Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Hoezo dat het bizar is? Omdat Pröpper een van de weinige is die zich dit seizoen ( 1e seizoenshelft) een beetje van alle ellende onttrokken heeft. Verreweg de beste man aan PSV-kant. Durf gerust te stellen dat dit bye bye titel aspiraties is voor PSV dit seizoen als die vertrekt. Al is het wel begrijpelijk wanneer je het 25/30 mil blijkt te zijn ofzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Benieuwd hoe het duo Schwaab Isimat het gaat doen. Ben geen fan van dat duo (de twee spelers samen).

2. MARCEL BRANDS (PSV)

There doesn’t appear to be anything scientific about Marcel Brands’ philosophy, but he 's enjoyed success wherever he's been. As RKC Waalwijk’s director of football he brought in Martin Jol and the club rose to mid-table in the Eredivisie, while at AZ he signed quality youngsters in Sergio Romero, Ragnar Klavan and Mousa Dembele to guide them to the title in 2009

Brands’ time with PSV has been up and down. Arriving in 2010, his first few years were deeply underwhelming, with a lack of clarity over his strategy. Initially set on buying up domestic stars, the club were nonetheless unable to overthrow Ajax.

But after hiring the respected Art Lengeler as head of youth development and tweaking the club's transfer policy, Brands armed manager Phillip Cocu with a hungry squad capable of winning PSV’s first Dutch title in seven years in 2015. He followed that up by wisely reinvesting the proceeds from Georginio Wijnaldum and Memphis Depay’s sales to enable the Eindhoven-based outfit to retain the championship.

http://www.fourfourtwo.com/features/...ball-right-now

Monchi had van mij de eerste plaats mogen hebben, maar toch

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo gek vind ik die opmerking niet. Natuurlijk zijn de wonderen nog niet de wereld uit, maar ik ga gewoon uit van een derde plaats. Gaat een keer fout op deze manier (de tegenstanders zaten ook nog mee, het waren geen Vites of AZ bv). Aan de andere kant, zo ging het bij Feyenoord ook in het begin en daar kantelde het beeld uiteindelijk ook.

Hopelijk blijft Pröpke wel zeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='Sophomore']Het gaat toch echt een heel stuk beter dan voor de winter @Niels? Creëren eindelijk weer goeie kansen.[/QUOTE] Ze spelen aanvallender volgens mij. Tot de aanval vind ik het team prima. Vanaf daar heb ik mijn vraagtekens. Vind ze nog wel behoorlijk kwetsbaar ogen. Het is niet meer zoals twee jaar geleden, dat PSV langs kwam en je stond al 0-1 achter.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je die loopacties en sprints van Andy Carroll ziet, dan denk je dat moet Luuk toch ook kunnen? Mag niet klagen na vandaag, maar misschien versterkt dat mijn (ofjah van min of meer alle PSV fans) kritiek op Luukinho.

Carrol kan ook wel ondanks zijn lengte heel goed voetballen. Dat heeft Luukinho toch wat minder ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Luuk is sinds de winterstop de meest waardevolle uit de selectie qua assists en goals, hij moet alleen elke wedstrijd scoren om zijn onbeholpenheid te verdoezelen lijkt het wel.

Ik heb zin in volgende week, als je die kan winnen kan je echt nog meedoen om het kampioenschap. Verlies je dan is het ook wel gelijk over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerst nog NEC hoor Erwin ;) Ben erbij als VIP, zelfde connectie waardoor ik bij NEC - PSV was. Dit keer maar niet met de auto komen, want onbeperkt drinken.

Iemand die bij de wissel van Kluivert moest denken aan de wissel van Hiddink in de Kuip in 04/05 om Vonlanthen erin te brengen en er weer uit te halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

PSV O19 na strafschoppen uitgeschakeld door Benfica voor de Youth League. Obispo was de beste aan PSV-kant. Hij is sterk, snel en heeft een goede trap in de benen. Ik zie hem het eerste wel halen. Daarnaast speelde Piroe zeker niet verkeerd. Bij Benfica deed FM-heldje Zé Gomes mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites