Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Las van Elfrink dat het een actie tegen stadionverboden was, een supporter zei op Twitter dat het Belgen zonder seizoenskaart waren. PSV zal ook wel weer een lekkere boete krijgen

Volgens mij zorgt deze actie juist voor méér stadionverboden. :huhu: Gelukkig is ome Toon er ook niet over te spreken:

PSV onderneemt actie tegen degenen die tijdens PSV - Ajax hevige rookbommen afstaken in het Philips Stadion. Er is inmiddels één dader opgepakt en overdragen aan de politie. Samen met politie en justitie gaat PSV op zoek naar overige betrokkenen. “Dit gaat alle perken te buiten, we zullen de schade verhalen op de daders en zij krijgen een langdurig stadionverbod”, aldus Toon Gerbrands. PSV roept fans die fysiek last ondervinden van de rook zich te melden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee totaal niet. Kan er wel van genieten zelfs.

Wat hebben jullie dan gewonnen dit seizoen?

Al vroeg uitgeschakeld in de Champions League, 4e de in de poule. in de tweede ronde uit de KNVB beker voor Sparta en als eerste van de top 3 uitgeschakeld voor de titel en waarschijnlijk een troosteloze 3e plek.

Als jullie echt origineel en correct ene lied willen zingen stel ik dit lied voor:

lyuO_gpyXKU

bewerkt door Pino
Link naar opmerking
Deel via andere websites

PSV heeft een heel slecht seizoen gehad en daar hebben de supporters ook genoeg kritiek op. Dat betekent niet dat je er niet blij mee mag zijn dat Ajax geen kampioen wordt.

Dat snap ik, maar in Amsterdam valt er nog wel degelijk wat te halen (Europa League, voorronde Champions League) terwijl jullie echt NIETS meer hebben om voor te spelen, het is immers helemaal niets in EINDHOVEN.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je na een slecht seizoen er wel voor kan zorgen dat je grootste rivaal(kom maar gelijk met de one-liners van Feyenoord is onze enige rivaal) geen kampioen wordt dan kan je dat best zingen. Dat betekent niet dat de PSV supporters tevreden zijn over dit seizoen, maar het feit dat ik alle Ajacieden tijdens en na de wedstrijd weer vol over de PSV supporters bezig zie zegt wel hoe kut jullie het stiekem toch vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, niks om je druk om te maken dus

Ik maak me ook niet druk, ik vind het alleen triest en vroeg me af wat de PSV supporters hier ervan vinden. Als zoiets in Amsterdam zou gebeuren zou ik me echt kapot schamen namelijk.

Denk dat als je zo'n troosteloos seizoen meemaakt je weinig te vertellen hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Schamen jullie je niet dat er door PSV supporters gezongen werd "Helemaal niets in Amsterdam!"?

Zoiets triest kan toch alleen maar bij jullie club.

Alsof ze dat in Amsterdam niet doen tov Feyenoord. Bij andere clubs (buiten de top 3) is het enigszins nog wel te begrijpen want dan is het meer leedvermaak omdat ze toch beseffen dat ze amper een kans hebben op een prijs. Maar goed, lekker laten gaan. Ajax moet zich nu lekker gaan focussen op de EL. 2e worden ze toch wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[twitter]856189032568672256[/twitter] Goh wist dat wij de betere kansen hebben gehad, maar dat we zulke goede kansen hebben gehad staat me ook niet meer helemaal bij (die van Josh overigens wel :r ;e ). Bijna niets weggegeven ook. Weet je waar ik me voor zou schamen? Zoveel Ajacieden die openlijk zeggen dat ze Feyenoord de titel gunnen (elke Ajacied op tv, supporters op straat die geïnterviewd worden etc.). Kan daar helemaal niets van begrijpen. 'Ja wij verdienen het niet. Gun het Feyenoord heel erg'. Maar ok, dat zou wel weer aan mij liggen. [spoiler=Voor @Kokkie @Pino ] [img]https://pbs.twimg.com/media/C9EepaeXcAAObdI.jpg:large[/img] https://www.youtube.com/watch?v=PJmVlXAXarM [/spoiler] Zoek al jaren naar dat interview met Ibi en Marcellis toen PSV kampioen werd en Afellay wat zei over Ajax. PM box staat nog steeds open :checkit: bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='Sophomore'][twitter]856189032568672256[/twitter] Goh wist dat wij de betere kansen hebben gehad, maar dat we zulke goede kansen hebben gehad staat me ook niet meer helemaal bij (die van Josh overigens wel :r ;e ). Bijna niets weggegeven ook. Weet je waar ik me voor zou schamen? Zoveel Ajacieden die openlijk zeggen dat ze Feyenoord de titel gunnen (elke Ajacied op tv, supporters op straat die geïnterviewd worden etc.). Kan daar helemaal niets van begrijpen. 'Ja wij verdienen het niet. Gun het Feyenoord heel erg'. Maar ok, dat zou wel weer aan mij liggen. [spoiler=Voor @Kokkie @Pino ] [img]https://pbs.twimg.com/media/C9EepaeXcAAObdI.jpg:large[/img] https://www.youtube.com/watch?v=PJmVlXAXarM [/spoiler] Zoek al jaren naar dat interview met Ibi en Marcellis toen PSV kampioen werd en Afellay wat zei over Ajax. PM box staat nog steeds open :checkit:[/QUOTE] Omdat er misschien meer respect kan worden opgebracht voor feyenoord dan voor PSV? Ik vind, als ajaxsupporter, het razend knap dat Feyenoord na jaren van wanbeleid en financiële ellende het voor elkaar krijgt om met beperkte middelen en een op het eerste oog mindere selectie dan ajax/psv kampioen gaat worden. Dat doet niks af aan het feit dat ik liever had gezien dat het ajax werd. Nee dan zou ik me eerder schamen voor spreekkoren en een TD die geen fatsoenlijke selectie kan samenstellen. Want het was toch wel al vanaf dag 1 duidelijk dat PSV niet mee ging doen dit jaar? Geen fatsoenlijke buitenspelers, geen fatsoenlijke reserve spits, geen fatsoenlijke CV naast Moreno, maar wel 6 middenvelders halen, waarvan 3 gehuurd en waarvan er zeker 3 tot nu toe hebben laten zien pure middelmaat te zijn. Daar zou ik me dan voor schamen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is er eigenlijk kritiek op het beleid van Brands? Ik hoor en zie helemaal niets. Lijkt net alsof PSV'ers hun schouders ophalen en het prima vinden, maar ook media lijken het beleid van PSV te sparen. Zijn dan ook genoeg redenen om wel kritiek te hebben: geen entertainment, vreemde transferkeuzes, weinig doorstroom van eigen jeugd etc,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kritiek is er wel, maar meer op Cocu heb ik het idee. Ben het met je eens dat Brands de meeste seizoenen die hij nu hij PSV is geen evenwichtige selectie heeft weten neer te zetten. Al denk ik ook dat hij niet al teveel geld te spenderen had het afgelopen seizoen, hence de huurlingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ajax ging afgelopen zondag met 1-0 onderuit bij PSV, door een doelpunt van Jürgen Locadia. Henk Spaan ergerde zich tijdens de wedstrijd in het Phillips Stadion aan enkele spelers van de Eindhovenaren, zo schrijft hij in zijn column in Het Parool. “Er viel niet zo veel te lachen tijdens PSV-Ajax”, stelt de columnist.

“De wedstrijd was te slecht, de Zuid-Amerikanen van PSV te meedogenloos. De overschatte Guardado trachtte net als in de ArenA tegenstanders te raken en als Moreno iemands been breekt, zegt hij: Sorry, het was per ongeluk. Of hij, PSV’s grootste duikelaar sinds Robben, probeert iemand een kaart aan te smeren”, schrijft Spaan over de Mexicanen van PSV.

“Neres bleef verrassend koel toen Moreno hem een paar keer over zijn hoofd streek als geraffineerde represaille voor wat Neres hem toevoegde toen hij een blessure simuleerde”, vervolgt de columnist. “Moreno lachte heel erg vals en vreugdeloos bij dat hoofdaaien. Pas toen Kluivertje de veel grotere Locadia aanvloog, werd het grappig in Eindhoven. Nog grappiger toen Locadia (23) na afloop verontwaardigd zei dat snotneus Kluivert ‘net kwam kijken’. Locadia wenst uitsluitend door arrivés bij zijn keel te worden gegrepen.”

Weet iemand of Henk Spaan voor Ajax is? :-D Wat een stuk is dit, fan-tas-tisch. Dit maakt de overwinning van afgelopen zondag alleen maar mooier. Al die Ajacieden die nu lopen te bashen op PSV... Zelfs in dit topic stikt het sinds afgelopen zondag van de Ajacieden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kritiek is er wel, maar meer op Cocu heb ik het idee. Ben het met je eens dat Brands de meeste seizoenen die hij nu hij PSV is geen evenwichtige selectie heeft weten neer te zetten. Al denk ik ook dat hij niet al teveel geld te spenderen had het afgelopen seizoen, hence de huurlingen.

Wat is precies de kritiek op Cocu?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is er eigenlijk kritiek op het beleid van Brands? Ik hoor en zie helemaal niets. Lijkt net alsof PSV'ers hun schouders ophalen en het prima vinden, maar ook media lijken het beleid van PSV te sparen. Zijn dan ook genoeg redenen om wel kritiek te hebben: geen entertainment, vreemde transferkeuzes, weinig doorstroom van eigen jeugd etc,

Juist brands is de aanstichter van dit slechte seizoen naar mijn mening. Je kunt niet serieus zoveel middenvelders binnen halen als de rest van je posities onder bezet is. Natuurlijk ga je er niet vanuit dat de spits die er L 2 seizoenen achter elkaar 25+ in legt totaal uit vorm raakt, maar imo had hij wel beter wat gasten gehaald voorin. Ook een Pereiro voegt bar weinig toe en die man heeft toch 7 mil gekost zo ongeveer? Best wel wanbeleid in mijn ogen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ajax ging afgelopen zondag met 1-0 onderuit bij PSV, door een doelpunt van Jürgen Locadia. Henk Spaan ergerde zich tijdens de wedstrijd in het Phillips Stadion aan enkele spelers van de Eindhovenaren, zo schrijft hij in zijn column in Het Parool. “Er viel niet zo veel te lachen tijdens PSV-Ajax”, stelt de columnist.

“De wedstrijd was te slecht, de Zuid-Amerikanen van PSV te meedogenloos. De overschatte Guardado trachtte net als in de ArenA tegenstanders te raken en als Moreno iemands been breekt, zegt hij: Sorry, het was per ongeluk. Of hij, PSV’s grootste duikelaar sinds Robben, probeert iemand een kaart aan te smeren”, schrijft Spaan over de Mexicanen van PSV.

“Neres bleef verrassend koel toen Moreno hem een paar keer over zijn hoofd streek als geraffineerde represaille voor wat Neres hem toevoegde toen hij een blessure simuleerde”, vervolgt de columnist. “Moreno lachte heel erg vals en vreugdeloos bij dat hoofdaaien. Pas toen Kluivertje de veel grotere Locadia aanvloog, werd het grappig in Eindhoven. Nog grappiger toen Locadia (23) na afloop verontwaardigd zei dat snotneus Kluivert ‘net kwam kijken’. Locadia wenst uitsluitend door arrivés bij zijn keel te worden gegrepen.”

Weet iemand of Henk Spaan voor Ajax is? :-D Wat een stuk is dit, fan-tas-tisch. Dit maakt de overwinning van afgelopen zondag alleen maar mooier. Al die Ajacieden die nu lopen te bashen op PSV... Zelfs in dit topic stikt het sinds afgelopen zondag van de Ajacieden.

Gelijk heeft ie wel natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites