Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Goh die Zoet :r Elke corner/vrije trap is een 100% kans tegen PSV. Die vent komt zijn 5 meter gebied niet uit. Feyenoord kon al 3 keer scoren puur met standaardsituaties omdat die vent niet durft uit te komen. Bizar toch? Dan gaan wij lachen om Lamprou, maar als je Zoet om zijn reflexen opstelt kun je beter Lamprou ophalen.

Jammer van die kans van Bergwijn.

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar het toppunt was Arias, die werd helemaal zoek gespeeld door iemand die alleen maar op de grond lag.

Ik vind dat honderd procent de schuld van Cocu. Zo ouderwets om een back één op één te laten spelen met een buitenspeler, waar was de rugdekking? Elia kwam continu in één tegen één situaties, dat is bij elk fatsoenlijk team buiten Nederland ondenkbaar.

Noujah honderd procent is wat overdreven, ook deel schuld Santi zelf en deel teamgenoten.

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Echt belachelijk wat oa Propper en Guardado lieten zien. Dat zijn dan onze beste spelers. Maar het toppunt was Arias, die werd helemaal zoek gespeeld door iemand die alleen maar op de grond lag. Veel pech met de tegengoal, maar zeker terecht verloren.

Guardado is dé achilleshiel van PSV dit seizoen. Afgelopen zondag liet hij voor de zoveelste keer zijn man lopen. Klaassen, Messaoud, Toornstra, allemaal profiteren ze ervan. Cocu had het zondag kunnen oplossen door niet Bergwijn maar Hendrix voor Van Ginkel in te brengen.

De bal ligt bij Brands en Cocu. Willems, Arias, Guardado en Luuk de Jong mogen imo bij een goed bod vertrekken. Als ik Cocu was zou ik de komende wedstrijden gaan gebruiken om de jeugd de kans te geven. Hij hoeft niet het hele team om te gooien, maar waarom krijgt bijvoorbeeld Obispo niet de kans? Isimat en Schwaab zijn het hele seizoen al aan het stuntelen achterin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alsof je voor Luuk nu een goed bod gaat krijgen... Die vent maakt een rampseizoen door, die raak je aan de straatstenen nog niet kwijt op deze manier. Overigens is dat niet helemaal zijn eigen schuld, want de club gebruikt hem in een rol die hem gewoon niet zo lekker ligt. De Jong rendeert uitstekend in een systeem met veel voorzetten vanaf de zijkant, waarbij hij als afmaker fungeert. De Jong is geen geweldige targetman, die voorin als aanspeelpunt fungeert en lekker kan kaatsen. Dit seizoen krijgt hij vanaf de vleugels gewoon weinig ballen en staat hij redelijk ver buiten de zestien als hij de bal krijgt, dan is hij gewoon niet op z'n best.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om die reden snap ik niet waarom Narsingh weg moest, dat was de enige fatsoenlijke rechtsbuiten in de selectie. Toegegeven, ik was en ben geen fan van Narsingh, maar hij was wel in staat om De Jong fatsoenlijk te bedienen. Vanaf links hoef je niks te verwachten als Ramselaar er staat, terwijl Willems meer geïnteresseerd lijkt in afstandsschoten en soloacties.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben dit seizoen nog geen fan van Bergwijn hoor, je ziet dat hij talent heeft maar hij is nog minder effectief dan Narsingh. Van Narsingh kwam een stuk meer dreiging dan je misschien verwachtte. Voor Bergwijn is het ook pas zijn eerste echte seizoen bij het eerste dus je mag ook nog niet te veel verwachten maar stiekem had ik wel op meer gehoopt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alsof je voor Luuk nu een goed bod gaat krijgen... Die vent maakt een rampseizoen door, die raak je aan de straatstenen nog niet kwijt op deze manier. Overigens is dat niet helemaal zijn eigen schuld, want de club gebruikt hem in een rol die hem gewoon niet zo lekker ligt. De Jong rendeert uitstekend in een systeem met veel voorzetten vanaf de zijkant, waarbij hij als afmaker fungeert. De Jong is geen geweldige targetman, die voorin als aanspeelpunt fungeert en lekker kan kaatsen. Dit seizoen krijgt hij vanaf de vleugels gewoon weinig ballen en staat hij redelijk ver buiten de zestien als hij de bal krijgt, dan is hij gewoon niet op z'n best.

Precies hierom denk ik dat hij voor een redelijk bedrag verkocht kan worden. De Jong is inderdaad afhankelijk van voorzetten vanaf de zijkanten, maar Cocu zet daar dit seizoen doodleuk Ramselaar en Pereiro neer.

Gisteravond lezing van Toon Gerbrands in het Philips Stadion gehad. Mooie vent. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aan de PSV-fans/-volgers. Hoe doen de Belgen Dante Rigo, Matthias Verreth en Lennerd Daneels het momenteel? Rigo staat bekend als één van de grotere talenten uit de jeugd van PSV, als ik me niet vergis? Heb gezien dat hij al enkele keren mocht starten op de bank maar voorlopig is het nog wachten op zijn debuut? Wat met Verreth en Daneels? Hoe evolueren zij?

bewerkt door messy
Link naar opmerking
Deel via andere websites