Erwin. Geplaatst 27 oktober 2022 Share Geplaatst 27 oktober 2022 Bodo gaat verliezen dus we zijn sowieso door Had ik niet verwacht vanmiddag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 27 oktober 2022 Share Geplaatst 27 oktober 2022 Lekker boys, congrats met de mooie winst en met de volgende ronde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 27 oktober 2022 Share Geplaatst 27 oktober 2022 Thanks jongens. Heerlijk potje zo. Nu weer even een tijdje vasthouden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 27 oktober 2022 Share Geplaatst 27 oktober 2022 22 minuten geleden zei joostmakaay: Philip Max met z'n eerste goed pot sinds 2 jaar, wat een wedstrijd. Kom Joost niet overdrijven. Het was ok wat hij liet zien, meer niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 oktober 2022 Share Geplaatst 27 oktober 2022 1 uur geleden zei Michaelinho*: Zit je met je vriendin in t stadion? Zag een gozer in een Arsenal shirt met een chick naast ‘m in PSV tenue Nee haaha. Hij heeft ook geen Arsenal shirt aan. Gefeliciteerd boys, terechte zege. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 oktober 2022 Share Geplaatst 27 oktober 2022 Knap kerels, super! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 28 oktober 2022 Share Geplaatst 28 oktober 2022 Nu thuis NEC even ‘oprollen’ en de nul houden en we vergeten het drama in Groningen weer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 oktober 2022 Share Geplaatst 28 oktober 2022 Effe serieus Xavi Simons is echt ziekelijk goed, als je die over 1,5-3 jaar niet voor meer dan 30 miljoen verkoopt, faal je gewoon als PSV TD/BESTUUR feit. Iedereen was goed bij PSV, Max ook met zijn beste wedstrijd voor PSV like ever.... Ik ergerde me wel dood aan de geen tot nauwelijks richtingsaanwijzigiingen/boordjes in Eindhoven ...... Was gewoon nergens boord met Eindhoven Centraal Station of Eindhoven Station hoe het ook heet...\ Had te weinig accu voor Google Maps en helft van mensen die ik vroeg wisten het ook niet... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 28 oktober 2022 Share Geplaatst 28 oktober 2022 Heeft een clausule toch van 10 à 12 miljoen? Die zal wel teruggekocht worden door PSG om 'm vervolgens voor meer door te verkopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 28 oktober 2022 Share Geplaatst 28 oktober 2022 9 minuten geleden zei Thierryvane: Heeft een clausule toch van 10 à 12 miljoen? Die zal wel teruggekocht worden door PSG om 'm vervolgens voor meer door te verkopen. Xavi heeft de touwtjes in handen (aldus hemzelf), dus hij kan bepalen of hij terug naar PSG wil of niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 28 oktober 2022 Share Geplaatst 28 oktober 2022 38 minuten geleden zei Thierryvane: Heeft een clausule toch van 10 à 12 miljoen? Die zal wel teruggekocht worden door PSG om 'm vervolgens voor meer door te verkopen. Xavi heeft eenzijdig de optie om te beslissen om terug te gaan, en die geldt alleen nog t/m volgend seizoen. Hij heeft zelf al in een interview aangegeven vorige maand niet terug te willen en op zijn plek te zijn bij ons. Wat een wedstrijd, ik vond ons ook serieus goed. Wat een verschil merk je ook met Luuk de Jong weer in de spits. Eindelijk iemand die een bal vast kan houden en onze flanken de diepte in kan sturen, zo veel meer dreiging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 28 oktober 2022 Share Geplaatst 28 oktober 2022 3 minuten geleden zei LouisPSV: Xavi heeft eenzijdig de optie om te beslissen om terug te gaan, en die geldt alleen nog t/m volgend seizoen. Hij heeft zelf al in een interview aangegeven vorige maand niet terug te willen en op zijn plek te zijn bij ons. Wat een wedstrijd, ik vond ons ook serieus goed. Wat een verschil merk je ook met Luuk de Jong weer in de spits. Eindelijk iemand die een bal vast kan houden en onze flanken de diepte in kan sturen, zo veel meer dreiging. Het belangrijkste van de Jong vind ik nog wel dat doordat hij de bal voorin kan houden, hij de druk op de achterhoede wegneemt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 28 oktober 2022 Share Geplaatst 28 oktober 2022 25 minuten geleden zei Erwin.: Het belangrijkste van de Jong vind ik nog wel dat doordat hij de bal voorin kan houden, hij de druk op de achterhoede wegneemt. Ja ook dat, het brengt gewoon veel meer rust in de ploeg want je weet dat je een sterk aanspeelpunt hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 oktober 2022 Share Geplaatst 28 oktober 2022 Wel beetje jammer dat ik serieus dit soort spreekwoorden hoorde gisteravond achter mij: Spoiler Joden verbranden, want Joden branden het best Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 oktober 2022 Share Geplaatst 28 oktober 2022 Mogen wij Luuk van jullie kopen? Of ruilen? Wilde Braithwaite er voor teruggeven maar die is al weg. Zou een mooi duo zijn, Braithwaite en Branthwaite Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 29 oktober 2022 Share Geplaatst 29 oktober 2022 22 uur geleden zei Kyrill: Wel beetje jammer dat ik serieus dit soort spreekwoorden hoorde gisteravond achter mij: Toon verborgen inhoud Joden verbranden, want Joden branden het best Tsja in een voetbalstadion krijg je in miniatuur een prima afspiegeling van de maatschappij. En dit soort hersenlozen lopen dus rond en plant zich voort enzo 22 uur geleden zei La Pulga: Mogen wij Luuk van jullie kopen? Of ruilen? Wilde Braithwaite er voor teruggeven maar die is al weg. Zou een mooi duo zijn, Braithwaite en Branthwaite How about no? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 30 oktober 2022 Share Geplaatst 30 oktober 2022 Poeh wat een slechte scheids, komt PSV niet bepaald slecht uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 30 oktober 2022 Share Geplaatst 30 oktober 2022 2 minuten geleden zei joostmakaay: Poeh wat een slechte scheids, komt PSV niet bepaald slecht uit Die bakt er echt helemaal niets van inderdaad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 30 oktober 2022 Share Geplaatst 30 oktober 2022 Wat is dit voor een pot joh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 30 oktober 2022 Share Geplaatst 30 oktober 2022 1 minuut geleden zei joostmakaay: Wat is dit voor een pot joh Een verplichte voor PSV en een speeltuin voor scheids en VAR Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 30 oktober 2022 Share Geplaatst 30 oktober 2022 (bewerkt) Wie floot dan; Willy of René ? 30 oktober 2022 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 3 november 2022 Share Geplaatst 3 november 2022 Drommel weer eens in de goal, ben benieuwd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 3 november 2022 Share Geplaatst 3 november 2022 (bewerkt) 37 minuten geleden zei joostmakaay: Drommel weer eens in de goal, ben benieuwd Sowieso heel jong elftal. Loopt nog niet echt gesmeerd Voorstaan door de incompetentie van Hoever is ook wel eens leuk 3 november 2022 bewerkt door Erwin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 3 november 2022 Share Geplaatst 3 november 2022 Nu nog een smerig doelpuntje van Zürich en dan is de avond helemaal af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 3 november 2022 Share Geplaatst 3 november 2022 Hoever moeten ze heel snel weer afscheid van nemen. Kan echt niks hè. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten