Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Effe serieus Xavi Simons is echt ziekelijk goed, als je die over 1,5-3 jaar niet voor meer dan 30 miljoen verkoopt, faal je gewoon als PSV TD/BESTUUR feit. Iedereen was goed bij PSV, Max ook met zijn beste wedstrijd voor PSV like ever....

Ik ergerde me wel dood aan de geen tot nauwelijks richtingsaanwijzigiingen/boordjes in Eindhoven ......

Was gewoon nergens boord met Eindhoven Centraal Station of Eindhoven Station hoe het ook heet...\

Had te weinig accu voor Google Maps en helft van mensen die ik vroeg wisten het ook niet... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei Thierryvane:

Heeft een clausule toch van 10 à 12 miljoen? Die zal wel teruggekocht worden door PSG om 'm vervolgens voor meer door te verkopen.

Xavi heeft eenzijdig de optie om te beslissen om terug te gaan, en die geldt alleen nog t/m volgend seizoen. Hij heeft zelf al in een interview aangegeven vorige maand niet terug te willen en op zijn plek te zijn bij ons.

Wat een wedstrijd, ik vond ons ook serieus goed. Wat een verschil merk je ook met Luuk de Jong weer in de spits. Eindelijk iemand die een bal vast kan houden en onze flanken de diepte in kan sturen, zo veel meer dreiging.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei LouisPSV:

Xavi heeft eenzijdig de optie om te beslissen om terug te gaan, en die geldt alleen nog t/m volgend seizoen. Hij heeft zelf al in een interview aangegeven vorige maand niet terug te willen en op zijn plek te zijn bij ons.

Wat een wedstrijd, ik vond ons ook serieus goed. Wat een verschil merk je ook met Luuk de Jong weer in de spits. Eindelijk iemand die een bal vast kan houden en onze flanken de diepte in kan sturen, zo veel meer dreiging.

Het belangrijkste van de Jong vind ik nog wel dat doordat hij de bal voorin kan houden, hij de druk op de achterhoede wegneemt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Erwin.:

Het belangrijkste van de Jong vind ik nog wel dat doordat hij de bal voorin kan houden, hij de druk op de achterhoede wegneemt.

Ja ook dat, het brengt gewoon veel meer rust in de ploeg want je weet dat je een sterk aanspeelpunt hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei Kyrill:

Wel beetje jammer dat ik serieus dit soort spreekwoorden hoorde gisteravond achter mij:

Toon verborgen inhoud

Joden verbranden, want Joden branden het best

Tsja in een voetbalstadion krijg je in miniatuur een prima afspiegeling van de maatschappij. En dit soort hersenlozen lopen dus rond en plant zich voort enzo ;e

22 uur geleden zei La Pulga:

Mogen wij Luuk van jullie kopen? Of ruilen?

Wilde Braithwaite er voor teruggeven maar die is al weg. Zou een mooi duo zijn, Braithwaite en Branthwaite 

How about no? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites