Bolderbast Geplaatst 27 januari 2017 Share Geplaatst 27 januari 2017 Volgens VI heeft PSV een akkoord met Zenit over Pröpper, zou echt een bizarre verkoop zijn. Hoezo zou dat bizar zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 27 januari 2017 Share Geplaatst 27 januari 2017 In principe heb je genoeg middenvelders maar Pröpper is wel een van je betere en ook voor hemzelf zou ik het een rare stap vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 27 januari 2017 Share Geplaatst 27 januari 2017 Dit meen je toch niet. Is dit een grap? Ik mag hopen dat die Russen minimaal 25 miljoen aftikken, anders begrijp ik echt niet dat PSV hem laat gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 27 januari 2017 Share Geplaatst 27 januari 2017 Hoezo dat het bizar is? Omdat Pröpper een van de weinige is die zich dit seizoen ( 1e seizoenshelft) een beetje van alle ellende onttrokken heeft. Verreweg de beste man aan PSV-kant. Durf gerust te stellen dat dit bye bye titel aspiraties is voor PSV dit seizoen als die vertrekt. Al is het wel begrijpelijk wanneer je het 25/30 mil blijkt te zijn ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 27 januari 2017 Share Geplaatst 27 januari 2017 Ik wist niet zeker of bizar in de context van 'belachelijk dat PSV hem verkoopt' lag of in de context van 'die kan dat niveau niet aan'. Vandaar mijn vraag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 27 januari 2017 Share Geplaatst 27 januari 2017 Zou gaan om 7 miljoen euro... :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 27 januari 2017 Share Geplaatst 27 januari 2017 Ik dacht echt dat het een grap was toen ik het las, komt ook totaal uit het niets. Ik lees nu dat PSV een bod afgewezen heeft en dat Pröpper er morgen gewoon bij is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 28 januari 2017 Share Geplaatst 28 januari 2017 (bewerkt) Benieuwd hoe het duo Schwaab Isimat het gaat doen. Ben geen fan van dat duo (de twee spelers samen). 2. MARCEL BRANDS (PSV) There doesn’t appear to be anything scientific about Marcel Brands’ philosophy, but he 's enjoyed success wherever he's been. As RKC Waalwijk’s director of football he brought in Martin Jol and the club rose to mid-table in the Eredivisie, while at AZ he signed quality youngsters in Sergio Romero, Ragnar Klavan and Mousa Dembele to guide them to the title in 2009 Brands’ time with PSV has been up and down. Arriving in 2010, his first few years were deeply underwhelming, with a lack of clarity over his strategy. Initially set on buying up domestic stars, the club were nonetheless unable to overthrow Ajax. But after hiring the respected Art Lengeler as head of youth development and tweaking the club's transfer policy, Brands armed manager Phillip Cocu with a hungry squad capable of winning PSV’s first Dutch title in seven years in 2015. He followed that up by wisely reinvesting the proceeds from Georginio Wijnaldum and Memphis Depay’s sales to enable the Eindhoven-based outfit to retain the championship. http://www.fourfourtwo.com/features/...ball-right-now Monchi had van mij de eerste plaats mogen hebben, maar toch 28 januari 2017 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 28 januari 2017 Share Geplaatst 28 januari 2017 Wat is dit saai zeg. Ik was om 6 uur op vanochtend, als ik dit nog een half uur op laat staan dan kan je me hier weg dragen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 28 januari 2017 Share Geplaatst 28 januari 2017 Arias van vandaag doet me denken aan Manolev Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 29 januari 2017 Share Geplaatst 29 januari 2017 Het valt na de winter wel steeds nét goed voor PSV in de eindfase van wedstrijden. Ben benieuwd of ze het Ajax nog moeilijk kunnen maken om plek 2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 29 januari 2017 Share Geplaatst 29 januari 2017 Haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 30 januari 2017 Share Geplaatst 30 januari 2017 Zo gek vind ik die opmerking niet. Natuurlijk zijn de wonderen nog niet de wereld uit, maar ik ga gewoon uit van een derde plaats. Gaat een keer fout op deze manier (de tegenstanders zaten ook nog mee, het waren geen Vites of AZ bv). Aan de andere kant, zo ging het bij Feyenoord ook in het begin en daar kantelde het beeld uiteindelijk ook. Hopelijk blijft Pröpke wel zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 30 januari 2017 Share Geplaatst 30 januari 2017 Het gaat toch echt een heel stuk beter dan voor de winter @Niels? Creëren eindelijk weer goeie kansen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 30 januari 2017 Share Geplaatst 30 januari 2017 Vind het wel meevallen. Vooral die kneus voorin doet nog steeds niks goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 31 januari 2017 Share Geplaatst 31 januari 2017 We scoren meer, maar krijgen er ook meer tegen. Maar ik ben ook allesbehalve overtuigd van Feyenoord en Ajax, met Ajax is het verschil ook maar gewoon 3 punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 31 januari 2017 Share Geplaatst 31 januari 2017 [quote name='Sophomore']Het gaat toch echt een heel stuk beter dan voor de winter @Niels? Creëren eindelijk weer goeie kansen.[/QUOTE] Ze spelen aanvallender volgens mij. Tot de aanval vind ik het team prima. Vanaf daar heb ik mijn vraagtekens. Vind ze nog wel behoorlijk kwetsbaar ogen. Het is niet meer zoals twee jaar geleden, dat PSV langs kwam en je stond al 0-1 achter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 5 februari 2017 Share Geplaatst 5 februari 2017 Als je die loopacties en sprints van Andy Carroll ziet, dan denk je dat moet Luuk toch ook kunnen? Mag niet klagen na vandaag, maar misschien versterkt dat mijn (ofjah van min of meer alle PSV fans) kritiek op Luukinho. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 5 februari 2017 Share Geplaatst 5 februari 2017 Jetroo : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 februari 2017 Share Geplaatst 5 februari 2017 Als je die loopacties en sprints van Andy Carroll ziet, dan denk je dat moet Luuk toch ook kunnen? Mag niet klagen na vandaag, maar misschien versterkt dat mijn (ofjah van min of meer alle PSV fans) kritiek op Luukinho. Carrol kan ook wel ondanks zijn lengte heel goed voetballen. Dat heeft Luukinho toch wat minder ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 17 februari 2017 Share Geplaatst 17 februari 2017 Ach Luuk is sinds de winterstop de meest waardevolle uit de selectie qua assists en goals, hij moet alleen elke wedstrijd scoren om zijn onbeholpenheid te verdoezelen lijkt het wel. Ik heb zin in volgende week, als je die kan winnen kan je echt nog meedoen om het kampioenschap. Verlies je dan is het ook wel gelijk over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 17 februari 2017 Share Geplaatst 17 februari 2017 Eerst nog NEC hoor Erwin ;) Ben erbij als VIP, zelfde connectie waardoor ik bij NEC - PSV was. Dit keer maar niet met de auto komen, want onbeperkt drinken. Iemand die bij de wissel van Kluivert moest denken aan de wissel van Hiddink in de Kuip in 04/05 om Vonlanthen erin te brengen en er weer uit te halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 21 februari 2017 Share Geplaatst 21 februari 2017 PSV O19 na strafschoppen uitgeschakeld door Benfica voor de Youth League. Obispo was de beste aan PSV-kant. Hij is sterk, snel en heeft een goede trap in de benen. Ik zie hem het eerste wel halen. Daarnaast speelde Piroe zeker niet verkeerd. Bij Benfica deed FM-heldje Zé Gomes mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 21 februari 2017 Share Geplaatst 21 februari 2017 Obispo staat sws wel hoog aangeschreven. Jammer dat hij nog geen minuten maakt bij Jong. Daar staan alleen maar verdedigers die nooit het eerste gaan halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 25 februari 2017 Share Geplaatst 25 februari 2017 Manmanman geen Pereiro toch, mag ik hopen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten