutselaar centraal . Hoop dat het juichen i.p.v. janken wordt.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 22 augustus 2023 Share Geplaatst 22 augustus 2023 Net als vorige jaar (en daarvoor) weer je selectie niet op orde voor het de kwalificaties, what's new. Rangers wel stukken minder dan vorig jaar als ik de Rangers-fans moet geloven, dus ga er wel met vertrouwen in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 22 augustus 2023 Share Geplaatst 22 augustus 2023 19 minuten geleden zei joostmakaay: Net als vorige jaar (en daarvoor) weer je selectie niet op orde voor het de kwalificaties, what's new. Rangers wel stukken minder dan vorig jaar als ik de Rangers-fans moet geloven, dus ga er wel met vertrouwen in. En toen vond ik ze al heel matig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 22 augustus 2023 Share Geplaatst 22 augustus 2023 Nou, heb zelfs een tukje gedaan net. Kan niet snel genoeg 21.00 zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 22 augustus 2023 Share Geplaatst 22 augustus 2023 Slordig begin maar ook met kansen. Ze moeten even wennen aan de felheid heb ik het idee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 22 augustus 2023 Share Geplaatst 22 augustus 2023 Zojuist zei Erwin.: Slordig begin maar ook met kansen. Ze moeten even wennen aan de felheid heb ik het idee Zie Sangaré en Ramalho alweer dingen doen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 22 augustus 2023 Share Geplaatst 22 augustus 2023 Zojuist zei Michaelinho*: Zie Sangaré en Ramalho alweer dingen doen.. Die van lang was nog het ergst. Dest begint iig wel prima Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten